Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > «Ei jätkunud kainet mõistust, tuli võidusõidupalavik» |
|
«Ei jätkunud kainet mõistust, tuli võidusõidupalavik»
|
Loe lisaks |
|
|
SATA Açores ralli avakatse kolmandal kilomeetril üle kivinuki sõites lõhkusid Mait Meriloo - Peep Kallaste oma Mitsubishi ratta. "Lähenemine võõrale rallile oli vale," tunnistas piloot.
Portugalis toimuva SATA Acores autorallil kaotasid Mait Meriloo - Peep Kallaste kolme sõidetud kiiruskatse järel liiderpaarile Bruno Magalhães - Paulo Grave neli minutit ja 2,3 sekundit. Juba võistluse alguses kogunes eestlastel ligi poolteise minutiline kaotus katsevõitjaile.
"Ei jätkunud kainet mõistust, tuli võidusõidupalavik," selgitas 7,47 kilomeetrisel katsel auto lõhkunud ja seetõttu ka järgmistel lisakatsetel tublisti aega kaotanud Mait Meriloo. "Esimesel katsel sõitsime ratta katki kivisse. Vahetasin rehvi, kuid midagi oli kõver ja ratas käis koopasse. Nüüd hoolduses vahetame katkised jupid välja."
"Oleme neli minutit maas. Võistlusmomendi mõttes on ralli läbi," nentis Portugali teedelt uue võistluskogemuse hankimist jätkav eestlane. "Kogemus on tõesti väga uus. Tee on kitsas ja kulgeb kaljude vahel. On rohkesti ebamugavaid kurve, kus eksimisruumi vähe. Tuleb hoida puhast sõidujoont ja sõita keset teed, et autot mitte lõhkuda," lisas ta.
Esikolmikusse mahtusid kolme kiiruskatse järel Bruno Magalhães - Paulo Grave (Peugeot 207 S2000), Fernando Peres - José Pedro Silva (Mitsubishi Lancer Evo 9) ja José Pedro Fontes - Fernando Prata (Fiat Punto S2000).
"Super 2000 klassi autod jätavad võimsa mulje," lausus Meriloo. "Liiguvad hullu hooga!"
|
|
|
|