Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Fordi piloodid usuvad Focusesse
|
Loe lisaks |
|
|
Ford on Akropolis domineerinud viimasel kolmel aastal, kui Colin McRae ralli võitis. Sel aastal on meeskonnas Markko Märtin ja Francois Duval. Kreekas stardib kahele põhisõitjale lisaks kaks noort pilooti, Mirkko Hirvonen ja Jari-Matti Latvala.
Markko Märtin: "Kuigi katsed on keerulised, kulgevad need siiski stardist finiðini laugel maal. Peame keskenduma kividele, kuid põhiline, mille pärast muretseda on rehvide kulumine. Kuna teed on abrasiivsed, on oluline et rehvid kestaksid hooldusalani. Ei ole hea, kui oled kiire esimesel katsel peale hooldusala, kuid järgmistes rehvid lõhud. Siis kaotad võidetud aja ja rohkemgi veel. Me oleme sel hooajal ühe raske ralli juba sõitnud, Türgis, kuid see oli hoopis teistsugune. Temperatuur mängib rehvide valimises suurt rolli, kuid teame, et Michelin on karmides tingimustes tugev."
Francois Duval: "Ma naudin selliseid raskeid rallisid. See etapp on Türgiga sarnaste tingimustega (kus Duval lõpetas kolmandana), mis mulle tõsiselt meeldis. Ma ei muretse karmide teeolude pärast, sest Focus on tugev ja on ennast rasketel rallidel tõestanud. Esimesel päeval ma piiripeal ei sõida, et hoiduda probleemidest. Kui kõik toimib hästi, siis viimasel kahel päeval tõstan tempot. Mul on sellelt rallilt kogemus, kuid on raske võrrelda 2WD Puma ja 4WD Focust. Kiirus ja pidurdamisteed varieeruvad neil palju ja ma pean seda tempo tõstmisel arvestama."
Mirkko Hirvonen: "See on mulle järjekordne uus ralli. Olen õnnelik, et sain Markkoga suhelda ja sain teada, mida Kreekast oodata. Ta on alati abivalmis ja tal on konstruktiivsed ideed. Märtin teab kuidas Fucusest kõik välja võtta ja julgustas mind enda eest mõtlema ning tegema asju enda järgi. Mind innustab fakt, et Focus on tugev ja usadusväärne."
Jari-Matti Latvala: "Kuna olen juba ühel võistlusel Focusega startinud, olen ma Akropoli ralli eel rahulikum, kuigi see saab olema meile raske võistlus, kus kõige tähtsam on finiðeeruda. Ma rääkisin oma inseneri Esko Reinersiga, kes on Tommi Mäkineni endine insener. Arutasime, milline oleks mõistlik kiirus arvestades sealseidl teeolusid. Akropoli ralli on suur väljakutse ja ma ei saa ette valmistuda nii palju kui tahaksin, sest kool võtab oma aja. Praktiseerin Soomes kiiruslegendi kirjutamist ja arvan, et peame tegema mõningaid muudatusi. Tähtsaim on olla ettevaatlik vahemaadega."
|
|
|
|