Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > 2006. a rahvaralli ja rahvasprindi tehniliste tingimuste bülletään nr 2 |
|
2006. a rahvaralli ja rahvasprindi tehniliste tingimuste bülletään nr 2
Rahvaralli ja rahvasprindi tehnilised tingimused 2006
10.05.2006 kell 18.00
Viia rahvaralli ja rahvasprindi 2006 tehnilistesse tingimustesse sisse järgmised muudatused:
1. Muuta punkti 2.1.8 järgnevalt:
Sisselaskesüsteem peab olema algne ja konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud (v.a. punkti 2.1.1 puhul). Sisselaskesüsteemi alla kuuluvad kõik auto õhuvoolu vahendavad või reguleerivad komponendid. Keelatud on eemaldada sisselaskesüsteemi komponente (sh õhutorud, õhufiltri korpus). Lubatud on kasutada mitte-originaalset filtreerivat elementi.
2. Muuta punkti 3.11 järgnevalt:
Tulekustuti peab olema kinnitatud mitte-põlevast materjalist kiir-avaneva päästikuga metallvitsadega.
3. Muuta punkti 2.1.6 järgnevalt:
Heitgaasid peavad olema vastavuses hetkel Eesti Vabariigis kehtiva keskkonnaministri määrusega, mis kajastab M1 sõidukite heitgaasi norme. Klass 4WD autod peavad olema kooskõlas autoralli A-rühma vastavate nõuete ja tingimustega, mis on määratletud FIA VM lisa J Art. 255 p. 5.1.16.
4. Muuta punkti 2.1.4 järgnevalt:
Väljalaskesüsteem peab olema algne ja konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud (sh väljalaskekollektor, katalüsaator, summuti). Lubatud on kasutada mitte-originaalseid summuteid tingimusel, et summuti toru läbimõõt ja summuti püttide ja resonaatorite välimus(mõõt, kuju, tööpõhimõte) peavad säilima algsed, nagu konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud. Juhul, kui autol on tootja poolt ettenähtud katalüsaator, peab see olema töökorras. Summuti müratase peab vastama Eesti Vabariigis kehtivale keskkonnaministri määrusele.
Rahvaspordi komitee esimees
Talis Perosti
|
|
|
|