Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 

04. jaanuar 2008 15:32
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Võistlusjuhendi lisa nr 1

Arvestusklassides 3.1.1., 3.1.4., 3.1.5., 3.1.6., 3.1.7. peavad rehvid vastama kehtivatele rahvaralli- ja rahvasprindi autode tehnilistele tingimustele. Piikrehvide kasutamine neis klassides on keelatud! (Vt 01.01.2007 kehtestatud tehniliste tingimuste määratlus; p. 2.4.)

Kasutatavad naastrehvid peavad vastama teede- ja sideministri poolt 18.05.2001. a vastu võetud määrusele nr 50 (RTL 2001, 69, 941).

Väljavõte määrusest “Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded”

Kood 509. Naastrehvid

2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
- rehvis, mille velje läbimõõt on =13" – 90
- rehvis, mille velje läbimõõt on =15" – 110
- sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on >15" – 130
- ülejäänud rehvidel – 150

3) sõidukil kasutatavates naastrehvides ei tohi naastude arv erineda rohkem kui 25% võrreldes suurima naastude arvuga rehviga

4) naastud peavad asetsema rehvis nii, et rehvi keskel on vähemalt 1/3 veerepinna laiusest naastamata.

Uutel naastatud M1, N1, O1 ja O 2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,2 mm ja M2, M3 , N2, N 3, O3 ja O4 kategooria sõiduki rehvidel rohkem kui 1,5 mm. Kasutuses olevatel naastatud M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm ja M2, M 3, N2, N3 , O3 ja O4 kategooria sõidukite rehvidel rohkem kui 2,5 mm;

5) rehvide naastamiseks võib kasutada naaste, mille staatiline torkejõud ja mass ei ole suuremad kui:

•M1 ja O1 kategooria sõidukil – torkejõud 120 N ja mass 1,1 g või torkejõud 100 N ja mass 1,4 g;

•N1 ja O2 kategooria sõidukil – torkejõud 180 N ja mass 2,3 g;

•M2, M3, N2, N3, O 3 ja O4 kategooria sõidukil – torkejõud 340 N ja mass 3,0 g.

Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas

6) naastrehve võib sõidukil kasutada alates 1. oktoobrist kuni 1. maini.


Joonis: tänavarehvi naast




Arvestusklassides 3.1.2. ja 3.1.3. kasutatavad piikrehvid peavad vastama FIA/Rootsi MM nõuetele.

- naastud peavad olema kõvast materjalist, teritamata, silindrilise kujuga
- naast ei tohi olla torujas, seest õõnes ka mitte kulununa
- tüve osa läbimõõt kuni 9 mm
- naastu keskosa kõvasulami läbimõõt on vähemalt 2,5 mm
- naastu pikkus kuni 20 mm
- naastu kaal on kuni 4,0 grammi
- naastud tuleb rehvile kinnitada väljaspoolt
- naastude arv on kuni 20 tk rehvi veerepinna ümbermõõdu iga vabalt valitud pikkusdetsimeetri kohta.
- naastude töötlemine on keelatud

Joonis: Piikrehvi naast

Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia