Urmo Aava ja Kuldar Sikk veetsid kolm päeva Inglismaal, testides Mitsubishi WRC-ralliautot ja õppisid tundma tipptehnika peensusi, et oskaksid ise pisivigasid kõrvaldada, kirjutas Postimees.
Urmo Aava tunnistas, et töö tehasemeeskonna juures pakkus uudseid kogemusi. Kahe päeva jooksul läbisid eestlased ralliautol 180 kilomeetrit, üks päev kulus Mitsubishi Lancer WRC uusima mudeli hingeeluga tutvumiseks.
"Soov selle autoga rallil osaleda muutus veelgi suuremaks," kinnitas Aava. "Väga hea auto on. Sai selgeks, et auto kiiruslike omaduste taha ei jää midagi, probleeme võib tekkida meie kogenematusest."
Testi esimesel ja kolmandal päeval toimetasid Urmo Aava ja Kuldar Sikk meeskonna hüvanguks. "Meie ülesanne oli kontrollida ralliautos kasutatavate osade korrasolekut. Rutiinne töö, mida me polnud varem teinud. See polnud väga vastutusrikas tegevus pidime lihtsalt kiire hooga sõitma, et kõik osad saaksid pingeolukorras proovitud. Aga meie jaoks oli see väga hea, autoga kohanemiseks kogusime piisava hulga kilomeetreid," rääkis Aava.
Ühtlasi õppisid nad, mida ja kuidas auto juures ise vahetada saab. "Autos on palju elektroonikat, rikete puhul lülitavad kompuutrid vähemtähtsad funktsioonid automaatselt välja. Peame teadma, kuidas asjad toimivad."
Eestlased olid kolm päeva kestnud üritusel ainsad sõitjad ning kogu tiim töötas nende heaks. "Koostöö sujus hästi, kõik pooled tegid oma tööd. Keegi ei suhtunud meisse kui WRC-autol sõitvatesse kollanokkadesse," lausus Aava.
Esimese stardi teevad eestlased Mitsubishi WRC-autoga juuni esimestel päevadel Kreekas.
Vaata lisaks:
www.postimees.ee