Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
12. juuni 2007 21:12
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Kacergine ringrada pakkus eestlastele suurima elamuse

 Loe lisaks
Eesti ajakirjanikud kihutavad Leedu ralliteedel

Kristjan Sooper - Pille Russi Leedus toimunud ajakirjanike ralli kiiruskatsel. Foto: Tarmo Riisenberg
12. rahvusvahelisel ajakirjanike rallil Leedus pälvisid eestlastest parima koha Toomas Vabamäe ja Tarmo Riisenberg. Rallil osalesid ka Kristjan Sooper - Pille Russi ning Elmar Ots - Sander Grün.

"Esimene päev koosnes viiest katsest. Kolm korda kolm ringi Kacergine ringrajal ja kaks slaalomit. Ringrada oli koonustest šikaanidega aeglasemaks tehtud, muidu oleksid sealsed tõusude-langustega kurvid täitsa hullud," kirjeldas Cireoenil võistelnud Toomas Vabamäe ralli avapäeva.

"Panime legendi korralikult kirja, aga esimest katset sõites ei saanud ma sellest õigesti aru ja kaht šikaani läbisime valesti. Iga valesti läbimine lisas koguajale 30 sekundit. Siis läks halva legendi nahka ka esimene slaalom," rääkis Auto Bild Eesti sporditoimetaja. Avapäeva lõpuks kaotasid Toomas Vabamäe - Tarmo Riisenberg klassiliidrile neli ja pool minutit.

Palju aega kaotasid ka teised eestlased. "Meile ja autole oli raskem osa sama ringrada. Kokku 30 kilomeetrit sõitu tähendas keevat mootorit, palavusest segi läinud bensiinipumpa ja peaaegu ärakadunud pidureid," sõnas Moskvitšil võistelnud Kristjan Sooper. "Mosse rike Kacergine katse järel tähendas nelja miutilist ajatrahvi, kuna me ei jõudnud järgmisesse AKP-sse õigel ajal."

Vabamäe - Riisenberg 1600 klassis ühe Kacergine katse aga võitsid ja osutusid parimateks ka ühel teise päeva kiiruskatsel. "Kolm-neli tükki oleks veel pidanud võitma, aga väikesi vigu tuli sisse. Kaks korda sõitsime koonuse pikali, üks kord ei saanud stoppoonel pidama, üks kord läks pidurdus pikaks ja neli väiksemat sõiduviga oli veel. Tagatipuks saime ka ehtsat leedu kohtunikutööd tunda," kirjeldas Vabamäe.

"Meie autole suurepäraselt sobinud hipodroomil sõidetud katse tulemuseks märgiti meile algul täiesti ebareaalne aeg - nagu oleksime Imprezadest ja Evodest kiiremad olnud. Hiljem parandati see ära - protokolli läinud aja kohaselt olime isegi Moskvitšidest aeglasemad. Reaalne aeg oli umbes 40 sekundit parem. Protestima me muidugi ei hakanud, sest see poleks midagi muutnud. Oleksime seitsmenda koha asemel kuuenda saanud. Hiljem ma peakohtunikult küsisin, aga see ei teadnud loomulikult midagi," jätkas Vabamäe.

"Nii et tulemust ei saanud, aga vähemalt kiirus pole kuskile kadunud - kui õiget teed mööda sõita. Teisalt teadsin ma ette, et slaalomitel ma leedulastega sammu pidada ei suuda. Seekord olid vahed siiski oodatust väiksemad ja kolmas koht reaalne," lisas 1600 klassis kokkuvõttes seitsmendaks platseerunud eestlane.

Autolehe toimetaja Kristjan Sooper kiitis: "Kokkuvõttes huvitav ralli oli. Kahe päeva jooksul sai südamest sõita. Eriti vahva oli hipodroomi katse, seal sai valju hoo üles."

Kõik kolm eestlaste rallipaari jõudsid võistlusel lõpuni. "Meil ja Elmar Otsal oli probleeme autoga. Tema Moskvitš suri näiteks ilma hoiatuseta välja ja vajas puhkust," kommenteeris Sooper.
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia