Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Urmo Aava avapäeva järel JRC-arvestuse liider
|
Loe lisaks |
|
|
Urmo Aava - Kuldar Sikk lõpetasid Kataloonia ralli avapäeva juunioride arvestuses liidrikohal. Samuti Suzuki Swiftil sõitvad Jaan Mölder - Frederic Miclotte olid JRC-arvestuses üheksandad.
Urmo Aava - Kuldar Siku ja nende meeskonnakaaslaste Per-Gunnar Anderssoni - Jonas Anderssoni edumaa Kataloonia ralli avapäeva järel teiste JRC-arvestuse võistlejatega jäi ühele minutile. Eestlased võitsid reedel toimunud kuuest kiiruskatsest viis, vaid ralli avakatsel tuli neil tunnistada rootslaste paremust.
"Esimesel katsel alustasin vihmamärjal teel veidi rahulikumalt ja sellega need seitse sekundit kaotust meil ka kogunesid. Sellest hoolimata suutsin juba järgmisel kiiruskatsel oma aega parandada ja vahet Anderssoniga vähendada. Pärastlõunal aitas meid ka õnnestunud rehvivalik kuna 60-protsendilise tõenäosusega oli oodata vihma, siis otsustasime kasutada keskmist rehvisegu ja see valik õigustas end," rääkis Aava.
"Loomulikult on hea olla avapäeva järel JRC liider, kuid kaks pikka võistluspäeva on veel ees ja õigeid otsuseid ja valikuid tuleb veel palju teha. Eriti keeruliseks teeb selle väga muutlik ilm," Urmo Aava.
Ennast märjal asfaldil vähese kogemuse tõttu seni veel ebakindlalt tundev Jaan Mölder oli esimestel katsetel hädas väikeste tehniliste probleemidega.
"Esimesele kahele katsele valisime valed rehvid," kommenteeris Mölder. "Saime informatsiooni, et tee polegi väga märg ja kasutasime lõigatud slikkrehve. See oli vale otsus. Lisaks kadus teisel kiiruskatsel ka roolivõim."
"Kataloonia ralli mulle meeldib, aga kuna märjalt asfaldilt on varasemast väga napilt kogemusi, siis tundsin end ebakindlalt," tunnistas sel korral koos belglasest kaardilugejaga võistlev noor piloot. "Paar kiiruskatset õnnestusid veidi paremini, aga päeva viimasel katsel jäime paduvihma kätte. Ilmaennustuse kohaselt peaks laupäeval ja pühapäeval olema kuiv ning siis loodan kindlasti tulemusi parandada."
Laupäeval sõidetakse kaheksa kiiruskatset kogupikkusega 119,16 kilomeetrit. Esimene võistlusauto stardib rajale kell 9.43 Eesti aja järgi.
|
|
|
|