Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
30. mai 2003 21:34
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Fordi piloodid usuvad Focusesse

 Loe lisaks
McRae ei rikkunud Solbergi sõitu

Kreeka ralli osalejate pilgu läbi

Autoralli juuniorite maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2003. aasta 3. etappi

Autoralli maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 6. etappi

Markko Märtin võitis Akropoli ralli

Markko Märtin jätkab Akropoli ralli liidrina

Märtin: Sel korral oli õnn meiega

Märtin jätkab Kreeka ralli liidrina

 Foto: Ford
Ford on Akropolis domineerinud viimasel kolmel aastal, kui Colin McRae ralli võitis. Sel aastal on meeskonnas Markko Märtin ja Francois Duval. Kreekas stardib kahele põhisõitjale lisaks kaks noort pilooti, Mirkko Hirvonen ja Jari-Matti Latvala.

Markko Märtin: "Kuigi katsed on keerulised, kulgevad need siiski stardist finiðini laugel maal. Peame keskenduma kividele, kuid põhiline, mille pärast muretseda on rehvide kulumine. Kuna teed on abrasiivsed, on oluline et rehvid kestaksid hooldusalani. Ei ole hea, kui oled kiire esimesel katsel peale hooldusala, kuid järgmistes rehvid lõhud. Siis kaotad võidetud aja ja rohkemgi veel. Me oleme sel hooajal ühe raske ralli juba sõitnud, Türgis, kuid see oli hoopis teistsugune. Temperatuur mängib rehvide valimises suurt rolli, kuid teame, et Michelin on karmides tingimustes tugev."

Francois Duval: "Ma naudin selliseid raskeid rallisid. See etapp on Türgiga sarnaste tingimustega (kus Duval lõpetas kolmandana), mis mulle tõsiselt meeldis. Ma ei muretse karmide teeolude pärast, sest Focus on tugev ja on ennast rasketel rallidel tõestanud. Esimesel päeval ma piiripeal ei sõida, et hoiduda probleemidest. Kui kõik toimib hästi, siis viimasel kahel päeval tõstan tempot. Mul on sellelt rallilt kogemus, kuid on raske võrrelda 2WD Puma ja 4WD Focust. Kiirus ja pidurdamisteed varieeruvad neil palju ja ma pean seda tempo tõstmisel arvestama."

Mirkko Hirvonen: "See on mulle järjekordne uus ralli. Olen õnnelik, et sain Markkoga suhelda ja sain teada, mida Kreekast oodata. Ta on alati abivalmis ja tal on konstruktiivsed ideed. Märtin teab kuidas Fucusest kõik välja võtta ja julgustas mind enda eest mõtlema ning tegema asju enda järgi. Mind innustab fakt, et Focus on tugev ja usadusväärne."

Jari-Matti Latvala: "Kuna olen juba ühel võistlusel Focusega startinud, olen ma Akropoli ralli eel rahulikum, kuigi see saab olema meile raske võistlus, kus kõige tähtsam on finiðeeruda. Ma rääkisin oma inseneri Esko Reinersiga, kes on Tommi Mäkineni endine insener. Arutasime, milline oleks mõistlik kiirus arvestades sealseidl teeolusid. Akropoli ralli on suur väljakutse ja ma ei saa ette valmistuda nii palju kui tahaksin, sest kool võtab oma aja. Praktiseerin Soomes kiiruslegendi kirjutamist ja arvan, et peame tegema mõningaid muudatusi. Tähtsaim on olla ettevaatlik vahemaadega."
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia