Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Võistlusjuhend
2007. a superkrossi karikavõistluste I etapp
Pühapäeval, 28. jaanuaril 2007. a
Tallinnas, hipodroomil
Registreeritud EAL-s nr 4/RK
1. Võistluse aeg, koht
1.1. Võistlus toimub 28.01.2007. a Tallinnas, hipodroomil
Võistlusraja pikkus: 1250 m, laius 14 m
Rajakate: lumi, jää
Treening- ja võistlussõidud peetakse vastupäeva.
1.2. Võistluse ajakava
Esmaspäev, 15. jaanuar 2007. a
avaldatakse võistluste juhend ja algab osavõtjate eelregisreerimine
Neljapäev, 25. jaanuar 2007. a
17.00 - lõpeb osavõtjate eelregistreerimine alandatud osavõtumaksuga
Pühapäev, 28. jaanuar 2007. a
08.30-10.00 - registreerimine
08.30-10.00 - tehniline kontroll
09.30-11.30 - treening- ja kontrollsõidud
11.45 - võistlejate koosolek
12.00 - võistlussõidud
16.00 - orienteeruv autasustamise aeg
Võistluste täpne ajakava, eelsõitude koosseisud ja info ametlikul teadetetahvlil (ATT) kohtunike maja juures.
2. Korraldaja, ametnikud
2.1. Korraldaja Erki Sport MTÜ
Korraldaja aadress: Kahva tee 1, Papsaare Audru v. Pärnu maakond
2.2. Võistluse ametnikud
Võistluse direktor: Eiki Eriste II
Võistluse juht: Erko Eriste II
Ohutusülem: Enno Jürviste III
Peaajamõõtja: Villu Teearu II
Tehniline kontroll: Tõnis Kukk III
Võistluste sekretär: Krista Toombu III
Kommentaator: Joel Kukk
2.3. Võistluste info
Eiki Eriste, tel 51 54 591
Erko Eriste, tel 52 87 454
Villu Teearu, tel 52 15 199
www.rally.ee
3. Rada
Võistlusraja pikkus: 1250 m, laius 14 m
Treening- ja võistlussõidud peetakse vastupäeva.
Rajakate: jää, lumi
4. Arvestusklassid
4.1. Noored 12-14 aastat, sõiduautod 2WD kuni 1600 cm³ (müügikohustus)
4.2. Juuniorid 15-17 aastat sõiduautod 2WD kuni 1600 cm³ (müügikohustus)
4.3. Sõiduautod 2WD esisild kuni 2000 cm³ (müügikohustus)
4.4. Sõiduautod 2WD tagasild Lada ja Moskvitš klass kuni 2000 cm³ (müügikohustus)
4.5. Sõiduautod vabaklass ja 4WD
5. Üldkorraldus, autode tehnilised tingimused
5.1. Võistlused viiakse läbi vastavalt Eesti Autospordi Liidu (EAL) võistlusmäärustega, 2007. a superkrossi karikavõistluste üldjuhendiga ja käesoleva võistlusjuhendiga.
5.2. Klassides Noored, Juuniorid, 2WD esisild osalevad autod peavad vastama ERK standard klassi tehnilistele tingimustele, välja arvatud rehvid. Vabaklassi 2WD ja 2WD tagasild Lada ja Moskvitš autod peavad vastama ERK 2500 tehnilistele tingimustele ja 4WD autod Division 1 klassi tehnilistele tingimustele.
5.3. Lubatud kasutada vaid Master rehve.
6. Osavõtjad, osavõtumaksud
6.1. Võistlustest osavõtjad peavad esitama:
- täidetud ja allkirjastatud osavõtuavalduse
- EAL-i võistlejalitsentsi
- EAL-i registreerijalitsentsi
- EAL-i auto tehnilise kaardi
- eelregistreerunud osalejad maksekorralduse koopia (eriti oluline osalejatel, kes eelregistreeruvad ja tasuvad osavõtumaksu "viimasel minutil")
6.2. Võistkondlikul arvestustusel täidetakse ühekordselt võistkonna registreerimise avaldus. Võistkonna registreerimine on tasuta. Järgmisel etapil uut avaldust täitma ei pea. Võistkonna koosseisu muutmisel tuleb esitada muutmise avaldus. Muutmisel tasu 300 kr.
6.3. Stardimaks klassides juuniorid, 2WD esisild, 2WD tagasild, vaba, veteranid eelregistreerimisel 500 kr (kui ei osale, kantakse järgmisele võistlusele või tagastatakse 250 kr), kohapeal 800 kr. Eelmise etapi arvestusklassi võitja osavõtumaksu ei tasu.
Stardimaks klassis noored eelregistreerimisel 0 kr, kohapeal 300 kr.
NB! Võistleja loetakse eelregistreerunuks registreerimisankeedi täitmisel autospordiajakirja rally.ee leheküljel ja raha laekumisel korraldaja arvelduskontole (mõlemad tingimused peavad olema täidetud). Vaid registreerimisankeedi täitmisel ei oma võistleja õigust saada starti alandatud osavõtutasuga.
MTÜ Erki Sport 10022030073004 EÜP
Registreerimine autospordiajakirja rally.ee leheküljel.
