Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Bernardi võttis Alsace-Vosges rallilt võidu |
|
Bernardi võttis Alsace-Vosges rallilt võidu
13.-15. mail Prantsusmaal toimunud Alsace-Vosges rallil olid võidukad Boziani meeskonnas sõitnud Nicolas Bernardi - Jean Marc Fortin (Peugeot 206). Teiseks tulnud Patrick Henry - Magali Lombard kaotasid tiimikaaslastele 13,3 sekundit.
Prantsumaa autoralli asfaldimeistrivõistluste sarja teiseks etapiks olnud Alsace-Vosges ralli pakkus vihmase ilma ja erakordselt libedate teede tõttu palju põnevust. Starti asus 135 meeskonda, neist jõudis finišisse 89. 21. korda peetud rallil sõideti ühtekokku 219 kilomeetrit kuueteistkümnel kiiruskatsel.
Ralli kujunes Boziani sõitjate Nicolas Bernardi ja Patrick Henry vaheliseks duelliks. Avakatsel läks juhtima Henry, kuid juba teise katsel võttis liidripositsiooni üle Bernardi. Henry vähendas pidevalt ajavahet ja alustas teist rallipäeva esikohalt. Viimase kiiruskatse järel oli liider taas vahetunud ning Bernardi sai astuda poodiumi kõrgeimale astmele.
Kolmandana lõpetas Subaru Impreza WRC-l sõitnud ekipaaž Nicolas Vouilloz - Patrick Pivato, kelle kaotus võitjale oli ralli lõpus ligi kolm minutit.
Super 1600 klassis juhtisid võistlust viienda kiiruskatseni Cedric Robert ja Gerald Bedon (Renault Clio Super 1600), kuid kuuendal katsel olid nad sunnitud ralli mootoriprobleemide tõttu katkestama. S1600 klassivõidu võtsid üldarvestuse viiendad Bryan Bouffier - Xavier Panseri (Peugeot 206).
Alsace-Vosges ralli 2005 tulemused
1. Nicolas Bernardi - Jean Marc Fortin (Peugeot 206 WRC) 2:10:08,4
2. Henry Patrick - Magali Lombard (Peugeot 206 WRC) +13,3
3. Nicolase Vouilloz - Patrick Pivato (Subaru Impreza WRC) +02:54,3
4. Jerome Galpin - Eric Bacle (Peugeot 206 WRC) +5:59,4
5. Bryan Bouffier - Xavier Panseri (Peugeot 206 Super 1600) +7:43,9
6. Alain Vauthier - Gerard Petit-Jean (Subaru Impreza WRC) +8:25,3
7. Pascal Enjolras - Olivier Vitrani (Peugeot 306 S16) +8:39,3
8. Jean-Nicolas Hot - Eugenie Decre (Toyota Celica GT4) +10:26,4
|
|
|
|