Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Wilson ei tunne ässadest puudust
|
Loe lisaks |
|
|
Uue Ford Focus RS WRC debüüt Uus-Meremaa rallil on tähtis hetk ka kahe noore Fordi rallipiloodi Markko Märtini ja Francois Duvali jaoks, kuna nemad pidid värske masina testimisega vaeva nägema.
Just siis, kui uus Focus testikõlbulikuks sai, lahkusid meeskonnast vanameistrid Carlos Sainz ja Colin McRae.
"Eelmisel aastal oli meil suhteliselt piiratud eelarve," selgitas Fordi meeskonna pealik Malcolm Wilson, "seetõttu oli mul ainult kaks võimalust: kas kaks kallist sõitjat meeskonda alles jätta ning auto arendamiseks mõeldud eelarvet kärpida või otsustada kahe odavama sõitja kasuks. Usun, et esimese valiku puhul oleks me umbes kahe aasta pärast ralliärist väljas olnud."
"Vaatamata sellele, et Sainz pidas väga tõsiseid läbirääkimisi ning vähendas oma honorari tunduvalt, jäi ta ikka meie jaoks liiga kalliks," märkis Wilson.
Markko Märtini arendustööst uue Focuse juures oskas Wilson ainult head rääkida: "Kui mul tuleks kohe praegu sõitjateturult kõigi hulgast üks piloot tööle palgata, siis oleks see kindlasti Markko. Kuna ta oskab autot arendada, on väga tore inimene, omab analüütikuvõimeid ning on ka intelligentne. Lisaks on tal suurepärane suhtumine."
Just töössesuhtumise koha pealt kritiseeris Wilson hästi tasustatud endisi Fordi sõitjaid. "Carlos ja Colin ei olnud nõus ühelgi rallil riskima ning midagi täiesti uut proovima. Markko on hoopis teistsugune. Näiteks eelmise hooaja San Remo ja Inglismaa etapil testis ta täiesti uusi osasid."
Mingit survet aga Fordi pealik esisõitjale avaldada ei taha: "Meie tulevikuplaanid on ammu paigas. Kui me 2005. aastal uue autoga alustame, on meil meeskonnas kolm sõitjat."
|
|
|
|