7. Võistluste käik
Võistlus toimub autokrossi reeglite järgi.
a. Kasutatakse stardipaigustust 2-3-2-3-2.
b. Finaalsõitudes lubatakse korraga starti kuni 12 võistlejat.
c. Kontrollsõitude koosseisud loositakse, korraga lubatakse starti kuni 5 võistlejat.
d. Kontrollsõitudes läbitakse kolm ringi, teise ja kolmanda ringi aeg fikseeritakse eraldi.
e. Parima ringiaja võrdsuse korral võrreldakse teist aega. Edasise võrdsuse korral saab eelise hiljem startinud võistleja.
f. Võistluste käik, kui osaleb kuni 12 võistlejat:
1. Toimub kaks poolfinaalsõitu kumbki 7 ringi ja finaalsõit 9 ringi.
2. Esimeses poolfinaalsõidus stardivad võistlejad vastavalt kontrollsõitude paremusjärjestusele. Poolfinaali võitja saab 1 punkti, teine 2 punkti jne.
3. Poolfinaalsõitudes saadud punktid summeeritakse. Väikseima punktisumma saavutanud võistleja valib finaalis stardikoha esimesena jne. Punktide võrdsuse korral eelistatakse võistlejat, kellel on parem tulemus (koht) teises poolfinaalsõidus.
4. Võistleja peab poolfinaalsõitudes läbima vähemalt 30% ringide arvust (5 ringi), et pääseda finaalsõitudesse.
g. Võistluste käik, kui osaleb 13 kuni 24 võistlejat:
1. Toimub kaks poolfinaalsõitu kumbki 7 ringi, C-, B-finaal 5 ringi ja A-finaal 9 ringi.
2. Kontrollsõidus parima aja saavutanud võistleja stardib esimeses poolfinaalis, teise aja saavutanud võistleja teises poolfinaalis, kolmas esimeses, neljas teises jne.
3. Võrdse aja saavutanud võistlejad stardivad erinevates poolfinaalides. Kontrollsõidus parema ringiaja saavutanud võistleja valib poolfinaalis stardikoha esimesena, teise aja saavutanud järgmisena jne.
4. Kummastki poolfinaalist pääseb 4 paremat võistlejat otse A-finaali, järgmised 4 otse B-finaali ning 4 viimast C-finaali. C-finaalist pääseb 4 esimest B-finaali ja sealt 4 esimest A-finaali.
h. Stardikoha oma finaalsõidus valib esimesena esimese poolfinaali võitja, teisena teise poolfinaali võitja, kolmandana esimese poolfinaali teine, neljandana teise poolfinaali teine jne. C-, B-finaalist edasipääsenud võistlejad valivad stardikohad vastavalt oma finaali paremusjärjestusele (kohale).
8. Kinnine parkla. Protestid
8.1. Pärast oma klassi viimast sõitu kinnine parkla kõigile võistlejatele.
8.2. Protesti aeg 15 min pärast tulemuste avaldamist teadetetahvlil. Protesti kautsion 500 kr auto lahtivõtmine 3000 kr.
8.3. Autod vabastatakse parklast pärast autasustamist ja võistluste juhi vastavasisulist korraldust.
9. Tulemused
9.1. Tulemused vastavalt finišiprotokollidele.
9.2. SKV punktid I-15, II-12, III-10, IV-9, V-8, VI-7, VII-6, VIII-5, IX-4, X-3, XI-2, XII-1, alates kolmeteistkümnendast kohast saavad kõik osalejad ühe punkti. Iga klassi kontrollsõidu võitja saab ühe lisapunkti.
Kui masinaklassis stardib 5 või alla selle võistleja, siis jagatakse välja pooled punktid (8-6-5-5-4).
9.3. Meeskonna arvestuses kahe masinaklassi kahe parima võistleja tulemus, suurim punktisumma. Võrdsuse korral arvestatakse noorteklassi parimat.
10. Autasustamine
10.1. Klassi kolme parimat autasustatakse karikatega. (Kui startijaid arvestusklassis oli kolm või vähem, siis võib korraldaja autasustada vaid esikohta.)
10.2. Superfinaali võitjat rändkarikaga.
10.3. Meeskonna arvestuses parimat meeskonda diplomiga.
10.4. Eriauhinnad.
11. Kindlustus. Vastutus
Võistlustest osavõtt omal vastutusel. Võimalike õnnetusjuhtumite ja nende tagajärgede eest korraldaja ega EAL vastust ei kanna. Kõik käesoleva juhendiga määratlemata küsimused lahendab kohtunikekogu kohapeal.
12. Auto hind
Võistleja on kohustatud (müügikohustusega klassides) auto müüma pärast võistlust ostja soovil hinnaga 25 000 kr. Kui antud autole on rohkem soovijaid, korraldatakse organisaatori poolt oksjon, mille tulu jääb korraldajale. Auto omanikule jäävad iste, rool ja ohurihmad. Müügikohustus ei kehti vabaklassi autode kohta.
Ostusoov tuleb fikseerida kirjalikult ja sellest informeeritakse auto omanikku pärast võistlussõitu. Ostusoovi avalduse esitamise tasu on 500.-, mille tasumisest on vabastatud auto omanik (kui ta soovib enampakkumisel osaleda). Auto ost-müük vormistatakse pärast enampakkumist. Enampakkumise tulu jääbvõistlussarja korraldajale.
|
|
|
|