Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 

10. august 2005 1:12
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Võistlusjuhend

BMW Autocrossing 2005

Registreeritud EAL-s nr 104/RS

Laupäeval, 03.09.2005 korraldavad United Motors ja Eesti BMW Klubi avatud võistluse autocrossingus tänavasõiduautodele. Võistlus viiakse läbi Pärnus Sauga ringrajal ja on heategevusliku iseloomuga – osavõturahast ja reklaamist laekuv tulu läheb Tallinna Lastehaigla Toetusfondi.

Autocrossing kujutab endast sisuliselt vigursõiduelementidega põimitud asfaldisprinti, kus võistlustrass märgitakse maha asfalt- või betoonkattega terrritooriumile (teele). Raja ohutu läbimise huvides luuakse olemasolevale trassile mõned lisaelemendid (šikaanid, slaalomielemendid). Võistlus viiakse läbi kahel rajal: esimesel, 2,5 km pikkusel distantsil (nn suur ring) stardivad võistlejad oma autodega, teisel 0,8 km pikkusel distantsil (nn väike ring) võistlevad osavõtjad United Motorsi BMW Sõidutreeningu autodel. Korraldajate eesmärgiks on pakkuda osalejatele aktiivset meelelahutust ja parandada läbi sõidutehnikalt nõudliku võistluse juhtide sõiduoskusi. Korraldajate seotus ühe margiga ei sea mingeid piiranguid võistlejatele, suurel ringil võivad osaleda kõik tänavasõiduautod, mis vastavad tehnilistele tingimustele.

1. Programm

1.1 Kolmapäeval, 10. augustil
avaldatakse internetis võistlusjuhend (www.rally.ee)

1.2 Kolmapäeval, 10. augustil
algab osavõtjate eelregistreerimine (www.rally.ee)

1.3 Kolmapäeval, 31. augustil
lõpeb eelregistreerimine (www.rally.ee)

1.4 Laupäeval, 3. septembril:
10.00-11.30 - dokumentide kontroll, registreerimine kohapeal, autode tehniline kontroll
10.00-11.30 - trassid avatud võistlejatele jalgsi tutvumiseks
11.45 - trassiga tutvumine ohutusauto järel (suurel ringil)
orient. 12.00 - võistluste avamine
orient. 12.15 - start esimesele võistlusautole
orient. 17.30 - autasustamine, lõpetamine

2. Aeg ja Koht

1.1 Võistlus toimub 03.09.2005 Pärnus, Sauga ringraja territoorimil. Dokumentide kontroll ja tehniline ülevaatus kohapeal.

3. Määrang

1.2 Võistlus viiakse läbi käesoleva võistlusjuhendi järgi.

4. Korraldajad

1.3 Võistluste korraldaja on BMW esindaja Eestis AS United Motors koostöös MTÜ-ga Eesti BMW Klubi.

1.4 Võistluste direktor on Kaido Soorsk
1.5 Võistluste juht on Eedo Raide
1.6 Tehniline kontroll Siim Söönurm
1.7 Peaajamõõtja on Argo Vessmann

5. Võistluse kirjeldus

5.1 Võistlustrasside pikkused on 2500 m ja 800 m.

5.2 Mõlemad võistlustrassid on asfaldil.

5.3 Treeningsõite ei toimu, rajaga on lubatud tutvuda jalgsi selleks ettenähtud ajal ja suurel ringil peale registreerimise lõppu ühises rivis ohutusauto järel.

5.4 Mõlema võistlustrassi finiš on peatumisega boksis (auto peab jääma seisma kurikatega tähistatud alale).

5.5 Boksi piiri ületamise ja kurika puute (nii, et kurikas läheb ümber või ei paikne enam talle määratud kohal) eest on ette nähtud trahv 5 sekundit, mis liidetakse võistleja poolt välja sõidetud ajale. Trassi vale läbimise korral on karistuseks vooru halvim aeg +5 sekundit. Valestardi eest on trahv 5 sekundit, mis liidetakse võistleja poolt välja sõidetud ajale.

5.6 Stardijärjestus vooru esimese võistleja stardiajaga avaldatakse Ametlikul Teadetetahvlil vooru eel hiljemalt 10 minutit enne esimese võistlusauto starti.

5.7 Stardihetkeks on suurel rajal punaste fooritulede kustumise hetk, aeg mõõdetakse elektrooniliselt 1/100 s täpsusega. Valestart fikseeritakse fotosilmaga. Väikesel rajal antakse stardikäsklus lipuga ja aeg fikseeritakse stopperiga.

5.8 Stardijärjekord määratakse registreerimisjärjekorra alusel, see avaldatakse võistluspäeval ametlikul teadetetahvlil.

5.9 Võistlus toimub kõigis klassides mõlemal rajal kahes voorus.

5.10 Ametlik teadetetahvel asub suurel rajal stardis.

6. Võistlusautod, tehnonõuded, varustus

6.1 Võistlusautod peavad vastama EAL Tehnikakomitees 26.02.2003 kinnitatud Rahvaalade Võistlusautode Tehnonõuetele (Avaldatud rahvasprindi Võistlusmääruse lisas). Autodega, millel on kehtiv EALi tehniline kaart, ei lubata startida.

6.2 Lisa- ja ohutusvarustusest on lubatud võistluse ajaks eemaldada varuratas, tungraud, tõkiskingad, ohukolmnurk. Tulekustuti ja autoapteegi eemaldamine ei ole lubatud.

6.3 Võistlusauto tehnoseisundit ja rehve võib korraldaja kontrollida iga vooru eel.

6.4 Rendiautol võistlemine on lubatud ainult eelneval kokkuleppel korraldajate ja rendifirmaga (punkt ei kehti liisingautode kohta).

6.5 Võistlusnumbrid väljastab korraldaja, need paigaldatakse võistleja poolt enne tehnilist kontrolli võistlusauto külgedele.

6.6 Tehnilist kontrolli mitteläbinud võistlusautot starti ei lubata.

6.7 Korraldajal on õigus lasta paigaldada võistlusautole reklaamkleebiseid.

6.8 Juhul, kui võistleja keeldub või eemaldab võistluse ajal korraldaja poolt ettenähtud sponsorreklaami võistlusautol, lubatakse võistleja (vooru) starti peale kahekordse maksimaalse stardimaksu tasumist.

6.9 Väikesel rajal numbreid ei paigaldata, võistlejad kutsutakse välja nimeliselt.

7. Võistlejad, võistlusklassid

7.1 Võistlusklassid (suurel rajal)
1. Autod mootori kubatuuriga kuni 1800 cm³
Autod mootori kubatuuriga üle 1800 cm³
Naised

Väikesel rajal
Mehed
Naised

7.2 Ühe autoga võib suurel rajal osaleda ühes klassis kuni kaks võistlejat, sellest tuleb teavitada korraldajat eelnevalt registreerimisel.

7.3 Kui võistlusautoga osaleb kaks võistlejat, tohib võistlussõidu ajal olla nähtaval ainult õige stardinumber (ülejäänud stardinumbrid tuleb võistlejal sõidu ajaks kinni katta või eemaldada).

7.4 Võistlussõitude ajal peavad võistlejatel olema kinnitatud turvavööd ja suurel rajal kandma kaitsekiivrit.

7.5 Võistleja saab osaleda vaid ühes klassis ja ühel rajal.

8. Mandaadis esitatavad dokumendid

8.1 Juhtimisõigust tõendav dokument.

8.2 Sõiduki registreerimistunnistus kehtiva tehnoülevaatuse märkega (suurel rajal).

8.3 Sõiduki kasutusõigust tõendav dokument (vajadusel, suurel rajal).

8.4 Sõiduki kohustusliku Liikluskindlustuse poliis (suurel rajal).

9. Registreerimine ja osavõtumaks

9.1 Võistlusele saab registreeruda ainult internetileheküljel www.rally.ee oleva registreerimisankeedi alusel. Ankeedis märgitud auto registreerimisnumbri alusel toimub võistlusautode pääs võistluspaiga territooriumile.

9.2 Osavõtutasu registreerumisel enne 31.08.2005 on suurel rajal kõikides klassides 300 EEK võistleja kohta.

9.3 Osavõtutasu registreerumisel enne 31.08.2005 on väikesel rajal kõikides klassides 150 EEK võistleja kohta.

9.3 Maksta saab sularahas võistluste eel mandaadis.

9.4 Stardikohad täidetakse ja registreerunud võistlejate nimed avaldatakse registreerimisankeedi täitmise järjekorras.

9.5 Kohapeal (võistluspaigas) registreerimise puhul on suurel rajal osavõtutasu 350 EEK ja väikesel rajal 200 EEK.

9.6 Starti mitteilmunud registreeritud võistlejatele osalustasu ei tagastata.

9.7 Võistlusele lubatakse (mõlemal rajal) kuni 100 võistlejat.

10. Üldised kohustused

10.1 Võistlejad peavad järgima kohtunike korraldusi kogu võistluse jooksul.

10.2 Võistlusautol peavad korraldaja poolt antud võistlusnumbrid ja reklaamkleebised olema ettenähtud kohas ning nähtavad (v.a. p. 7.3. nimetatud juhul) kuni võistluse lõpuni.

10.3 Võistluspaigas võistlustrassi välisel alal on keelatud liikuda kiiremini kui 20 km/h. Kohtuniku poolt fikseeritud silmnähtava kiiruseületamisega kaasneb võistluselt eemaldamine.

10.4 Võistluse toimumise ajal (peale tehnilist kontrolli kuni protestiaja lõpuni) võistluspaiga territooriumilt võistlusautoga lahkumine ilma võistluse juhi loata loetakse võistluse katkestamiseks.

10.5 Iga võistleja osaleb omal vastutusel. Võidusõidust tulenevat kahju ei hüvitata võistluse korraldajate ega raja haldajate/omanike poolt.

11. Tulemuste arvestamine

11.1 Arvestust peetakse viies võistlusklassis eraldi.

11.2 Võistlejate paremusjärjestus igas klassis määratakse parima saavutatud tulemuse järgi. Kõrgema koha saab väiksema ajaga võistleja.

12. Autasustamine, auhinnad

12.1 Iga võistlusklassi kolme paremat võistlejat autasustatakse aukirjaga.

12.2 Auhinnad parematele paneb välja United Motors, loosiauhinnad ja eriauhinnad võistluse toetajatelt.

12.3 Loosiauhinnad loositakse kohalolevate võistlejate vahel autasustamise käigus. Autasustatavad on kohustatud osalema tseremoonial. Puudumisel kaotavad nad õiguse auhindadele.

13. Protestid

13.1 Protestimaks on 1000 krooni. Protesti lahendab peakohtunik ja õigustatud protesti puhul tagastatakse raha hagejale.

14. Lisasätted

14.1 Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi võistluse ajakavas ja võistluse käigus.

14.2 Korraldajal on õigus eemaldada võistluselt koos tulemuste tühistamisega käesolevat juhendit mittetäitvad, samuti ebakained, ebasportlikult ja ebaviisakalt käituvad võistlejad.

14.3 Kõik käesoleva juhendiga määratlemata juhtumid lahendab võistluse juht kohapeal.
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia