Kliki siia Kliki siia
Millisesse vanuserühma kuulud?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 

04. jaanuar 2008 15:32
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Võistlusjuhendi lisa nr 1

Arvestusklassides 3.1.1., 3.1.4., 3.1.5., 3.1.6., 3.1.7. peavad rehvid vastama kehtivatele rahvaralli- ja rahvasprindi autode tehnilistele tingimustele. Piikrehvide kasutamine neis klassides on keelatud! (Vt 01.01.2007 kehtestatud tehniliste tingimuste määratlus; p. 2.4.)

Kasutatavad naastrehvid peavad vastama teede- ja sideministri poolt 18.05.2001. a vastu võetud määrusele nr 50 (RTL 2001, 69, 941).

Väljavõte määrusest “Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded”

Kood 509. Naastrehvid

2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
- rehvis, mille velje läbimõõt on =13" – 90
- rehvis, mille velje läbimõõt on =15" – 110
- sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on >15" – 130
- ülejäänud rehvidel – 150

3) sõidukil kasutatavates naastrehvides ei tohi naastude arv erineda rohkem kui 25% võrreldes suurima naastude arvuga rehviga

4) naastud peavad asetsema rehvis nii, et rehvi keskel on vähemalt 1/3 veerepinna laiusest naastamata.

Uutel naastatud M1, N1, O1 ja O 2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,2 mm ja M2, M3 , N2, N 3, O3 ja O4 kategooria sõiduki rehvidel rohkem kui 1,5 mm. Kasutuses olevatel naastatud M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm ja M2, M 3, N2, N3 , O3 ja O4 kategooria sõidukite rehvidel rohkem kui 2,5 mm;

5) rehvide naastamiseks võib kasutada naaste, mille staatiline torkejõud ja mass ei ole suuremad kui:

•M1 ja O1 kategooria sõidukil – torkejõud 120 N ja mass 1,1 g või torkejõud 100 N ja mass 1,4 g;

•N1 ja O2 kategooria sõidukil – torkejõud 180 N ja mass 2,3 g;

•M2, M3, N2, N3, O 3 ja O4 kategooria sõidukil – torkejõud 340 N ja mass 3,0 g.

Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas

6) naastrehve võib sõidukil kasutada alates 1. oktoobrist kuni 1. maini.


Joonis: tänavarehvi naast




Arvestusklassides 3.1.2. ja 3.1.3. kasutatavad piikrehvid peavad vastama FIA/Rootsi MM nõuetele.

- naastud peavad olema kõvast materjalist, teritamata, silindrilise kujuga
- naast ei tohi olla torujas, seest õõnes ka mitte kulununa
- tüve osa läbimõõt kuni 9 mm
- naastu keskosa kõvasulami läbimõõt on vähemalt 2,5 mm
- naastu pikkus kuni 20 mm
- naastu kaal on kuni 4,0 grammi
- naastud tuleb rehvile kinnitada väljaspoolt
- naastude arv on kuni 20 tk rehvi veerepinna ümbermõõdu iga vabalt valitud pikkusdetsimeetri kohta.
- naastude töötlemine on keelatud

Joonis: Piikrehvi naast

Kliki siia
Artikli juurde
06.12.2019
Toyota WRC auto avaldas Kalle Rovanperäle muljet
Artikli juurde
04.12.2019
Roland Poom võistleb uuel hooajal R5 klassi autoga
Artikli juurde
09.12.2019
Vormelisõitja Valtteri Bottas jõudis esimese rallivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
14.11.2019
Hiiumaa rahvaralli 8-9.11.19 (0)
28.10.2019
Ott Tänak maailmameistriks! (0)
27.10.2019
Kataloonia ralli 2019 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
01.12.2019 09:34
Aasta kokkuvõte 2019 (0)
28.11.2019 20:06
Mõned vanad Tehumardi ralli pildid (0)
28.10.2019 13:51
Ott Tänak ja Martin Järveoja - maailmameistrid! (1)
28.10.2019 13:14
Rallijututuba Discord'is (20)
15.10.2019 22:51
Saaremaa ralli 2019 (6)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia