Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Villu Teearu
03. oktoober 2005 11:56
Loe kommentaare (12)
Trüki lehekülg

Superkrossis selleks hooajaks sõidud peetud

 Loe lisaks
Superkrossi hooaja viimane sõit tõotab põnevust

Joel Kislõi. Foto: Villu Teearu
2. oktoobril kogunesid superkrossi karikavõistlustest osavõtjad Taali krossirajale, et sel aastal viimast korda omavahel mõõtu võtta ja selgitada karikavõistluste lõplikud kohad. Kolmes klassis neljast oli lahtine ka võitja saatus.

Noorte klassis oli karikavõistluste võiduks õhkõrn võimalus ka Martin Saarel (VW Golf), kuid selleks oleks pidanud Vändra noormees saama nii kiireima eelsõidu vooru punkti kui ka võitma sõidu. Egon Kauri (VAZ 2109) eesmärk oli Saarelt eelsõidu punkti ära napsamine. Sellega sai pärnakas ka hakkama ja noorte klassis piisas Kauril vaid kontrollsõitude sõidust ja karikavõistluste võit oligi taskus.

Seekord oli Taalis noorte klassis Denes Truu (VW Golf) päev, kes võitis nii poolfinaalid kui ka finaali. Martin Saarel on ette näidata teine koht ja Sten Karuks (VAZ 2108) tuli kolmandaks. Karuks oli ka parim alla neljateistaastane võidusõitja.

Denes Truule kuulus parima Masteri rehviga sõitja eriauhind - jooks uusi kumme.

Noorte klassis toimus ka omapärane Läti-Eesti tütarlaste maavõistlus, milles Eesti poolt esindas Grete Männikus (Lada Samara) ja Lätist oli kohale tulnud Liene Ozolina (VW Golf). Selle omavahelise duelli võitis Männikus, kes tuli noorteklassis viiendaks. Lätlanna sai seitsmenda koha, kuid kuuldavasti saab lõunanaabri krossistarte ette lugeda vaid ühe käe sõrmedel.

Noorteklassi hooaja esikolmik on Egon Kaur, Martin Saar ja Denes Truu.

Esiveoliste arvestusklassis oli enne Taali etappi endale võidu kindlustanud juba Mareck Pukk (Peugeot 205 Gti), kuid kes oli sellest hoolimata stardis. Kahjuks ütles esimeses poolfinaalis Optitransi klubi sõitja auto mootor töölepingu üles. Marecki sõnul sai eelmisel etapil Viljandis auto liialt kannatada ja enam ei pidanud vastu.

Esiveolise klassis võttis Marek Kasenurm (VW Golf) nii kontrollsõidu võidu kui ka poolfinaalide ja finaali võidu. Kaido Orav (VW Golf) tuli teiseks ja Rainer Schultz (Lada Samara) kolmandaks.

Marek Kasenurmele lisandus punktitabelisse 16 lisapunkti, mis tõstis ta Kaido Oravaga samale pulgale, kuid Kasenurmel on võete rohkem ja seega kuulub sarja teine koht talle. Orav tuli aasta arvestuses kolmandaks.

Tagaveoliste sarjas võttis sõiduvõidu ja ka hooaja kokkuvõttes esikoha Ameriico Jõffert (BMW 318). Asmo Aulik (Opel Ascona B) sai teise koha ja teise koha ka karikavõistluste arvestuses. Sarja kolmas koht kuulub Rainer Kensile, kes viimasel etapil sai viienda koha.

Viimasel etapil tõusis aga kolmanda kohaga poodiumile Alar Mihkels (VAZ 2101), kes sel aastal ei ole aktiivselt sarjas osalenud. "Rada on nii ununenud, et peaks kaardilugeja kaasa võtma," nentis Mihkels enne sõite.

Vabaklassis oli oodata huvitavad duelli Egon Kauri ja Joel Kislõi (Honda Civic) vahel. Kuid juba hommikul kurtis Kaur, et tema Lada käigukast on hell ja iga hetk otsi andmas. Kontrollsõidus oli konkurentide vahe vaid 0,2 sekundit, mis tõotas põnevust. Ka esimeses poolfinaalis oli meeste vahe pärast seitset ringi kihutamist 0,3 sekundiline. Teises poolfinaalis keeras Kaur auto juba esimesel ringil boksi ja finaalis ei jõudnud pärnakas kaugemale kolmandast ringist. Sellega kuulus sarja võit Joel Kislõile.

Etapil tuli teiseks Alar Hunt (Lada Samara) ja Riho Loit (Honda Civic) oli kolmas. Riho Loit suutis nii kõva tulemuse välja sõita kipsis näpuga.

Sarja arvestuses kuulus kolmas koht pärast Joel Kislõid ja Egon Kauri Ove Pärtelsonile (Peugeot 205 GTi), kes viimasest etapist ei saanud töökohustuste tõttu osa võtta.

Meeskondlikult oli Taalis järjestus: SKM Racing Team, Vesmel ja Provintsi Transport. Hooaja arvestuses olid parimad samad klubid, kuid järjekord on kokkuvõttes: SKM Racing Team, Provintsi Transport, Vesmel.

Viimasele etapile oli auhinnakarikad välja pannud Tauri Jaanson. Üritust toetasid OÜ Cavitron, Pärnu Tennisehall, Mai Apteek, Lend Invest, Master, Sekk Autokaubad, Japs MVM.

"Kokkuvõttes sari toimib ideaalselt," lausus Erki Spordi esimees Erko Eriste. "Klassides on kokku väga palju sõitjaid olnud. Meile on investoreid ja toetajaid juurde tulnud ja tuleval aastal saame pealtvaatajatele veelgi suuremat showd pakkuda."
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia