Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
11. märts 2008 12:32
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Rain Rannala naaseb üle kolme aasta võistlusrajale

 Loe lisaks
Kesk-Eesti rahvarallil saavutas võidu Ranno Bundsen

Laupäeval toimub Raplamaal Kesk-Eesti rahvaralli

Kesk-Eesti rahvaralliks valmib publikukava

Kesk-Eesti rahvarallil pääseb starti 130 autot

Kolme nädala pärast toimub Kesk-Eestis rahvaralli

 Foto: Erakogu
Viimati 2005. aasta sügisel Tartu rahvarallil osalenud Rain Rannala plaanib peatselt võistlusrajale naasta. Sel kuul sõidetaval Kesk-Eesti rahvarallil teeb 27-aastane tallinlane debüüdi neliveolisel Mitsubishil.

"Pärast Tartu rahvarallit ma ei olegi võistelnud. Nii omaks lõbuks olen käinud Sauga ringrajal korraldatud opentrack-tüüpi sõitudel osalemas," sõnab Rain Rannala.

29. märtsil toimuval Kesk-Eesti rahvarallil loodab varem kaherattaveolisel Mazdal võistelnud harrastussportlane teha debüüdi Jaapanist soetatud neljarattaveolisel tänavasõiduautol Mitsubishi Lancer Evo 5 RS. "Auto jõudis Eestisse veebruari lõpus," ütleb Rannala. "Ajalugu ma palju ei tea, aga Jaapanis see Mitsubishi vist ringrajal sõitnud on, sest erinevate tootjate kleebiseid oli hulganisti peal."

Rain Rannala tunnistab, et äsjasoetatud autoga ta ise seni väga palju sõita ei ole saanud: "300 meetrit ühes ja 300 meetrit teises suunas! Kuna auto oli värske ning registris polnud, siis väga ei tahtnud sõitma minna."

"Ehitustööga tuli koheselt alustada, et jõuaks ka mõnda etappi sõitma," jätkab ta, lisades, et märtsi lõpuks peaks 206 kW kaheliitrise turbomootoriga Mitsubishi Lancer olema Eestis kehtivatele standarditele vastavaks kohandatud. "Kaldun arvama, et kui enne rallit Tallinnast Kehtnasse saan sõita, siis on hästi saadud! Auto valmimise aeg jääb täpselt sinna võistluse ette, nii et midagi kindlat veel öelda ei saa. "Külmalt" peale minna tõesti ei ole hea variant , kuid eks aeg näitab," räägib Rannala, avaldades lootust, et enne võistlust õnnestub hea sõbra Mihkel Vaidlo Mitsubishi Lanceriga sõidutunnetus kätte saada. "Kuna temal on ka täpselt samasugune auto, siis pean sellega enne trenni tegema."

Rannala tunnistab, et 4WD auto talle võõras siiski ei ole: "Pärast seda, kui Mazdaga "rahvarallitamise" ära lõpetasin, sai 2006. aasta kevadel endale igapäevaseks sõitmiseks muretsetud Mitsubishi Outlander. Tegemist samuti turbo ja neljarattaveoga varustatud masinaga. Evoga seda autot muidugi võrrelda ei saa. Ütleks, et kogemust on siiski üsna vähe."

"Eesmärk on taas rahvasprinte sõitma asuda, kuna lihtsalt ei suutnud enam eemal olla. Et nüüd kerge nelikveolise maitse igapäevasest autost oli olemas, siis sai valik tehtud antud auto kasuks. Ja lõplik siht on siiski taas poodiumeid külastama asuda. Sinna läheb veel väga kaua aega, sest kui isegi auto võimaldaks, siis mees esialgu kindlasti mitte!"



Foto: erakogu
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
25.03.2025 20:24
Rahvakrossi EKV IV ja Raassilla Karika I etapp 202 (0)
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
17.02.2025 10:16
Rally Sarma 2025 (1)
29.01.2025 15:43
2025 Monte Carlo Rally (0)
13.01.2025 22:46
Rally Aluksne 2025 video (3)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia