Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
19. veebruar 2007 22:45
Loe kommentaare (6)
Trüki lehekülg

Andre Kurg esirattaveolise võistlusautoga rahul

Andre Kurg superkrossi sarja esimesel etapil Tallinnas. Foto: Pille RussiMullu 5. märtsil Taali krossil tagarattaveolisel autol debüteerinud Andre Kurg võistleb tänavu krossisarjades Lada Samaral. 13-aastane Antsla valla poiss kiidab: "Esiveolisega saab kiiremini edasi!"

Võrumaalt pärit noor sõitja Andre Kurg on uue autoga osalenud kolmel superkrossi karikasarja etapil. "Auto sai lõplikult valmis vahetult enne hipodroomi sõitu. Siis sõitsin Samaraga esimest korda. Peab ütlema, et oli väga harjumatu."

Vähene kogemus esirattaveolise auto roolis on Kure sõnul põhjus, miks konkurentidest keeruline jagu saada. "Alguses läks auto üldse käest ära. Tagavedusega oli lihtne, kui hakkas külge loopima, lasid gaasi maha. Samaraga tulid seetõttu aga spinnid. On vaja rool põhja keerata ja gaasi anda," jagab ta värskeid muljeid.

Jaanuaris Tallinna hipodroomil peetud avaetapil oli Kurg noorteklassis seitsmes, teisel etapil Taalis üheksas. "Hipodroomil mööda ei saanud," ütleb ta, "Taalis läks viimasel ringil sassi. Kukkusin kolmandalt kohalt kümnendaks - viskas külje ette ja teised pääsesid mööda."

Äsjase Põltsamaa etapi võtab seal "disklafi" saanud noormees kokku sõnadega: "Seal olid meil valed naelad. Olin kokkuvõttes neljas - 16 sekundit parem viiendast. Auto on väga hea, saab kiiremini edasi kui tagaveoga."

1995. aastal toodetud, mullu Soomest soetatud ja aastavahetusel Eestis võistlusautoks ehitatud Lada Samara on Andre Kure jaoks suur samm edasi. "See auto on edasiminek," on AMK Ligur Racingu ridades sõitev noorvõistleja rahul. "Auto on Liguri juures ehitatud - seal tehti puur ja mootor. Värviti Viljandis."

Sarnase disainlahendusega autol osaleb krossidel ka Joel Alliksaar. "Ligur Racingu tiimi esindaja Toomas Tammik tegi selle ettepaneku, et autod oleksid sama värvilahendusega. Tegelikult on kolmas auto veel, millega pidi Aivar Kenderi poeg sõitma hakkama," sõnab Andre Kurg.

Nii superkrossidel kui ka rallikrossidel osaleda plaaniv noormees on lisaks autole rahul ka tiimiga: "Mehaanikud on väga tublid!"



Foto: erakogu
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
14.04.2024
Eesti ja Balti rallikrossi meistrivõistlused algavad Raassillas
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia