Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Suzuki piloodid Akropoli ralliks valmis
|
Loe lisaks |
|
|
Neli Suzuki JWRC pilooti testisid ja parandasid autode seadistusi Kreekas enne ametlikku Akropoli ralli algust. See oli võimalus saada kogemust sarnastel tingimustel nagu on võistlusel.
Styris toimunud testsõitudel osalesid Suzuki sõitjad Urmo Aava, Daniel Carlsson, Salvador Canellas ja Ville-Pertti Teuronen. Eelmisel kuul testisid piloodid Prantsusmaal Chateau Lastoursis ja nüüd nad raporteerisid, et toona valitud seadistus töötas Kreekas hästi.
Daniel Carlsson, kes veenvalt juhtis kahte eelmist JWRC etappi, ütles: "Ignis Super 1600 on tõeliselt fantastiline auto. Ma sain Kreekaks palju enesekindlust juurde. Aga me peame kõvasti pingutama, sest ma olen kindel, et ka meie rivaalid samuti palju arendustööd teinud."
Soomest pärit Ville-Pertti Teuronen oli Akropoli ralliks tehtud seaduistusega rahul. "Arvan, et me olme nüüd valmis," ütles Teuronen.
Salvador Canellas sõidab juuniorite MM-il esimest aastat, aga tal on kogemus karmidest kruusarallidest oma kodumaalt Hispaaniast. Canellas sai Suzuki parima tulemuse eelmiselt JWRC etapilt, kui ta finiðeerus Türgis teisena. Hispaanlane ültes: "Mulle meeldivad need tingimused. Türgi võistlus näitas, milleks Ignis võimeline on ja ma ootan põnevusega, et näidata auto potentsiaali Kreekas."
Eestlane Urmo Aava astub Akropolis võistlustulle esmakordselt. Nagu kõik teisedki piloodid, on temagi keskendunud kõvasti füüsilisele valmisolekule, et olla hästi ette valmistatud kolmeks karmiks ja kuumaks rallipäevaks Kreekas.
"Ootan seda sõitu," ütles Urmo Aava. "Kuigi see on mulle uus kogemus, annab auto mulle võimaluse kõvasti pingutamiseks. Siiani on meie ettevalmistused ja testid kulgenud väga hästi."
Aava usub, et sõiduoskused ja -kogemused ei ole Kreekas primaarsed, vaid määravaks saab stardikoht.
Risto Laine, Monster Sport Europe meeskonna manadžer kommenteeris: "Test oli pigem seadistuse kontrollimiseks, mitte suurte muudatuste tegemiseks. Kõik meie neli pilooti stardivad identsete seadistustega autodel. Arvan, et autod ja piloodid on ralliks heas vormis, aga see on nii karm etapp, et seal on alati ka natuke loteriid."
Kolmas JWRC etapp saab tseremoniaalse alguse Ateenas neljapäeva õhtul. Akropoli ralli 50. sünnipäevaks on korraldajad nihutanud eelstardi Akropoli monumendi juurde ja rallikeskuse ning hooldusala Laimiasse.
Esimest korda Akropoli ralli ajaloos võtavad sõitjad mõõtu ka paarisrajal, mida sõidetakse kaks korda. Kreeka karakteristikuteks on on teravad kivid ja põrgukuumus.
|
|
|
|