Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Aava ja Sikk elasid Kreekas üle paar ärevat momenti
|
Loe lisaks |
|
|
JWRC sarja arvestusse kuuluva Kreeka MM-ralli esimene täispikk võistluspäev lõppes Urmo Aava ja Kuldar Siku jaoks A6 klassi teisel kohal. Eestlased kaotavad liiderpaarile ligi kolm minutit.
Suzuki Ignisel võistlevad Urmo Aava - Kuldar Sikk tõusid Akropoli ralli teisel rallipäeval 11. kohalt teiseks. Samuti Suzukil võistlevaist klassiliidritest Per-Gunnar Anderssonist ja Jonas Andersson lahutab eestlasi seitsme kiiruskatse kokkuvõttes kaks minutit ja 49,4 sekundit.
Kas Aava - Sikk püüavad järgmistel katsetel liidreid püüda või teist kohta kindlustada? "Anderssoni me ei püüa. Sõidan, nagu oskan. Pärast paistab, mis koha saame," jäi Urmo Aava rally.ee autospordiajakirjale antud usutluses tagasihoidlikuks.
Aava nentis, et enne Kreeka etappi tehtud testid on end õigustanud. "Kindlasti oli nendest kasu. Imet muidugi ei teinud, aga tänu testidele sujub sõit paremini."
Super 1600 võistlusautot rooliv piloot märkis, et Kreeka etapp kergeimate hulka ei kuulu ning tänagi tuli üle elada mõned ärevad momendid. "Paar tükki oli selliseid situatsioone," lausus Aava. "Üks puu oli paha koha peal kurvi lõpus. See kasvas kuidagi nii, et oli natuke tee peal väljas. Kurvis tahtis auto sinna kiskuda, aga õnnestus olukord ära klattida."
"Enesetunne on hea ja kurta millegi üle ei ole põhjust. Õnneks ei ole ka väga kuum, pealegi on meie autol katuseluuk," lisas Aava.
Kui eestlaste võistlusauto vastu peab, õnnestub neil ehk korrata Sardiinia rallil saavutatut ja lõpetada võistlus vähemalt teise kohaga. Itaalias pidid Aava - Sikk tunnistama Citroenil kihutanud Daniel Sordo - Marc Marti paremust. Akropoli rallil Sordo aga katkestas viiendal kiiruskatsel auto tagavedrustuse purunemise tõttu.
|
|
|
|