Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
19. veebruar 2007 22:45
Loe kommentaare (6)
Trüki lehekülg

Andre Kurg esirattaveolise võistlusautoga rahul

Andre Kurg superkrossi sarja esimesel etapil Tallinnas. Foto: Pille RussiMullu 5. märtsil Taali krossil tagarattaveolisel autol debüteerinud Andre Kurg võistleb tänavu krossisarjades Lada Samaral. 13-aastane Antsla valla poiss kiidab: "Esiveolisega saab kiiremini edasi!"

Võrumaalt pärit noor sõitja Andre Kurg on uue autoga osalenud kolmel superkrossi karikasarja etapil. "Auto sai lõplikult valmis vahetult enne hipodroomi sõitu. Siis sõitsin Samaraga esimest korda. Peab ütlema, et oli väga harjumatu."

Vähene kogemus esirattaveolise auto roolis on Kure sõnul põhjus, miks konkurentidest keeruline jagu saada. "Alguses läks auto üldse käest ära. Tagavedusega oli lihtne, kui hakkas külge loopima, lasid gaasi maha. Samaraga tulid seetõttu aga spinnid. On vaja rool põhja keerata ja gaasi anda," jagab ta värskeid muljeid.

Jaanuaris Tallinna hipodroomil peetud avaetapil oli Kurg noorteklassis seitsmes, teisel etapil Taalis üheksas. "Hipodroomil mööda ei saanud," ütleb ta, "Taalis läks viimasel ringil sassi. Kukkusin kolmandalt kohalt kümnendaks - viskas külje ette ja teised pääsesid mööda."

Äsjase Põltsamaa etapi võtab seal "disklafi" saanud noormees kokku sõnadega: "Seal olid meil valed naelad. Olin kokkuvõttes neljas - 16 sekundit parem viiendast. Auto on väga hea, saab kiiremini edasi kui tagaveoga."

1995. aastal toodetud, mullu Soomest soetatud ja aastavahetusel Eestis võistlusautoks ehitatud Lada Samara on Andre Kure jaoks suur samm edasi. "See auto on edasiminek," on AMK Ligur Racingu ridades sõitev noorvõistleja rahul. "Auto on Liguri juures ehitatud - seal tehti puur ja mootor. Värviti Viljandis."

Sarnase disainlahendusega autol osaleb krossidel ka Joel Alliksaar. "Ligur Racingu tiimi esindaja Toomas Tammik tegi selle ettepaneku, et autod oleksid sama värvilahendusega. Tegelikult on kolmas auto veel, millega pidi Aivar Kenderi poeg sõitma hakkama," sõnab Andre Kurg.

Nii superkrossidel kui ka rallikrossidel osaleda plaaniv noormees on lisaks autole rahul ka tiimiga: "Mehaanikud on väga tublid!"



Foto: erakogu
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
25.03.2025 20:24
Rahvakrossi EKV IV ja Raassilla Karika I etapp 202 (0)
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
17.02.2025 10:16
Rally Sarma 2025 (1)
29.01.2025 15:43
2025 Monte Carlo Rally (0)
13.01.2025 22:46
Rally Aluksne 2025 video (3)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia