Kliki siia Kliki siia
Kas oled pealtvaatajana külastanud autoralli MM-etappi?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Rando Aav
10. märts 2008 21:12
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Plangi kogemuste ja klassivõiduga Venemaalt tagasi

Siim Plangi ja Marek Sarapuu Citroenil. Foto: Alex Nakhapetov7. ja 8. märtsil peetud Venemaa autoralli meistrivõistluste kolmandal etapil klassivõidu saavutanud 15-aastane Siim Plangi rõõmustab, et esimeselt välisvõistluselt õnnestus kaasa tuua hulgaliselt uusi kogemusi ning võidukarikas.

Venemaal võeti sind sõbralikult vastu?

Väga lahkelt võeti vastu.

Mis endale kõige rohkem sel rallil rõõmu valmistas?

Kõige suurem heameel on kogemustepagasi üle, mis sellelt rallilt kaasa tuli. Kiirus tõusis järk-järgult pärast iga katset.

A6 klassis olid ralli lõppedes esikohal. Kas klassivõit tuli ootamatult?

Võit tuli tegelikult tänu Citroenil kihutanud venelase väljasõidule. See tõstis mind koha võrra ülespoole. Aga selline see autosport kord on.

Milliseid intsidente sul endal ette tuli?

Erilisi juhtumeid ei olnudki. Väikeseid vallipuududusi ja ristiminemisi ikka, aga need said ilusti ära klatitud ja ajakaotust ei lisandunud. Ühest vallipuudutusest sai esistange ära lõhutud.

Kus see juhtus?

Üheteistkümnendal kiiruskatsel paremkurvis.

Kas ralli korraldus jättis üldjoontes hea mulje?

Ralli oli hästi korraldatud ning huvitav teede suhtes.

Kuidas kirjeldad sealseid kiiruskatseid? Olid need sinule ja autole sobivad?

Leidus nii väga tehnilisi, kitsaid, kui ka laiu ning kiireid lõike. Ka libedus muutus vastavalt teekattele. Mida paksema lumekattega rada oli, seda väiksem oli pidamine. Seevastu kiirel teelõigul oli enamasti jäine jälg ette sõidetud ning piik pidas sellel ülihästi. Väike miinus oli see, et minu Citroeni laius ei vasta 4WD ralliautode laiusele. Rööpa-sõitu tuli selle tõttu ette palju, kus auto hakkas tantsima ühest rööpapoolest teise.

Äsjase ralli võitnud Jevgeni Novikov on öelnud, et Eestis on parem sõita kui Venemaal. Kuidas kommenteerid?

Eesti teedega võrreldes on Venemaa rallikatsed palju keerulisemad. Seda nii sõitmise kui ka kirja panemise suhtes.

Kas sul on plaanis osaleda juunis samas peetaval Venemaa mneistrisarja etapil?

Praegu arvan, et ei. Eks aeg näitab.
Kliki siia
Artikli juurde
15.05.2018
Kuu aja pärast sõidetav Viru ralli saab uue stardipaiga (0), 924
Artikli juurde
19.05.2018
Ken Torni võistlusauto muutus juhitamatuks raketiks (0), 716
Artikli juurde
17.05.2018
Karel Tölp sihib tiitlivõitu kahes meistrisarjas (0), 385
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
20.05.2018
Laitse rallikross 19.05.18 (0)
20.05.2018
Laitse rallikross 19.05.2018 (0)
20.05.2018
Rjazani autokross 2018 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
21.05.2018 22:32
Rally Talsi 2018 (2)
20.05.2018 08:07
Rjazani autokross 2018 (4)
19.05.2018 19:03
Rallikross EMV 2.etapp Laitse 19.05 2018 (0)
18.05.2018 21:28
Tallinna ralli 2018 (11)
10.05.2018 11:21
Video: Haapsalu Rahvasprint 14.04.2018 (5)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia