Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
20. mai 2007 17:58
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

«Urmo sõitis väga hästi! Mulle oli see aga raskeim ralli»

 Loe lisaks
Autoralli juunioride meistrivõistluste punktiseis pärast 2007. a 3. etappi

Sebastien Loeb kinkis Fordi tiimile kaksikvõidu

Autoralli maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2007. a 7. etappi

«Tunnen erilist rõõmu ja suurt rahulolu võidu üle»

Mölder kindlustas juunioride sarjas kolmandat kohta

Aava tuli Sardiinia rallil juunioride arvestuses võitjaks

Urmo Aava Sardiinia rallil endiselt klassiliider

Sebastien Loeb kerkis kuuendal kiiruskatsel liidriks

Aigar Pärs. Foto: Pille Russi
"Per-Gunnar Andersson ütles, et mullu olid Sardiinia rallil head ja halvad osad. Tänavusel etapil olnuks justkui head osad vahelt ära jäetud ja halvad kokku pandud," lausus Aigar Pärs äsjase ralli kohta.

Esmakordselt Sardiinia rallil võistelnud Aigar Pärs tunnistas rally.ee autospordiajakirjale, et tegu oli väga keerulise võistlusega. "Minu jaoks oli see raskeim ralli, kus osalenud olen," märkis ta.

Et ralli kujunes tervikuna tõsiseks katsumuseks, seda enam väärib tema hinnangul kiidusõnu ka juunioride arvestuse võitjapaar Urmo Aava - Kuldar Sikk. "Kuigi Urmo sõitis endal piki puud ühe külje maha ja rihtis natuke teist, sõitis ta väga hästi," jagas Aigar Pärs suurematest probleemidest pääsenud kaasmaalase kohta kiidusõnu.

Aigar Pärs ja Ken Järveoja seevastu probleemidest ei pääsenud. "Avapäeval oli kõik hea, kuni tee sees olnud suurest kivist vasaku tagarattaga üle sõitsime. See kivi võttis ratta otsast ära. Sõitsime katse lõpuni ja jäime ülesõidule seisma. Katkestasime, kuna kolmel rattal tänavusest hooajast ei tohi liikuda ja see võib kaasa tuua diskvalifitseerimise," rääkis Pärs viiendal kiiruskatsel aset leidnud intsidendi kohta.

Teist võistluspäeva said üha nobedamalt liikunud eestlased sõita pool võistluspäeva. "Kümnenda katse alguses saime vasaku tagumise rehvi katki. Ma polnud selle purunemises päris kindel, kuna sirgel kannatas 150-ga sõita ja ratas tundus ok, sest üle kivi sõitsime hoopiski vasaku esirehviga... Pärast sirget tuli aga paremkurv ja siis sai selgeks, et rehv on puruks - tagaosa ei pidanud. Juhtus täpselt sama, mis päev varem - jälle suur kivi lammutas õõtshoova otsast vasaku tagumise ratta ära," rääkis Pärs.

Kolmandal võistluspäeval pidid eestlased ralli katkestama 17 lisakatsel. "Sõitsime keset teed, aga ühel hetkel oli tee alt oja või midagi ja kole pehme. Katse esimesel läbimisel sai eest lõigata, kuid teiseks korraks olid võimsad WRC-autod tee ära lõhkunud. Meie auto parem ratas kukkus auku ja jäi kinni. Hoova küljest murdus ratas lahti ja olime sunnitud sinna jääma."

Kuigi Aigar Pärs nentis, et tegu oli tema jaoks ebaõnnestunud ralliga, saab näidatud kiirusega rahul olla. "Kiirus kasvas ja see on positiivne näitaja. Lisaks püsisime koguaeg tee peal."

Pärs lisas, et koostöö kaardilugejaga paraneb ning kasvav kiirus lisab optimismi järgmisteks võistlusteks.
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia