Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Igamehe sprindil Taalis pakuti publikule vaatemängu
|
Loe lisaks |
|
|
31. juulil sõideti Taali krossiraja territooriumil Igamehe rallisprindi karikavõistluste viies etapp. Publikule pakkusid sõitjad kõige enam võistlustrassi viimases kurvis, kus ei jäänud nägemata ka "katus".
Eelmisel aastal peeti Taali rahvasprindi etapp lausvihmas ja võistlejad pidasid seda üheks oma ekstreemsemaks katsumuseks. Käesoleval aastal oli paduvihm kimbutanud Taali rada päev varem. Sellegipoolest oli õhuniiskus saja protsendi lähedal ja rada oli eelmise päeva sajust pehme, mistõttu pärastlõunal startinud vabaklassi võistlejad kurtsid rajale tekkinud rööbaste üle.
Esimestena alustasid 1,2 kilomeetri pikkusel rajal kihutamist Moskvich liiga võistlejad. Kiireimat aega näitas Janno Sepp (IZ 412-05), kes edestas kokkuvõttes Priit Liblikut (IZ 412) 0,4 sekundiga. Kolmanda tulemuse sai kirja Hanno Vajakas (AZLK 2140).
2WD-V klassi kiireim oli Andrus Vahi (Lada Samara), kes võitis kõik kolm sõiduvooru. Teise koha väärilise tulemuse sõitis välja Ran Kõnnusaar (VW Golf II) ja kolmandaks tuli Janek Salong (Lada Samara).
Arvestusklassi 2WD-S esimeses sõiduvoorus lõhkus oma Seat Ibiza Kalju Holzberg, kes läks raja viimast kurvi võtma liiga hoogsalt. Tulemuseks purunenud velg ja kõver sild. Pealtvaatajaiks jäid seetõttu nii Kalju ise, kui ka sama autoga üles antud Madis Holzberg.
2WD-S klassivõit läks Aigar Pärsile (Honda Civic Type-R), kes pani oma paremuse maksma viimases sõiduvoorus. Teise tulemusega läks Taalist koju Vahur Err (Nissan Sunny GTI) ja kolmandaga Jan Õunaste (Nissan Sunny).
Vabaklassis võitis esimese sõiduvooru Andres Kask (Subaru Impreza), kuid kaks järgmist sõitu võitis Margus Remmak (Mitsubishi Lancer Evo 6). Lõpptulemusena möödus Kasest veel ka Jaanus Murakas (Mitsubishi Lancer Evo 7). Kuigi Kasel ja Murakasel oli kahe parima vooru aeg identne, siis andis parema tulemuse Murakase parem absoluutaeg.
Päeva ainsa katusega sai hakkama Martti Varik, kui ta oma Opel Astra viimases kurvis üle katuse keeras. Auto saadi siiski ratastele ja sõit võis jätkuda. 2WD-V klassi kiiremad mehed ütlesid enda autode kiiruseks kurvile eelnenud sirgel ligikaudu sada kilomeetrit tunnis. See seletab, miks just see kurv sai rahvale kõige huvipakkuvamaks.
|
|
|
|