Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Aava ja Sikk katkestasid Norra ralli kuuendal katsel
|
Loe lisaks |
|
|
Urmo Aava ja Kuldar Sikk alustasid JRC hooaja esimest rallit taktikaliselt tagasihoidlikult, ent kindlalt. Paraku lagunes eestlaste auto kuuendal katsel ning võistlust jätkatakse nn superally-süsteemis.
Esimesel ja teisel kiiruskatsel näitas Urmo Aava juunioride arvestuses teist aega. Kiiruskatsed võitis meeskonnakaaslane Per-Gunnar Andersson, kolmas oli Patrik Sandell, kelle võistlusautoks on siinsel rallil debüüti tegev Renault Clio R3.
Jaan Mölder vaevles avakatsetel sideprobleemide küüsis, mistõttu ei kuulnud ta kaardilugeja poolt loetavat kiiruslegendi. Esimesel kiiruskatsel oli sunnitud võistluse pooleli jätma Aigar Pärs, kelle võistlusmasin jäi lumevalli kinni ja omade jõududega seda enam kätte ei saadud.
Kolmanda kiiruskatse võit kuulus Aavale, kes edestas Anderssoni 1,2 sekundiga. Neljanda kiiruskatse võit läks jällegi Anderssonile.
"Tunne on väga hea. Alustasin rallit veidi tagasihoidlikumalt, ent nüüdseks olen leidnud ka õige rütmi. Auto töötab suurepäraselt ja eks me peame siin Anderssoniga lihtsalt omavahelist võitlust edasi pidama," sõnas Urmo Aava optimistlikult esimese võistluspäeva keskel.
Kuuenda kiiruskatse alguses sõitsid Urmo Aava ja Kuldar Sikk oma Suzuki Swiftiga aga üle teel olnud kännust ning lõhkusid võistlusmasina esisilla raami, mistõttu ei õnnestunud rallit jätkata.
"Kiiruskatse alguse kiire kuuenda käigu kurvi järel olid WRC-autod kraapinud välja suure kännu, mida meil ei õnnestunud märgata. See omakorda lõhkus meie võistlusauto esisilla raami," sõnas Urmo Aava
kahetsusega. "Loodame, et auto õnnestub korda saada, et saaksime homme jätkata."
Käesolevast aastast kehtiva jätkuralli süsteemi kohaselt saab meeskond lõpetamata kiiruskatse eest ajalise karistuse 10 minutit, järgneva katse eest saab kirja võitjaga võrdse aja ning sealt edasi iga lõpetamata kiiruskatse eest veel 5 minutit.
|
|
|
|