Kliki siia Kliki siia
Millisesse vanuserühma kuulud?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Rando Aav
23. jaanuar 2007 2:45
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Aleksandr Dorossinski: Noorte aeg on käes!

Aleksandr Dorossinski saab konkrentidelt šampanjadušši. Foto: RallyRUSSel hooajal keskendub Aleksandr Dorossinski osalemisele koduses autoralli meistrisarjas. Vene rallisõitja loodab kaasa teha ka mõnel MM-rallil, kuid Eestis ta tänavu arvatavasti ei võistle. "Aga kui Eestis on mu fänne, siis soovitus neile - istuge ise rooli. Mida nooremalt, seda parem!"

Nädalavahetusel toimunud Venemaa autoralli meistrivõistluste avaetapil napsas Aleksandr Dorossinski eest võidu Andrei Žigunov. Ralliajakirjanik Alex Nakhapetovile tunnistas Dorossinski, et ilmaolud tegid sõidu väga keeruliseks.

Mulle meeldisid kõik katsed. Kui ilm poleks alt vedanud, olnuks kõik super. Ralli teisel päeval oli lihtsalt uskumatu lörts teedel.

Kuivõrd Jermaki ralli katsed erinesid teistest Venemaa rallidel kavas olnud katsetest?

Need on väga ebatasased. Palju auke, hüppeid ja laineid.

Eesti rallikatsetega võrrelda kannatab?

Ei, absoluutselt mitte midagi sellist nagu Eestis. Rada erines väga isegi sellistest teedest, nagu on Lõuna-Eestis.

Avapäeva lõpetasid liidrikohal, mis tähendas esimesena startimist teisele ringile. Kui keeruline on Venemaa rallil juhtida ja olla teedepuhastaja?

Küsige seda parem Jevgeni Novikovilt. Lihtne ei ole. Ainuüksi seepärast, et teisel päeval oled ekipaažidest esimene ja lihtsalt sõidad teistele teed lumest lahti.

Kas rada oli pärast lumesadu öösel puhastatud?

Loomulikult mitte. Ilm valmistas sellise üllatuse. Kui korraldajad oleksid rada puhastanud, siis see oleks olukorra isegi hullemaks teinud.

Mis on talverallil kiiruse saladuseks?

Kõige olulisem on auto õige seadistus. Mootor, ülekanne ja kõige olulisem - vedrustus. Võimatu on sõita kiiresti kehva seadistusega autol.

Kuuldavasti keskendud tänavu osalemisele Venemaa meistrivõistlustel. On see tõsi?

Sel aastal sõidan mõned etapid autoralli maailmameistrivõistlustel PWRC-arvestuses ja osalen Venemaa meistrivõistlustel.

Eestis ei stardi?

Praegu mul selliseid plaane ei ole.

Mida ütleksid oma Eesti fännidele algava rallihooaja eel?

Mulle on absoluutselt selge, et noorte aeg on käes. Tuleb investeerida raha mitte sõitjatesse, kes jätkavad sõitmist saja-aastasena, vaid tõelistelt noortele! Oma fännidele Eestis ütlen järgmist: hakka sõitma ja mida varem rooli taha istud, seda parem see on.



Jermaki ralli kiiruskatsel. Foto: RallyRUS
Kliki siia
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
14.11.2019
Hiiumaa rahvaralli 8-9.11.19 (0)
28.10.2019
Ott Tänak maailmameistriks! (0)
27.10.2019
Kataloonia ralli 2019 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.10.2019 13:51
Ott Tänak ja Martin Järveoja - maailmameistrid! (1)
28.10.2019 13:14
Rallijututuba Discord'is (20)
15.10.2019 22:51
Saaremaa ralli 2019 (6)
06.10.2019 13:51
Superkrossi viimane etapp, auto24ring, 5.10.2019 (0)
22.09.2019 23:23
Matsi autokross, 21. september 2019 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia