Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Laupäeval sõideti Elvas autokrossi
|
Loe lisaks |
|
|
Laupäeval sõideti Elvas Kulbilohu krossirajal Eesti meistrivõistluste kolmas etapp autokrossis sõiduautodele. Reinsalu Spordi korraldatud autokross oli uuel rajal tänavu juba teine võistlus. Võistlustrass oli pealtvaatajaile hästi jälgitav ja turvaline, kuna siseringi vaatama ei pääsenud ning sellega olid välistatud üle tee jooksmised.
Ilma suurema reklaamita üritusele oli kogunenud siiski päris palju publikut, kuid kahjuks jäi taaskord väheseks osavõtjaid - noortest oli kohal vaid Taavi Ats, uues ERK Starndard klassis oli kohal neli sõitjat, neist üks noor. ERK esiveo klassis osales kolm sõitjat ning ERK tagaveoliste klassis seitse sõitjat.
Veomasinaid tuli rajale vaid kaks - Kalju Parker (Gaz 53) ja Marek Kõbu Gaz 51 roolis, kusjuures vanameister Parker nooremale kolleegile sõnaõigust suurt ei andnud - võistlusmasin oli ka võimsam.
Huvitavaim sõit toimus vast ERK esiveoliste klassis kolmandas sõiduvoorus, kus algul kolmandaks jäänud Ahti Sei Ford Fiestal suutis eelviimases kurvis väga täpse manöövriga mööduda Lada Samaral võistelnud Mario Karusest.
Kõige tihedam rebimine käis kohtade pärast klassis ERK tagavedu, kus korraga tuiskasid rajale kuus autot. Seitsmes üles antud sõitja Tanel Müürsepp keeras auto hommikul kahjuks katusele, ning katkestamine oli paratamatu. See jäi ka päeva ainsaks katuseks.
Päeva lõpetas nn superfinaal, kus said osaleda kõikide sõiduautode klassid korraga. Sellesse sõitu registreerus vaid neli sõitjat, kuid iga ringiga jäi keegi rajaveerde ning lõpuks võttis võidu ainsana rajale jäänud elu esimese stardi teinud Helmut Liepkalns tagaveolisel Ford Fiestal.
Äramaärkimist väärib ka Eesti uus tõusev täht kommentaatori rollis -Kuldar Sikk, kes muidu hääleharjutusi MM-etappidel Urmo Aavale esitleb.
Kokkuvõttes võib öelda, et sõit korraldati heal tasemel, küll vajab aga kõvasti veel tööd rajakate, mis seda valu seekord vastu ei pidanud vaatamata vooruvahedel tehtud korrastustöödele.
Tulemused
ERK Standard
1. Hannes Junker (Opel Kadett)
2. Ragnar Prints (Lada Samara)
3. Jüri Azanov (Volkswagen Golf)
ERK Standard/noor
1. Hendrik Junker (VAZ 2105)
ERK Tagavedu
1. Marko Mättik (VAZ 2101)
2. Haiti Arendi (Ford Escort)
3. Mait Mättik (VAZ 2101)
4. Helmut Liepkalns (Ford Fiesta)
5. Marko Kuik (VAZ 2101)
6. Tarmo Rosenberg (Volkswagen Beetle)
Tanel Müürsepp katkestas
ERK Esivedu
1. Mario Karuse (Lada Samara)
2. Ahti Sei (Ford Fiesta)
3. Alar Kuus (Volkswagen Golf)
Veoautod
GAZ 53
1. Kalju Parker
GAZ 51, 52
1. Marek Kõbu
Superfinaal
1. Helmut Liepkalns (Ford Fiesta)
Mario Karuse (Lada Samara) katkestas
Marko Mättik (VAZ 2101) katkestas
Ahti Sei (Ford Fiesta) katkestas
|
|
|
|