Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
21. aprill 2003 2:28
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

FIA ja ISC planeerivad uuendusi

 Loe lisaks
In memoriam Toomas Bernstein (30.04.1939–05.05.2025)

Eestlastest võistleb juunioride MM-sarjas Joosep Ralf Nõgene

Mārtiņš Sesks osaleb kuuel MM-rallil M-Spordi Fordiga

Priit Priimägi võtab MM-rallidel üle Michèle Moutoni töö

Suureformaadilisest seinakalendrist leiab ka meie staaridest tehtud pilte

Naistele suunatud rallisõitjate arenguprogrammi finalistid on selgunud

Emilia Abel asus tööle FIA tippjuhtkonnas

Lancia naaseb rallisporti autoga Ypsilon Rally 4 HF

FIA ja ISC planeerivad autoralli MM-sarja atraktiivsemaks muutmiseks põhjalikke uuendusi. Eesmärgiga võimalikult kaasakiskuvat telepilti edastada, kaalub MMi televisiooniõiguste omanik ISC juba mõnda aega segarallide taaselustamist.

"Kruusarallisid on telekast palju huvitavam vaadata kui asfaldietappe. Seetõttu toetame algatust segaetapid sarja tagasi tuua," kommenteeris ISC pealik David Richards.

Ka FIA rallikomisjon on samal lainel ning soovib vähem asfalti ning rohkem kruusa. "Väga hea pidamise tõttu on autod asfaldil igavad. Tõeliselt põnev on neid ainult vihmasajus vaadata, kuid niisketes tingimustes kannatab kindlasti telepildi kvaliteet,” märkis FIA rallikomisjoni esimees Shekhar Mehta.

Selleks, et olemasolevaid kruusarallisid optimaalselt ära kasutada, kavandatakse näiteks traditsioonilise hooaja lõpuralli, Inglismaa etapi nihutamist septembrikuusse.

"Praktiliselt kõik osalejad on nõustunud, et Walesi ralli pidamine septembris saab sellele etapile ainult kasuks tulla," kinnitas Mehta. "Pealegi tuleb varasem toimumisaeg lisaks parematele tingimustele turvalisust tagada, kasuks ka telepildile, kuna septembris saab kõik kiiruskatsed päevavalguses sõita, rääkimata ilmast."

Veel ohustab Euroopa etappe teistlaadi probleem. Nimelt 2005. aastal jõustub tubakareklaami keelav seadus, mis Euroopa-välised rallid MM-sarja toetajatele palju atraktiivsemaks teeb. Tubakareklaami keeld Euroopas annab Mehhikole, Jaapanile või Kanadale kindlasti konkurentsieelise, kuna meeskondade sponsorid saavad seal end takistamatult presenteerida.

Järjekordse asfaldietapi sarjast eemaldamise mõtete kõrval arutatakse ka uue talveralli lisamist MM-kalendrisse. Ainus lumine etapp toimub Rootsis ning kogub aasta-aastalt järjest rohkem telepublikut. Hetkel tundub, et väga head võimalused on MM-kalendrisse saamiseks Norra rallil.

Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
30.04.2025 16:53
EMV Rallikrossis 2025 . 1. etapp (1)
19.04.2025 04:40
Kehala Karikas 2. Etapp . Video (0)
05.04.2025 23:44
Audru Rahvasprint 2025 Video. (0)
25.03.2025 20:24
Rahvakrossi EKV IV ja Raassilla Karika I etapp 202 (0)
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia