Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Aigar Pärs: Otepää rallil jääb tippkiirusest puudu |
|
Aigar Pärs: Otepää rallil jääb tippkiirusest puudu
|
Loe lisaks |
|
|
Aigar Pärs alustab Otepää rallit viiendana, olles esimene, kes stardib kaherattaveolisel võistlusautol. "Olen stardikohaga rahul, kuigi kümnes sobiks paremini," lausub A5 klassi autol startiv eestlane.
Reedel algavat rahvusvahelist Otepää autorallit alustavad viiendalt stardikohalt Aigar Pärs - Ken Järveoja. A5 klassi Suzuki Swiftil võistlustulle astuva rallipaari järel lähevad rajale sakslased Aaron Nicolai Burkart - Michael Koelbach (Citroen C2 S1600), serblased Milos Komljenovic - Aleksandar Jeremic (Renault Clio Sport) ja itaallased Andrea Cortinovis - Flavio Zanella (Renault Clio Sport S1600).
"See on hea küsimus, kas mul on järel startivaid konkurente põhjust peljata. Ma usun, et ei ole. Lähen oma sõitu sõitma," sõnab Pärs.
Enne Aigar Pärsi ja Ken Järveojat läheb avapäeval rajale neli WRC-autot, lisaks ohutusautod. Pärs oletab, et ees startijad puhastavad tee lahtisest kruusast enam-vähem ära, kuid kümnendana rajale minna oleks veidi sobilikum variant. "Oleks puhtam," ütleb ta, põhjendades seda vajadust asjaoluga, et Suzukil kipub pikematel sirgetel tippkiirusest puudu tulema ja puhtama raja korral saaks kurve kiiremini läbida. "Tee on väga tugev ja katsed tunduvad väga head. Mulle istuvad hästi. Tippkiirusest aga jääb autol puudu, sest suhteliselt kiire ralli tuleb."
Pärs märkis, et katsetega tutvumisel kiiruslegendi kirjapanekul probleeme ei olnud: "Ei olnud keeruline, kuna oleme MM-rallidel harjunud kahe korra kirjutamisega. Saime siin ka hästi hakkama."
Kodustel ralliteedel Soome MM-ralliks valmistuv piloot avaldas lootust ralli õnnestumise üle, kuigi valutava randme tõttu võib sõit loodetust keerulisemaks kujuneda. "Vasak ranne on viimasel ajal haiget teinud. Arstid ka murest jagu ei saa," nendib Pärs. "Loodan, et roolis õnnestub see unustada."
|
|
|
|