Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Tõrkuv käigukast kukutas Märtini esikolmikust |
|
Tõrkuv käigukast kukutas Märtini esikolmikust
|
Loe lisaks |
|
|
Argentina ralli kaheksandal kiiruskatsel tõrkuma hakanud Markko Märtini Ford Focuse käigukast kukutas Eesti rallisõitja enne tänase päeva nelja viimast kiiruskatset kolmandalt kohalt viiendaks.
Kaheksanda, 23,46 kilomeetri pikkuse katse läbis Markko Märtin küll veel paremuselt neljanda ajaga, ning kasvatas edu teda jälitava Richard Burnsi ees 19,2 sekundile, kuid üheksandal katsel õnn pöördus. Fordi esisõitjal tuli enamik 28,83 kilomeetrist läbida vaid esimest, teist ja kolmandat käiku kasutades ning 33,1-sekundiline allajäämine katse võitnud Carlos Sainzile tähendas alles kaheksandat kohta.
Ebaõnne oli päeva pikimal võidukihutamisel teistelgi favoriitidel. Marcus Grönholm (Peugeot) sõitis vastu kivi sellise hooga, et vasak esiratas tuli alt ära. Soomlane suutis katse lõpetada, kuid liidrikohaga tuli hüvasti jätta. Seitsmendal kohal platseerunud Colin McRae Citroën Xsara läks aga põlema ning eksmaailmameistril tuli võistlus katkestada.
Järjestus pärast üheksandat kiiruskatset
1. Carlos Sainz (Citroën) 1:21.43,0
2. Harri Rovanperä (Peugeot) +31,3
3. Sebastien Loeb (Citroën) +33,2
4. Richard Burns (Peugeot) +34,7
5. Markko Märtin (Ford) +37,3
6. Marcus Grönholm (Peugeot) +1.45,5
7. Petter Solberg (Subaru) +2.06,1
8. Francois Duval (Ford) +2.10,8
9. Armin Schwarz (Hyundai) +2.20,4
10. Didier Auriol (Škoda) +2.23,3
|
|
|
|