Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
08. märts 2007 2:56
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg

Martin Rauam: Enesetunne Mehhiko ralli eel on hea

 Loe lisaks
Autoralli PWRC maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2007. a 2. etappi

Autoralli maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2007. a 4. etappi

Rauam hindab Mehhikos saadud kogemust kõrgelt

Loeb saavutas Mehhikos teise järjestikuse võidu

Rauam katkestas Mehhiko ralli teise päeva avakatsel

Rauam avapäeva järel PWRC-arvestuses kümnes

Mehhiko MM-ralli avakatse võitis Petter Solberg

Autoralli MM-sari jätkub võistlusega Mehhikos

Martin Rauam võistlusautot testimas. Foto: Aivar Rauam
"Enesetunne on hea ja olen positiivselt meelestatud," lausus Mehhiko MM-rallil koos Kristo Kraagiga N-rühma Mitsubishi Lanceril startiv Martin Rauam kiiruskatsetega tutvumise järel.

"Hetkel on päris suur väsimus peal. Recce (võistlusrajaga tutvumine - toim.) sai just läbi. See on siin üsna väsitav ja pikk," tunnistas Martin Rauam. "Muidu on kõik ok. Tundub, et siiamaani sujub kõik plaanipäraselt. Kui välja arvata, et recce ajal purunes meil kolm rehvi ja pidime mitu korda kohalikus töökojas parandamas käima. Paljudel oli selliseid probleeme."

Mehhiko ralli kiiruskatsed on 22-aastase eestlase sõnul väga keerulised. "Ei oleks osanud arvata, et siin sellised teed on. Üldiselt on katsed üsna erinevad - mõni on kiire ja looklev, kuid on ka katseid, mis on väga aeglased ja kitsad," rääkis esmakordselt MM-etapil osalev Martin Rauam.

"Tehniliselt on siinsed katsed kordades raskemad, kui need, millega ma harjunud olen. Mägedes on vast kõige keerulisem. Kiirete lõikude peal tunnen ennast kindlamalt, kuigi need kiired on väga ohtlikud - pidevalt on ühel pool sein ja teisel pool pole midagi. Aeglasi mägiteid on aga kõige keerulisem kirja saada. Kõrguste vahed on katsete jooksul mitusada meetrit ja ronimist on palju."

Rauam lisas, et kui Eestis jäävad ebameeldivad kohad kiiruskatsetel aastatega meelde, siis Mehhikos on lootusetu midagi meelde jätta: "Keerulised kohad ainult ongi!"

"Eks näeb, mis saama hakkab. Praegu ei oska midagi ennustada. Ralli ajal tahaks leida hea rütmi ja probleemivabalt lõpuni tulla," ütles Martin Rauam. "Igatahes väga huvitav on. Õppida on veel väga palju."

Martin Rauam ja Kristo Kraag teevad võistluse kaasa autol Mitsubishi Lancer Evo 9, mida nad said esmakordselt proovida esmaspäevasel testil.

"Konkreetsesse autosse istusin esimest korda, kui meil oli test. Enamus PWRC-sarja sõitjad oli autosid testimas," ütles mullu Subaru Imprezaga Eesti meistriks tulnud rallisõitja. "Mitsubishiga on pisut teistmoodi, aga rool ja neli ratast on sel ikkagi. Tundub, et auto on päris hea ja selle taha kindlasti midagi ei jää. Homme hommikul on veel testikatse, seal saan natuke veel sõita. Esmaspäeval läks täitsa hästi, saime endalegi üllatuseks väga hea aja kirja. Aga ralli ise on midagi muud, kui paari kilomeetrine testikatse."



Martin Rauam võistlusautot testimas. Foto: Aivar Rauam
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia