Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Krossietapp Valmieras kujunes kannatusterohkeks
|
Loe lisaks |
|
|
Eesti rallikrossi meistrivõistluste sari jätkus 10. juunil Lätis Valmieras. Sama-aegselt Eesti meistrivõistluste teise etapiga sõideti seal ka Läti autokrossi meistrivõistluste kolmas etapp.
Noori oli kohale tulnud seitse. Parima aja eelsõidus sai kirja Ott Kevvai (VAZ 2108). Ta võitis ka esimese poolfinaali, kuid teises poolfinaalis pidi auto teisel ringil raja äärde jätma. Finaalis tõusis Kevvai kolmandalt kohalt kohe teisele, kuid vahetult pärast kuuenda ringi lõpetamist rauges tema võistlusauto ramm.
"Kaks ringi jäi sõitmata," lausus Ott Kevvai, kes hoolimata katkestamisest hõivas kolmanda pjedestaalikoha "Sõitsin üle kuuenda ringi finišijoone ja seal kohe vahetult katkestasin."
Ametlikult näidati finišilippu ka Sten Karuksile (VAZ 2108), kuid et tema kaotus liidrile oli kaks ringi (läbis kuus ringi), siis kolmanda koha vääriline oli seitsmendal ringil katkestanud Kevvai.
Noorteklassis tuli võitjaks Sten Oja (VAZ 2108), teisena lõpetas Grete Männikus (VAZ 2108). Need noorvõistlejad olid ka ainsad, kes said finaalis läbida kogu võistlusdistantsi.
Standardklassis jõudis pärnakas Ove Pärtelson (Peugeot 205 GTi) finaalis sõita vaid esimese esimese sirge, kui konkurentide poolt välja tõugatuna pidi ta ülejäänud võistlust raja äärest vaatama. "Tulin suurte mõtetega, muidugi on kahju," ütles Ove Pärtelson pärast esimest poolfinaali.
Kehvasti läks ka teisel Peugeot 206 GTi-l sõitnud mehel. Mareck Puki auto lõhuti võistluse käigus täiesti ära ja noormees pidi autost välja saamiseks kasutama kõrvalsõitja ust. "Kirume Taali rada, et see läheb auku, kuid seal saab august mööda. Valmieras olid nii suured augud, et ei saa üle ega ümber," kirus Pukk lätlaste rada.
Teisest finaalsõidust naases Mareck Pukk autoga, mille mõlemad uksed olid sisse sõidetud. "Masendav! Täielik pettumus. Kõigepealt üks uks ja siis teine ka," oli eelsõidu kiireimat aega näidanud Mareck Pukk nukker.
Standardklassis suutis probleeme vältida Martin Saar (VW Golf), napsates konkurentide ees ka võidu. "Martin sõitis peaga," kommenteeris võistluste eesti-poolne juht Eiki Eriste. "Pehmelt ja mitte august läbi, vaid ikka mööda. Sõitma peab peaga, mitte ainult kiiresti."
ERK standardklassis saavutas teise koha Rainer Schultz (Lada Samara) ja kolmandaks tuli Alar Hunt (Lada Samara).
ERK 2500 autode arvestuses üllatas Ameriico Jõffert, kes suutis kontrollsõidus oma BMW 318-ga näidata parimat ringiaega. "Tundub nii, et see rada sobib tagaveolisele," selgitas Jõffert ise.
Esimese poolfinaali lõpetas kindla võitjana Mario Karuse (VAZ 2108). Denes Truu keeras oma Honda Civicu teisel ringil külili.
Teist poolfinaali ERK 2500 mehed sõitma ei läinud. Finaalis ei olnud vastast Mario Karusele. Rainer Kens (VAZ 2105) tuli teiseks ja Denes Truu kolmandaks.
Rallikrossi Eesti meistrivõistluste järgmine etapp sõidetakse 8. juuli Tääksis.
|
|
|
|