Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Võistlusjuhend
2006. a superkrossi karikavõistluste VIII etapp
Pühapäeval, 9. juuli 2006. a
Pärnu maakonnas, Audru vallas, Pärnu ringrajal (EST-ring)
Registreeritud EAL-s nr 75/RK
1. Võistluse aeg, koht
1.1. Võistlus toimub 09.07.2006. a Pärnu ringrajal Est-Ring
1.2. Võistluse ajakava
Neljapäev, 29. juuni 2006. a
avaldatakse võistluste juhend, algab osavõtjate eelregisreerimine
Neljapäev, 06. juuli 2006. a
17.00 - lõpeb osavõtjate eelregistreerimine alandatud osavõtumaksuga
Pühapäev, 09. juuli 2006. a
09.00-10.00 - registreerimine
09.30-10.30 - tehniline kontroll
10.30-11.30 - treeningsõidud
11.45 - võistlejate koosolek
12.00 - eel- ja finaalsõidud
21.00 - avaldatakse võistluse esialgsed tulemused internetis www.rally.ee
Võistluste täpne ajakava, eelsõitude koosseisud ja info ametlikul teadetetahvlil (ATT) kohtunike maja juures.
2. Korraldaja, ametnikud
2.1. Korraldaja Erki Sport MTÜ
Korraldaja aadress: Kahva 1, Papsaare, Audru v, Pärnu maakond
2.2. Võistluse ametnikud
Võistluse direktor: Eiki Eriste II
Võistluse juht: Erko Eriste II
Ohutusülem: Enno Jürviste III
Peaajamõõtja: Villu Teearu II
Tehniline kontroll: Tõnis Kukk III
Võistluste sekretär: Krista Toombu III
Kommentaator: Joel Kukk
2.3. Võistluste info
Eiki Eriste, tel 51 54 591
Erko Eriste, tel 52 87 454
Villu Teearu, tel 52 15 199
www.rally.ee
3. Rada
Võistlusraja pikkus: 1400 m, laius 8-12 m
Sõidetakse Est-Ringi väikesel ringil.
Treening- ja võistlussõidud peetakse vastupäeva.
Rajakate: asfalt
4. Arvestusklassid
4.1. Noored 12-14 aastat, sõiduautod 2WD kuni 1600 cm³ (müügikohustus)
4.2. Juuniorid 15-17 aastat sõiduautod 2WD kuni 1600 cm³ (müügikohustus)
4.3. Sõiduautod 2WD esisild kuni 2000 cm³ (müügikohustus)
4.4. Sõiduautod 2WD tagasild Lada klass kuni 2000 cm³ (müügikohustus)
4.5. Sõiduautod vabaklass ja 4WD
5. Üldkorraldus, autode tehnilised tingimused
5.1. Võistlused viiakse läbi vastavalt Eesti Autospordi Liidu (EAL) võistlusmäärustega, 2006. a. superkrossi karikavõistluste üldjuhendiga ja käesoleva võistlusjuhendiga.
5.2. Klassides noored, juuniorid, 2WD esisild, 2WD tagasild Lada osalevad autod peavad vastama ERK standard klassi tehnilistele tingimustele, välja arvatud rehvid. Vabaklassi 2WD autod peavad vastama ERK 2500 tehnilistele tingimustele ja 4WD autod Division 1 klassi tehnilistele tingimustele.
5.3. Rehvid vabad, kuid keelatud kasutada võidusõidu ja slick-tüüpi rehve (keelatud ka nn. tänavasõidu slikid).
5.4. 2WD tagasild Lada klassis on lubatud kasutada teisi karburaatoreid ja lubatud on blokeerivate võtete kasutamine diferentsiaalides.
