Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Ford tahab Argentinas kübaratriki vormistada
|
Loe lisaks |
|
|
Eeloleval nädalavahetusel toimuva Argentiina ralli soosik number üks on Fordi meeskond. Vähemalt juhul, kui ralli võitjat viimastel aastatel kujunenud reeglipärasuse põhjal ennustada.
Mullu krooniti võitjaks hispaanlane Carlos Sainz, tõsi, seda alles pärast Peugeot pilootide soomlase Marcus Grönholmi ja inglase Richard Burnsi diskvalifisteerimist. Veel aasta varem oli kiireim mees Lõuna-Ameerika teedel ðotlane Colin McRae.
Tänaseks pole kumbagi eksmeistrit Fordis. Sellegipoolest loodab tiim edu korrata, ehkki kogemustepagasit pole peaaegu ollagi. Praegu palgal olevast kolmest sõitjast on Argentiinas kihutanud vaid Markko Märtin, kes lõpetas mullu neljandana. Eestlane teeb panuse uuele Focus WRC-le, tunnistades samas, et võrreldes Uus-Meremaaga, kus masin hästi liikus, on Argentina hoopis teine teema.
"Tundsin end autos väga mugavalt ja võistlusolukorras oli sellega kerge sõita," rääkis Märtin. "Kuid Argentiinas on teed palju pehmemad ja me veel ei tea, kuidas uus Ford sellisel teekattel käitub."
Ford lootis oma noori sõitjaid koolitada Portugalis, kuid ralli-eelne test läks pehmelt öeldes aia taha. "Vihm segas meid iga päev ja kasu praktiliselt polnud. Argentinas tuleb esimesel päeval erinevaid variante proovida ja leida parim võimalik kooskõla."
Märtin näeb enda poolel ka ühte trumpi. "Katseid on päris oluliselt muudetud võrreldes eelmiste aastatega ja ehk ei mängigi kogemused sedapuhku nii suurt rolli."
|
|
|
|