Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Võistlusjuhend
2003. aasta autokrossi Eesti meistrivõistluste IV etapp Taalis 8. juunil 2003.
I Võistluste koht, aeg, ajakava
1.1 Võistlused toimuvad pühapäeval 8 juunil 2003. a. Pärnumaal Taali krossirajal
1.2 Ajakava:
08.00-10.00 - registreerimine, dokumentide- ja tehniline kontroll
09.00-11.00 - treening- ja eelsõidud
11.30 - võistlussõidud
autasustamine
Võistluste täpne ajakava, stardijärjekord ja info võistluste teadetetahvlil.
II Korraldaja
2.1 Võistlused korraldab Erki Sport MTÜ, Pilliroo 13 Pärnu
Tel 044 64 503, 051 54 591, 052 87 454
Võistluste juht: Rein Põld
Ohutusülem: Andres Puusepp
Peaajamõõtja: Avo Kristov
Tehniline juht: Riho Linnas
Võistluste sekretär: Erko Eriste
Võistluste direktor: Eiki Eriste
III Võistlusklassid
3.1 ERK kuni 2500 cm3 esivedu
3.2 ERK kuni 2500 cm3 tagavedu
3.3 Ühisklass ERK (mootori töömaht suurem kui 2500 cm3 ja 4 WD)
3.4 ERK standard kuni 1600 ccm
3.5 ERK standard kuni 2500 ccm
3.6 ERK standard noored kuni 1400 cm3
IV Osavõtjad, osavõtutasu
Autokrossist osavõtjad peavad registreerimisel esitama:
- kehtiva võistlejalitsentsi,
- registreerijalitsentsi,
- võistlusauto tehnilise kaardi ja
- allkirjastatud osavõtuavalduse.
4.1 Osavõtumaks 500 EEK
Noortel 200 EEK
V Võistluste käik
5.1 Igal võistlejal kohustus läbida vähemalt 3 treeningringi.
5.2 Starditakse grupistardina paigalt, töötava mootoriga.
Stardi märguandeks foorisignaal (punaste tulede kustumine).
Eelsõitude stardijärjekord loositakse.
Stardikorraldus: eelsõidus 4 autot ühes reas, 4 ringi kolm vooru.
Igas eelsõidus fikseeritakse võistlejate distantsi läbimise aeg 0,1sekundi täpsusega.
Iga eelsõiduvooru kiirem saab ühe punkti, järgmine 2 punkti jne.
Võrdne aeg annab võrdselt punkte.
Võistleja, kes kahe parema eelsõiduvooru kokkuvõttes kogus kõige vähem punkte, valib stardikoha A finaal esireas.
Võistleja kes kogus suuruselt järgmise punktisumma, stardib vabalt kohalt jne.
Kui mitmel võistlejal on võrdne punktisumma, eelistatakse eelsõitudes parimat aega näidanut.
5.3 Eelsõitudes sõidetakse 4 ringi, finaalides 10 autot ja kestus 10 ringi.
Otse A-finaali pääseb eelsõitude 6 parimat. Ülejäänud 4 tuleb B-finaalist.
Kui on alla 10 võistleja, siis saavad kohe kõik A-finaali. Autode paigutus 2-3-2-3 finaalides.
5.4 Võistlussõitude tabel ifotahvlil. Võistleja peab olema eelstardi koridoris hiljemalt selleks hetkeks, kui on tema kord sõita starti, hilinejaid starti ei lasta.
5.5 Finaalsõitudesse pääsevad ja MV punkte saavad sõitjad, kes on lõpetanud vähemalt ühe eelsõidu, kusjuures ühe eelsõidu tulemusega võistlejad paigutatakse finaalidesse viimastena eelsõitude aegade paremusjärjestuses.
5.6 Kui A või B-finaali pääsenu ei saa startida, jääb tema stardikoht täitmata ja finaalikoht asendamata teise sõitjaga, samas saab mittestartinu MV tulemusena kirja oma finaali viimase koha.
5.7 Kui osavõtjaid masinaklassis on 3-5, peetakse kaks eelsõiduvooru.
5.8 Valestardi korral start korratakse, teiskordsel rikkumisel sama võistleja poolt, järgneb stardist eemaldamine.
5.9 Etapipunkte jagatakse: 20-15-12-10-8-6-4-3-2-1
VI Protestid
6.1 Proteste võib esitada vastavalt EAL Võistlusmäärustikule 15 min jooksul peale mitteametlike tulemuste avaldamist teadete tahvlil. Protestikautsion 1000 EEK, auto lahtivõtmisel 3000 EEK.
VII Autasustamine
7.1 Iga masinaklassi kolme parimat autasustatakse karikatega.
Kui masinaklassis on alla viie võistleja, autasustatakse ainult võitjat.
7.2 Eriauhinnad.
IX Vastutus
Võistluste korraldaja ja EAL ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.
|
|
|
|