6. Osavõtjad, osavõtumaksud
6.1. Võistlustest osavõtjad peavad esitama:
- täidetud ja allkirjastatud osavõtuavalduse
- EAL-i sõitjalitsentsi
- EAL-i registreerijalitsentsi
- EAL-i auto tehnilise kaardi
6.2. Võistkondlikul arvestustusel täidetakse ühekordselt võistkonna registreerimise avaldus. Võistkonna registreerimine on tasuta. Järgmisel etapil uut avaldust täitma ei pea. Võistkonna koosseisu muutmisel tuleb esitada muutmise avaldus. Muutmisel tasu 300 kr.
6.3. Stardimaks klassides juuniorid, 2WD esisild, 2WD tagasild, vaba eelregistreerimisel 500 kr (kui ei osale, kantakse järgmisele võistlusele või tagastatakse 250 kr), kohapeal 800 kr, aasta ettemaks võistlus 400 kr, eelmise etapi võitja järgmisel etapil osavõtumaksu ei tasu.
Stardimaks klassis noored eelregistreerimisel ei ole, kohapeal 300 kr.
MTÜ Erki Sport 10022030073004 EÜP
Registreerimine autospordiajakirja rally.ee leheküljel.
7. Võistluste käik
7.1. Võistlused peetakse vastavalt EAL kiirusalade võistlusmäärustikule.
7.2. Toimub ajasõit ja kaks finaalsõitu.
7.2. Ajasõidus 1 ring kummisoojenduseks ja 1 ring aja peale. Aegade alusel määratakse stardijärjekord esimesse finaalsõitu.
7.3. Teise finaalsõidu stardijärjekord vastavalt esimese finaalsõidu finišiprotokollile pööratud järjestuses (nn, handicap, kus aeglaseim stardib esimesena).
7.4. I koht finaalsõidus annab 1 punkti, II koht 2 punkti jne. Lõpptulemuseks punktid liidetakse. Võitja on see, kelle punktisumma on väikseim.
7.5. Punktide võrdsuse korral on määravaks parim koht teises finaalsõidus.
7.6. Sõitude pikkus on 10 ringi.
7.7. Superfinaal vastavalt superkrossi karikavõistluste üldjuhendile. Superfinaali pikkus 5 ringi.
8. Kinnine parkla. Protestid
8.1. Pärast oma klassi viimast sõitu kinnine parkla kõigile võistlejatele.
8.2. Protesti aeg 15 min pärast tulemuste avaldamist teadetetahvlil. Protesti kautsion 500 kr auto lahtivõtmine 3000 kr.
8.3. Autod vabastatakse parklast pärast müügiaja lõppu, mis on 30 min pärast autasustamist.
8.4. Autod tohib kinnisest pargist välja viia pärast võistluste juhi vastavasisulist korraldust.
9. Tulemused
9.1. Tulemused vastavalt finišiprotokollidele.
9.2. SKV punktid I-15, II-12, III-10, IV-9, V-8, VI-7, VII-6, VIII-5, IX-4, X-3, XI-2 ja XII-1. Iga klassi kontrollsõidu võitja saab ühe lisapunkti.
9.3. Meeskonna arvestuses kahe masinaklassi kahe parima võistleja tulemus, suurim punktisumma. Võrdsuse korral arvestatakse noorteklassi parimat.
10. Autasustamine
10.1. Klassi kolme parimat autasustatakse karikatega.
10.2. Superfinaali võitjat rändkarikaga.
10.3. Meeskonna arvestuses parimat meeskonda diplomiga.
10.4. Eriauhinnad.
11. Kindlustus. Vastutus
Võistlustest osavõtt omal vastutusel. Võimalike õnnetusjuhtumite ja nende tagajärgede eest korraldaja ega EAL vastust ei kanna. Kõik käesoleva juhendiga määratlemata küsimused lahendab kohtunikekogu kohapeal.
12. Auto hind
Võistleja on kohustatud auto müüma pärast võistlust ostja soovil hinnaga 20 000 kr. Kui antud autole on rohkem soovijaid, korraldatakse organisaatori poolt oksjon, mille tulu jääb korraldajale. Auto omanikule jääb iste, rool ja ohurihmad. Müügikohustus ei kehti vabaklassi autode kohta.
|
|
|
|