Kliki siia Kliki siia
Kas plaanid külastada Delfi rallipäeva Tallinna lauluväljakul 30. juunil?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Rando Aav
23. jaanuar 2007 2:45
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Aleksandr Dorossinski: Noorte aeg on käes!

Aleksandr Dorossinski saab konkrentidelt šampanjadušši. Foto: RallyRUSSel hooajal keskendub Aleksandr Dorossinski osalemisele koduses autoralli meistrisarjas. Vene rallisõitja loodab kaasa teha ka mõnel MM-rallil, kuid Eestis ta tänavu arvatavasti ei võistle. "Aga kui Eestis on mu fänne, siis soovitus neile - istuge ise rooli. Mida nooremalt, seda parem!"

Nädalavahetusel toimunud Venemaa autoralli meistrivõistluste avaetapil napsas Aleksandr Dorossinski eest võidu Andrei Žigunov. Ralliajakirjanik Alex Nakhapetovile tunnistas Dorossinski, et ilmaolud tegid sõidu väga keeruliseks.

Mulle meeldisid kõik katsed. Kui ilm poleks alt vedanud, olnuks kõik super. Ralli teisel päeval oli lihtsalt uskumatu lörts teedel.

Kuivõrd Jermaki ralli katsed erinesid teistest Venemaa rallidel kavas olnud katsetest?

Need on väga ebatasased. Palju auke, hüppeid ja laineid.

Eesti rallikatsetega võrrelda kannatab?

Ei, absoluutselt mitte midagi sellist nagu Eestis. Rada erines väga isegi sellistest teedest, nagu on Lõuna-Eestis.

Avapäeva lõpetasid liidrikohal, mis tähendas esimesena startimist teisele ringile. Kui keeruline on Venemaa rallil juhtida ja olla teedepuhastaja?

Küsige seda parem Jevgeni Novikovilt. Lihtne ei ole. Ainuüksi seepärast, et teisel päeval oled ekipaažidest esimene ja lihtsalt sõidad teistele teed lumest lahti.

Kas rada oli pärast lumesadu öösel puhastatud?

Loomulikult mitte. Ilm valmistas sellise üllatuse. Kui korraldajad oleksid rada puhastanud, siis see oleks olukorra isegi hullemaks teinud.

Mis on talverallil kiiruse saladuseks?

Kõige olulisem on auto õige seadistus. Mootor, ülekanne ja kõige olulisem - vedrustus. Võimatu on sõita kiiresti kehva seadistusega autol.

Kuuldavasti keskendud tänavu osalemisele Venemaa meistrivõistlustel. On see tõsi?

Sel aastal sõidan mõned etapid autoralli maailmameistrivõistlustel PWRC-arvestuses ja osalen Venemaa meistrivõistlustel.

Eestis ei stardi?

Praegu mul selliseid plaane ei ole.

Mida ütleksid oma Eesti fännidele algava rallihooaja eel?

Mulle on absoluutselt selge, et noorte aeg on käes. Tuleb investeerida raha mitte sõitjatesse, kes jätkavad sõitmist saja-aastasena, vaid tõelistelt noortele! Oma fännidele Eestis ütlen järgmist: hakka sõitma ja mida varem rooli taha istud, seda parem see on.



Jermaki ralli kiiruskatsel. Foto: RallyRUS
Artikli juurde
14.06.2018
Prototüüpautode stardirivi saab täiendust (0), 1095
Artikli juurde
14.06.2018
Viru rallil jätkub jaht suurele auhinnarahale (0), 816
Artikli juurde
18.06.2018
Imre Vanik: Esimese ralli kohta oli ikka väga raju! (0), 571
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
18.06.2018
Viru ralli 2018 (0)
17.06.2018
Viru ralli 15-16.06.18 (0)
03.06.2018
Kehala rallikross 2.06.18 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.06.2018 12:39
Viru ralli 2018 (3)
18.06.2018 01:37
EMV Veoautokrossis 2018 III etapp Piiroja (0)
21.05.2018 22:32
Rally Talsi 2018 (2)
20.05.2018 08:07
Rjazani autokross 2018 (4)
19.05.2018 19:03
Rallikross EMV 2.etapp Laitse 19.05 2018 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia