Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Egon Kaur tegi teist korda järjest platsi puhtaks
27. augustil toimus Taali krossirajal superkrossi karikavõistluste järjekordne etapp. Arvult juba kümnendale osavõistlusele oli konkurentsi pakkuma tulnud ka kolm Läti võidusõitjat.
Superkrossi karikavõistluste etapil Taalis võistles kolmkümmend osavõtjat. Nädal varem 18-aastaseks saanud Egon Kaur võttis etapilt kõik, mis võimalik - noorteklassi, vabaklassi ja superfinaali võidu.
Kuigi noorteklassis startis esimesse poolfinaali parimalt stardikohalt Vändra noormees Martin Saar (VW Golf), siis pidi Saar finaalsõitudes tunnistama Egon Kauri (VAZ 2109) paremust. Kolmandale kohale tuli Keio Serbin (VAZ 2101). Noorteklassis osales ka Läti külalisvõistleja Liene Ozolina (VW Golf), kelle auto küll võistluse lõpuni vastu ei pidanud.
Esirattaveoliste autode klassis oli kontrollsõitude kiireim Kaido Orav (VW Golf). Esimese poolfinaali esimene ring sai pärnakale aga saatuslikuks, sest keerast ta oma auto katusele. Võistlus peatati punase lipuga ja start läks kordamisele - seekord küll ilma Oravata.
Pärast Orava katkestamist ei andnud enam kellelegi võimalust Tauri Jaanson (Opel Kadett). Margus Suigusaar (Opel Kadett) pidi leppima teise ja Rainer Schultz (Lada Samara) kolmanda kohaga.
Tagarattaveoliste autode klassis oli duell Asmo Aulik (Opel Ascona B) ja Ameriico Jõfferti (BMW 318) vahel. Finaalsõidus startis Jõffert parimalt kohalt, kuid Paikuse võidusõitjale lõppes kross teisel ringil raja ääres, sest mootorist lahkusid kõik elumahlad. "Näiliselt tavaline väike hüpe, aga vat kus lõhub," selgitas Jõffert stardisirge lõpus oleva järsu languse hingeelu.
Asmo Aulikule kuulus tagarattaveoliste autode klassis võit. Rainer Kens (VAZ 2105) oli teine ja Hannes Lips (VAZ 2101) kolmas.
Vabaklassis oli võistluspäeva alguses nimed kirja pannud kaheksa võidusõitjat. Finaalsõidus startis parimalt kohalt Joel Kislõi (Honda Civic), kuid teisel ringil lõppes Viljandi mehe võistlusautos jaks. Finaali lõpetas üldse vaid kaks sõitjat. Egon Kaur tuli võitjaks ja Ove Pärtelson (Peugeot 205 GTi) oli teine. Tauri Jaanson, kes katkestas viiendal ringil, sai sellest hoolimata tõusta poodiumi madalaimale astmele.
Kõigi Läti külalisvõistlejate autod lõpetasid töölepingu ja nemad eestlastele konkurentsi finaalsõitudes pakkuda ei saanud. Vabaklassis oleks Janis Nagla (VAZ 2108) kindlasti kaarte seganud, sest tema nimele jäi vabaklassi kiireim ring ja esimese poolfinaali võit.
Superfinaali esikolmik: Egon Kaur, Joel Kislõi ja Joel Alliksaar.
Meeskondlikult oli parim Provintsi Transport. Vesmel sai teise ja SKM Racing Team kolmanda koha.
|
|
|
|