Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Hobikross ja superkross liidetakse
|
Loe lisaks |
|
|
Eesti Rallikrossi Komitee otsusel ühendatakse senised võistlussarjad hobikross ja superkross. Loodavas uues võistlusklassis ERK Standard jäävad autodele kehtima senised hobikrossi tehnilised tingimused ja puudub müügikohustus.
ERK Standard on Eesti Rallikrossi Komitee ja Eesti Autospordi Liidu poolt ametlikult heakskiidetud võistlusklass, kus võistlusautod peavad vastama senistele hobikrossi tehnilistele tingimustele, millesse viiakse sisse mõningad muudatused. Noorteklassis võistlevad autod peavad samuti vastama ERK Standard klassi autode tehnilistele tingimustele.
Kõigile võistlejaile saab ERK Standard klassis EAL litsentsi omamine olema kohustuslik, sportlastele kehtivad senised hobikrossi litsentsimaksud.
ERK Standard klassis toimuvad võistlused viiakse läbi koos auto- ja rallikrossi Eesti MV etappidega. Tulevast aastast toimuvad ERK Standard klassi autodele võistlused vaid Eesti MV arvestuses. Selle hooaja superkrossi kalendri järgi toimuvad võistlused tuleb registreerida EAL-is ja võistlused toimuvad ainult superkrossi karikatele.
Käesoleva hooaja edetabel koostatakse ja 2004. aastaks jagatakse võistlusnumbrid välja Eesti KV etappide tulemuste põhjal.
Võistlejad, kes soovivad tulevikus startida autoga, millel on 38 mm turvapuur, peavad läbima EAL vastava ülevaatuse (Elva kross) enne 1. juunit. Kõik ülejäänud autod peavad vastama ERK Standard tehnilistele tingimustele hiljemalt 1. juuliks sel aastal (nii Eesti KV kui ka superkrossi auhindadele sõites).
Et hoida auto hindasid ja ehitamise võimalusi kontrolli all, otsustas ERK hobikrossi tehnilistesse tingimustesse sisse viia muudatused.
Hobikrossi tehniliste tingimuste muudatused
p. 3.6.1 ERK Standard jaotub kahte klassi:
Noored - vabalthingavad kaherattaveolised autod mootori töömahuga kuni 1400 ccm
ERK Standard - vabalt hingavad kaherattaveolised autod mootori töömahuga kuni 2500 ccm
p. 3.6.2 Kasutatav mootor peab olema sama mudeli oma ja paiknema algsel kohal. Keelatud on muuta algseid toiteseadmeid (tüüp ja arv peab säilima algsena).
p. 3.6.6 Keelatud on kasutada spetsiaalselt võidusõiduks mõeldud ja muid reguleeritavaid elektroonilisi süüte ja toite juhtblokke
p. 3 .11 Ülekanne - igasugused diferentsiaalide blokeeringud on keelatud.
Eritingimused 24. mail Elvas toimuvatele võistlustele
Toimub täiendav ülevaatus EAL tehnilist kaart mitteomavatele autodele. Kõigile soovijatele antakse võimalus saada 38 mm toruga puuriga EAL tehniline kaart kuni 1. juuni 2003. Kehtivad seni hobikrossi autodele mõeldud tehnilised tingimused (st lubatud diferentsiaali blokeeringud ja toiteseadmed on vabad). Erandkorras lubatakse EAL tehnilist kaarti mitteomavaid autosid sõitma 38 mm puuriga, millel ei ole veel tehtud hobikrossis nõutud lisatorusid.
|
|
|
|