Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Aava saavutas Rootsi MM-rallil loodetust enam
|
Loe lisaks |
|
|
Urmo Aava ja Kuldar Sikk, kes Citroen C4 võistlusmasinal jäid Rootsi MM-rallil kahe teelt väljasõidu tõttu üldkokkuvõttes 18. kohale, peavad ise tulemusest olulisemaks omandatud kogemusi.
Kui ralli esimesel võistluspäeval leidsid Urmo Aava ja Kuldar Sikk endid kahel korral lumevallist, siis laupäeval ja pühapäeval sõidetud kiiruskatsetel näitasid eestlased tippsõitjatega võrreldavaid aegu, mis kõik mahtusid üheksa kiireima hulka.
Mida enam kilomeetreid rallist läbitud sai, seda enam vähenes kaotus kiiruskatse parematele. Pühapäeval sõidetud 17. katsel sõitsid eestlased välja ja üldkokkuvõttes neljanda vaheaja, kaotades kiiruskatse võitjale vaid 0,56 sekundit kilomeetri kohta.
"Iga läbitud kilomeetriga tundsin ennast kindlamalt, kuid ideaalist on see veel kindlasti kaugel. Viimase võistluspäeva väljasõidetud ajad rõõmustasid meid enim. Suutsime täita püstitatud eesmärgi, et mitte kaotada rohkem kui 0,7 sekundit kilomeetri kohta kiiruskatse võitjale. Nüüd on vaja saavutada ka stabiilsus. Pühapäeval muutsime ka auto seadistust, mis viis meid paremale tulemusele veelgi lähemale," rääkis Aava.
"Siinsed keerulised teeolud panid proovile nii minu kui ka auto, kuid õnneks suutsime kõigile neile kohati ka võimatutele katsumustele vastu seista. Juba esimese ralliga olen meie valitud võistlusauto ja meeskonna valikuga rahul," lausus Urmo Aava. "Nüüd saame teha väikese pausi ja analüüsida veelkord läbi, millised olid meie tugevused ja nõrkused siinsel rallil. Peagi seisavad siis ka ees juba kruusal toimuvad testid, kus valmistume aprilli lõpus toimuvaks Jordaania ralliks."
Urmo Aava kohad ja paremusjärjestus Rootsi rallil:
1. 13 (12), 2. 11 (12), 3. 10 (10), 4. 58 (46), 5. 8 (38), 6. 7 (32), 7. (39), 8. (43), 9. 8 (38), 10. 8 (36), 11. 7 (32), 13. 9 (31), 14. 8 (28), 15. 8 (25), 16. 5 (25), 17. 4 (22), 19. 8 (20), 20. 5 (18)
|
|
|
|