Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > «Urmo sõitis väga hästi! Mulle oli see aga raskeim ralli» |
|
«Urmo sõitis väga hästi! Mulle oli see aga raskeim ralli»
|
Loe lisaks |
|
|
"Per-Gunnar Andersson ütles, et mullu olid Sardiinia rallil head ja halvad osad. Tänavusel etapil olnuks justkui head osad vahelt ära jäetud ja halvad kokku pandud," lausus Aigar Pärs äsjase ralli kohta.
Esmakordselt Sardiinia rallil võistelnud Aigar Pärs tunnistas rally.ee autospordiajakirjale, et tegu oli väga keerulise võistlusega. "Minu jaoks oli see raskeim ralli, kus osalenud olen," märkis ta.
Et ralli kujunes tervikuna tõsiseks katsumuseks, seda enam väärib tema hinnangul kiidusõnu ka juunioride arvestuse võitjapaar Urmo Aava - Kuldar Sikk. "Kuigi Urmo sõitis endal piki puud ühe külje maha ja rihtis natuke teist, sõitis ta väga hästi," jagas Aigar Pärs suurematest probleemidest pääsenud kaasmaalase kohta kiidusõnu.
Aigar Pärs ja Ken Järveoja seevastu probleemidest ei pääsenud. "Avapäeval oli kõik hea, kuni tee sees olnud suurest kivist vasaku tagarattaga üle sõitsime. See kivi võttis ratta otsast ära. Sõitsime katse lõpuni ja jäime ülesõidule seisma. Katkestasime, kuna kolmel rattal tänavusest hooajast ei tohi liikuda ja see võib kaasa tuua diskvalifitseerimise," rääkis Pärs viiendal kiiruskatsel aset leidnud intsidendi kohta.
Teist võistluspäeva said üha nobedamalt liikunud eestlased sõita pool võistluspäeva. "Kümnenda katse alguses saime vasaku tagumise rehvi katki. Ma polnud selle purunemises päris kindel, kuna sirgel kannatas 150-ga sõita ja ratas tundus ok, sest üle kivi sõitsime hoopiski vasaku esirehviga... Pärast sirget tuli aga paremkurv ja siis sai selgeks, et rehv on puruks - tagaosa ei pidanud. Juhtus täpselt sama, mis päev varem - jälle suur kivi lammutas õõtshoova otsast vasaku tagumise ratta ära," rääkis Pärs.
Kolmandal võistluspäeval pidid eestlased ralli katkestama 17 lisakatsel. "Sõitsime keset teed, aga ühel hetkel oli tee alt oja või midagi ja kole pehme. Katse esimesel läbimisel sai eest lõigata, kuid teiseks korraks olid võimsad WRC-autod tee ära lõhkunud. Meie auto parem ratas kukkus auku ja jäi kinni. Hoova küljest murdus ratas lahti ja olime sunnitud sinna jääma."
Kuigi Aigar Pärs nentis, et tegu oli tema jaoks ebaõnnestunud ralliga, saab näidatud kiirusega rahul olla. "Kiirus kasvas ja see on positiivne näitaja. Lisaks püsisime koguaeg tee peal."
Pärs lisas, et koostöö kaardilugejaga paraneb ning kasvav kiirus lisab optimismi järgmisteks võistlusteks.
|
|
|
|