Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Vahur Kellamov hankis Lätist sõidukogemust
Esmakordselt tegid Lätis toimuva autoralli kaasa Vahur Kellamov ja Marko Keerberg. Eestlaste Moskvitš kandis küljenumbrit VIP1 ning täiendas ohutusautode rivi, kuhu kuulusid veokas, Volga ja Lada.
"Kurzeme ralli oli väga hästi korraldatud. Eestlastel oleks lätlastelt üht-teist õppida," kiitis Vahur Kellamov Lätis toimunud rallit. "Katsed meeldisid mulle kõige enam - mõnusalt kiired, sekka piisavalt aeglasemaid kohti. Väga normaalne oli, poleks osanud oodata!"
Eestlastel õnnestus oma AZLK 2140 väikestele tehnilistele probleemidele vaatamata finišisse tuua. "Meil oli autol iga katse järel probleeme süütega. Vahetasime kaks korda jagajat ja saime lõpuni. Kõik VIP-id lõpetasid," märkis viimase "vipina" enne "nullautosid" raja läbinud Vahur Kellamov.
Tänavu Eestis kõigil rallidel võistelnud piloot lisas, et äsjane sõit naaberriigis oli suureks abiks kogemustepagasi täiendamisel. "See oli heaks trenniks enne Otepää rallit. Kodus üritaks omas klassis võita - näis, kas õnnestub. Loodetavasti tehnika alt ei vea."
|
|
|
|