Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Saluri koht üldises paremusjärjestuses loodetust parem |
|
Saluri koht üldises paremusjärjestuses loodetust parem
|
Loe lisaks |
|
|
Kahekümne kiiruskatse järel mahtusid Priit Saluri ja Indrek Lepp 20 parema hulka, N-rühmas tõusti päeva lõpul koguni neljandaks. "Praegu on koht kaks korda parem, kui ise lootsin," ütles Saluri.
Koos Indrek Lepaga Mitsubishi Lancer Evo üheksal sõitev Priit Saluri kinnitas pühapäeva hommikul, et senise sõiduga Soome MM-rallil on põhjust rahul olla: "Päris üllatav tulemus tegelikult. Seitsme-kaheksa hulka mahtuda Soome rallil on uskumatu! Üllatav, kuna sõidame seal esimest korda. Lätlased ja leedulased on suuremate kogemustega, sest nemad on seal varem võistelnud."
"Muljed on sajaprotsendiliselt positiivsed. Oleme sõitu kaifinud. Mina vähemalt," jätkas piloot. "Oleme sõitnud need katsed, mis paremini kirjas, suurema fiilinguga. Samas oleme liikunud omas tempos, nagu nii-öelda noodid lubavad. Ei hakanud aegu võrdlema ja sellepärast pingutama. Ralli on olnud nagu rollercoaster - üles ja alla, vasakule ning paremale. Tõsiselt lahe!"
Soomes MM-ralli debüüdi teinud 35-aastane tartlane kinnitas, et pühapäeval kavas olevat kolme kiiruskatset oluliselt vabamalt võtta ei saa: "Sõita on veel 40 kilomeetrit neid kitsaid ja käänulisi teid. Läbi pole midagi veel."
"320 kilomeetrit rallit on sõidetud, mis on pikkuse poolest kolm eesti rallit. Loomulikult on tulnud ka põllult lisa võtta - küll seest, küll väljast. Päris eksimusteta pole läinud," jätkas ta. "Autoga õnneks erilisi probleeme ei ole olnud. Praegu on väike mure tagareduktori pärast, loodetavasti see peab võistluse lõpuni vastu."
N4 klassi liiderpaarist Anton Alén - Timo Alanne lahutas eestlasi seni läbitud katsete järel kuus minutit ning 39,1 sekundit.
|
|
|
|