Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
22. mai 2003 21:06
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Subaru testis Prantsusmaa kruusal

 Loe lisaks
Suureformaadilisest seinakalendrist leiab ka meie staaridest tehtud pilte

Naistele suunatud rallisõitjate arenguprogrammi finalistid on selgunud

Emilia Abel asus tööle FIA tippjuhtkonnas

Lancia naaseb rallisporti autoga Ypsilon Rally 4 HF

Romet Jürgenson asub võistlema juunioride MM-sarjas

Aasta eest Hyundaile selja keeranud Tänak naaseb tiimi ambitsioonikate plaanidega

Eestlased saavutasid Tuneesia maratonrallil topeltvõidu

Autospordiajakiri rally.ee sai 20aastaseks

Subaru rallimeeskonna järjekordne arendustest toimus Prantsusmaal Les Corbiéres, kus on ühed karmimad Euroopa kruusateed. Need pakkusid perfektset testimaastikku Petter Solbergile ja Tommi Mäkinenile.

Pärast testimist lausus Petter Solberg: "Ilm oli just õige - päikesepaisteline ja temperatuur kahekümne viie kraadi ringis - meil oli ideaalne testikatse. See oli sarnane Kreeka teedega ja seega perfektne selleks etapiks ettevalmistamiseks. Ma arvan, et osaliselt oli see isegi karmim, kui me ootame Akropolist. See oli hea väljakutse, et saada seadistus uue vedrustusega korda ja me saime selle tööle palju paremini kui Argentinas. Tegime samuti tööd diferentsiaalidega, kuna me vajame järgmisel etapil totaalselt teistsugust seadistust."

Teisel päeval sõitnud Tommi Mäkinen ütles: "Nagu Pettergi, töötasin minagi uue vedrustuse kallal, kuigi ma proovisin ka erinevaid rehve. On oluline auto Kreekaks valmis saada. Chāteau Lastours on hea, sest see on nagu Kreeka ja ehk isegi hullem. Vedrustus töötas hästi, meil ei olnud probleeme. On veel kohti, mida ma tahaks parandada, aga nende muudatuste jaoks vajame aega ja ma arvan, et teeme pikema sammu edasi Küprose ralliks."

Pärast päevast pausi liikus meeskond mägisele maastikule ja siirdus Andorrasse viimaseks kolmeks testipäevaks. Kaasa võeti ka enda testisõitja, Soome 1999. aasta meister Pasi Hagström. Hagström ja Itaalia piloot Paulo Andreucci mängivad olulist rolli 2003 aasta arendusprogrammis, kuna mõlemad toovad meeskonda tohutuid teadmisi ja oskusi testimisesprotsessist.

Pasi kasutas Andorras kahte erinevat katset. Teed ei olnud nii karmid kui need, mis olid Chāteau Lastours, kuid pakkusid suurt baasi ettevalmistamiseks tulevastele rallidele Kreekas ja Küprosel. Julgustavaid arendustöid tegti mootori jahutussüsteemiga, mis on primaarne, kui temperatuur väljas küündib 40 kraadini. Kõiki põhilisi komponente testiti sarnasel maastikul ja sarnase kuumusega, mida oodatakse ka Kreekas ja Küprosel.

555 Subaru Rally meeskonda saab näha järgmisel kuul toimuval Kreeka Akropoli rallil, mis algab Ateenas 5. juunil ja jätkub 6.-8. juunil Lamia linna ümbruses.
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia