Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Võistlusjuhend
Urmo Aava noorte rallisprint 2007
II etapp
Laupäev 03.03.2007 Verevi järv, Elva linn, Tartumaa
Registreeritud EAL-s nr 26/RS
1. VÕISTLUSTE AJAKAVA
1.1 Juhendi avaldamine: 25.02.2007
1.2 Eelregistreerimine algab: 25.02.2007 ja lõpeb 02.03.2007 kell 17.00 internetilehel www.motorsport.ee
1.3. Võistluste ajakava:
09.00-11.00 - registreerimine, dokumentide kontroll
09.00-11.00 - autode tehniline kontroll
09.00-11.00 - võistlusrajaga tutvumine jalgsi või rattaga
11.30 - võistlusrajaga tutvumine autodega ühises kolonnis (maksimaalne kiirus 50 km/h)
12.00 - esimese võistlussõidu start
16.00 - autasustamine (orienteeruvalt)
Võistluste täpne ajakava, võistlusraja skeem, stardijärjekord ja info võistluste teadetetahvlil.
2. KORRALDAJA, RADA
2.1. Võistlused korraldab Elva Autospordiklubi MTÜ
Võistluste direktor: Tarmo Järveoja (5053437)
Võistluste juht: Kuldar Sikk (5221125)
Tehniline komitee: Martin Toom (5015792)
Peaajamõõtja: Toomas Sepp
Võistluse sekretär: Margit Viks, Mare Viks
Võistlusraja kate: jää 100%
Võistlusraja pikkus: 2000 m
3. ARVESTUSKLASSID, VÕISTLUSAUTOD, KOHUSTUSED
3.1 J16
3.2 J18
3.3 V16 vabaklass (lubatud kasutada Rootsi MM / FIA talirehve.)
3.4 V18 vabaklass (lubatud kasutada Rootsi MM / FIA talirehve.)
3.5 Võistlusautod( väljaarvatud V16 ja V18) peavad vastama Rahvaralli ja Rahvasprindi Tehnilistele tingimustele 2007 (www.motorsport.ee; www.autosport.ee). V16 ja V18 võistlusautod peavad olema vastavuses Urmo Aava Noortesprindi 2007 üldjuhendiga.
3.6 Noorvõistlejal on lubatud osaleda kaassõitjata või kaassõitjaga, kes omab kehtivat EAL litsentsi või rahvaspordi võistlejakaarti.
3.7 Hooldusalalt võistlusautoga lahkumine keelatud. Hooldusalal kiirusepiirang 30 km/h.
3.8 Kõik võistlusautod peavad hooldusalal kasutama autode all vedelike kindlat alustenti!
3.9 Nõuded rehvidele (J16-J18):
Nõuded:
1) kui M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõidukil või eritalituse autol kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel.
2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
rehvis, mille velje läbimõõt on =<13" 90
rehvis, mille velje läbimõõt on =<15" 110
sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on >15" 130
ülejäänud rehvidel 150
3) sõidukil kasutatavates naastrehvides ei tohi naastude arv erineda rohkem kui 25% võrreldes suurima naastude arvuga rehviga;
4) naastud peavad asetsema rehvis nii, et rehvi keskel on vähemalt 1/3 veerepinna laiusest naastamata.
Uutel naastatud M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,2 mm. Kasutuses olevatel naastatud M1, N 1, O1 ja O2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm.
5) rehvide naastamiseks võib kasutada naaste, mille staatiline torkejõud ja mass ei ole suuremad kui:
M1 ja O1 kategooria sõidukil 120 torkejõud N ja mass 1,1 g või torkejõud 100 N ja mass 1,4 g;
N1 ja O2 kategooria sõidukil torkejõud 180 N ja mass 2,3 g;
Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas;
4. OSAVÕTJAD
4.1 Arvestusklassides 3.1 ja 3.2 osavõtjad peavad registreerimisel esitama kehtiva võistlejakaardi või EAL noortelitsentsi, võistlusauto tehnilise passi, kehtiva liikluskindlustuse poliisi ja sõiduki kasutusõigust tõendav dokumendi (vajadusel) ning osavõtuavalduse.
4.2 V16 ja V18 klassis osavõtjad peavad registreerimisel esitama kehtiva võistlejalitsentsi, võistlusauto tehnilise kaardi ja osavõtuavalduse.
4.3 Ühel autol võib võistelda kaks võistlejat, kes mõlemad tasuvad osavõtumaksu.
Võistlejakaarti ei ole võimalik osta kohapeal! Võistlejakaardi saamiseks täita taotlus www.autosport.ee. Kõik muu info samal aadressil! Võistlejakaart sisaldab kindlustust, kehtib 2007. a lõpuni, hind 480 EEK.
5. VÕISTLUSTE KÄIK
5.1 Hilinenud võistlejaid starti ei lubata.
5.2 Valestardi eest on karistus 10 s.
5.3 Kui võistleja ei stardi 20 s jooksul, loetakse võistleja katkestanuks antud võistlussõidus.
5.4 Sõidetakse 3 vooru. Igas voorus fikseeritakse raja läbimise aeg ning vooru kiireim omas arvestusklassis saab ühe punkti, teise aja saavutanu saab kaks punkti jne.
5.5 Etapi paremus saadakse kolmest voorust kahe parema tulemuse summeerimisel. Etapi tulemuse saamiseks peab võistleja läbima vähemalt kaks sõiduvooru. Võrdsete punktide korral saab määravaks parim aeg mistahes voorus. Kui võrreldavad ajad on võrdsed, saab eelise noorem võistleja.
5.6 Kõik tulemused vastavalt finišiprotokollidele.
6. VASTULAUSED
6.1 Vastulause esitamise aeg on kuni 15 min peale esialgsete tulemuste avaldamist. Vastulause kautsjon 1000 EEK.
6.2 Vastulaused mootori kubatuuri kohta võib erandkorras kohapeal vajalike mõõteseadmete puudumisel lahendada kolme tööpäeva jooksul peale võistlust, õigustatud vastulause korral kuuluvad auhinnad hilisemale ümberjagamisele.
6.3 Kõik kulud auto kontrollimiseks ja transpordiks tuleb katta
a) hagejal, kui vastulauset ei rahuldatud ning
b) kostjal, kui vastulause rahuldati.
6.4 Võistluse juht hindab vastulause põhjendatust ning vastavalt sellele otsustab, kas vastulause võetakse arutusele või mitte.
7. OSAVÕTUMAKSUD
J16; J18 300 EEK
V16; V18 350 EEK
Kahes erinevas klassis võistlemine on keelatud.
Osavõtumaksude tasumine toimub sularahas võistluste mandaadis või ülekandega korraldaja kontole (Elva Autospordiklubi MTÜ hp:221026578531). Ülekandega tasumisel palume märkida selgituseks sihtotstarbeline annetus (võistleja nimi). Ülekandega tasumisel palume võistluste mandaati kaasa võtta maksekorralduse väljatrükk.
8. AUTASUSTAMINE
8.1. Arvestusklassi kolme parimat autasustatakse karikatega.
8.2. Korraldaja ja sponsorid võivad välja panna eriauhindu.
9. VASTUTUS
Võistluste korraldaja ja EAL ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.
Muudes küsimustes lähtume Rahvasprindi Võistlusmäärusest ning Rahvaralli ja Rahvasprindi Tehnilistest Tingimustest!
4. REKLAAM, AUTASUSTAMINE
4.1 Korraldajal on õigus paigaldada võistlusautodele reklaamkleebiseid vastavalt Noortesprindi 2007 üldjuhendile.
4.2 Kõikide arvestusklasside kolme paremat autasustatakse meenetega.
|
|
|
|