Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
17. juuni 2005 1:41
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg

Peugeot'd putitavad 60 imeosavat mehaanikut

 Foto: Peugeot SportAkropoli ralli eel andis Peugeot sõna meestele, kelle asjatundlikkusest sõltub kogu tiimi edu – mehaanikutele. Tiimis on kokku umbes 60 mehaanikut, kirjutas Eesti Päevaleht.

"Osa neist käib kaasas rallidel, osa töötab tehases, osa tegeleb Lõuna-Prantsusmaal Valence'is mootori häälestamisega. Mehaanikud on jaotatud kuude rühma. Neli käivad rallidel, kaks on keskendunud arendustööle," selgitab Peugeot' mehaanikute boss Michel Nandan.

Türgis hooldas kahte 307 WRC-d kümme mehaanikut, viis meest oli hõivatud transpordi ja varustusega, lisaks veel mootori, hüdraulika, pidurite spetsialistid. "Igaühel on oma spetsiifiline ülesanne, kuid kõik peavad olema suutelised tegema kõiki töid," täpsustas Nandan.

Markko Märtini auto peamehaanik on Daniel. "Ma juhin tiimi, mis Vélizy's paneb autosid kokku osadest – mootor, käigukast, roolisüsteem, pidurid jne, mis teised tiimid on ette valmistanud," selgitas ta. "Selliseid tiime on neli, igas kolm mehaanikut. Need rühmad töötavad alati koos ja käivad rallidel vaheldumisi."

Kui autod on kolme-nelja nädalaga kokku pandud, kontrollib tiim Pariisi lähistel kõiki süsteeme.

"Võistluse ajal on minu üles-anne koordineerida 16 mehaaniku tööd, kaheksa meest kummagi auto juures. Hädaolukorras töötab enamik ühe auto juures. Kõrvaltvaatajad imestavad, kuidas me üksteisele jalgu ei jää. Kuid kõik mehed on väga osavad ja kogenud, nad teavad täpselt, mis tuleb napi aja jooksul ära teha," rääkis Daniel.

Ludovic, kelle hooleks on vedrustus, roolimehhanismid ja pidurid, käib aastas keskmiselt kaheksal rallil. "Osa kolleege käib rallidel vähem, osa vaid testidel. Meil on suur vabadus omavahel jagada, mida keegi teeb. Rallidel oled alalises valmisolekus, stressis, kuid mulle meeldib, kui adrenaliin möllab."

Ludovici sõnul pole mehaanikutel aega igavleda, kuigi kõrvalseisjatele võib nii tunduda. "Niipea, kui auto lahkub hooldepargist, hakkame vaatama, milliseid amorte ja pidureid annab hiljem veel kasutada."

"Meie tasu on see, kui näeme, kuidas pärast suurt tööd auto hooldealast lahkub ja näitab seejärel parimat aega!"

Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia