Kliki siia Kliki siia
Kas oled sel aastal külastanud mõnd võistlust väljaspool Eestit?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Rando Aav
15. jaanuar 2006 20:20
Loe kommentaare (13)
Trüki lehekülg

Egon Kaur: Klassivõidu tagas stabiilne ja probleemivaba sõit

Egon Kaur ja Avo Kristov Renault Cliol. Foto: Mihkel Mändla14. jaanuaril Otepää ümbruses sõidetud autorallil "Eesti talv 2006" saavutasid N2 klassi Renault Cliol võistelnud Egon Kaur ja Avo Kristov üldarvestuses 13. koha. Klasside A4, A5, N1 ja N2 ühises arvestuses F2 kogusid mehed meistrivõistluste avaetapilt maksimumpunktid.

Talveralli oli sul Soomest ostetud Renault Cliol esimene võistlus. Palju seda enne etappi testida said?

Mõnikümmend kilomeetrit karjääris. Õige test oleks pidanud muidugi metsateedel olema, ent saime karjääriski mingit aimu auto võimetest.

Kui reedel rajaga tutvusid, milline kiiruskatse kõige keerulisem tundus ning kuidas selle võistlusel läbimisega rahul oled?

Krüüdneri tundus kõige keerulisem. Vahelduv tempo ja väga tehnilised kurvid. Krüüdneri esimene läbimine õnnestuski vast kõige paremini, kuigi sai ka paar-kolm sekundit ühe mahapöörde valli kaotatud.

Kui suure varuga sõitsid? Kas kusagil mingist hetkest hakkasid tagasi ka hoidma, või pingutasid lõpuni?

Kui kuues katse välja arvata, siis enamus rallist sõitsin ühtlases rütmis väikese varuga. Pärast seda, kui Ott Tänaku autot tabasid käigukastiprobleemid, võtsime hoogu natuke rahulikumaks, säilitades samas sõidurütmi.

Paljud sõitjad pidasid talveralli võistlusrada üsna keeruliseks ja täpsust nõudvaks. Millise hinnangu trassi kohta annad?

Katsed polnud tõesti kõige kergemate killast, ülimalt oluline roll oli legendil. Iga pisemgi legendi vale hindamine andis kohe tunda.

Kas sõiduvigu ka sisse tuli?

Mõned käiguvahetusvead ja sõiduapsud olid, kui mitte midagi tõsist. Varu oli üsna piisav.

Kas klassivõit tuli üllatusena?

Klassivõit oli enne rallit täiesti reaalne saavutus. Saaremaal sai juba kõige suurem karikas koju viidud - mida korra oled suutnud, seda suudad veel.

Keda kõige kõvemateks konkurentideks pidasid?

Kõige kõvemad konkurendid olid seekord Arvo Ojaperv ja Ott Tänak, sest neist polnud sinnamaani ma veel eriti jagu saanud.

Milles peitus sinu edu võti?

Stabiilne ja probleemivaba sõit.

Kas äsjane klassivõit ja maksimumpunktid F2 arvestuses kannustavad parimat andma ka teistel etappidel?

Hooaeg on tõesti hiiglama hea alguse saanud ning eesmärgid on kõrged. Meistritiitel tuleb koju tuua.

Sinu isa Rain Kaur istus sel rallil samuti Renault' roolis, millega oled ise varem võistelnud. Paraku jäi esmakordselt piloodina rallirajal E2 arvestuses võistelnud mehele sõit väga lühikeseks, miks?

Rööpas läks auto käest ning pidi lumevallist lisa võtma. Sai küll natuke edasi sõita, ent radiaatori blokeerinud lumi tõstis mootori temperatuuri liialt kõrgele ning ta oli sunnitud kuuendal katsel katkestama.

Kuidas isa sinu tulemust kommenteeris?

Sõnu polnud tarvis, tugev käepigistus ütles kõik.
Artikli juurde
19.11.2017
Austraalias teisena finišeerinud Tänak lõpetas hooaja kolmanda kohaga (0), 373
Artikli juurde
19.11.2017
Autospordihooaja parimaid autasustatakse 7. detsembril (0), 154
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
19.11.2017
Austraalia ralli 2017 (0)
29.10.2017
Vasalemma rahvasprint 28.10.17 (0)
29.10.2017
Saaremaa ralli 13-14.10.17 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
09.11.2017 20:52
Best of 2017 (1)
30.10.2017 16:21
Saaremaa ralli 2017 (18)
13.10.2017 14:42
Läänemaa Rahvaralli 2017 (1)
10.10.2017 01:41
Rally Liepāja 2017' (0)
05.10.2017 19:16
Matsi veautokross 2017 (3)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia