Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
15. märts 2003 6:13
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Toyota naaseb uue Corollaga rallirajale

 Loe lisaks
Austraalia ralli jääb ulatuslike maasikupõlengute tõttu ära

Gardemeister peab Atkinsoni tulevaseks meistriks

Solberg peab Atkinsoni tulevaseks maailmameistriks

Juha Kangas aitab Mitsubishi meeskonnale uut väljanägemist luua

Austraalias hukkus rallipiloot

Barltrop arreteeriti Bourne surma pärast

Cody Crocker võttis Canberra ralli võidu

Possumit elushoidev aparatuur lülitati välja

Toyota Team Racing (TTR), ühe Austraalia suurima autotootja loodud mootorispordi meeskond, valmistub sel aastal Austraalia meistrivõistlustel osalema kahe Corollaga.

Uutel 4-ratta veolistel Toyota Racing Team'i autodel on kasutatud FIA N-grupi homologeeringuga Celica GT-4 ST205 mootoreid, ning Corollad vastavad SSG N prototüübi reeglitele.

"Hoidsime alles Corollale paigutatud juhtmestiku ja ühildasime selle lisatud Celica mootoriga," ütles tiimipealik Darryl Bush.

"Tegime kere konstruktsioonis minimaalseid muudatusi - olulisem uuendus Corollal ongi FIA N rühma reeglitele vastav Celica mootor. Vastavalt reeglitele on autol ka piiratud 32 millimeetrine sisselase."

Võistlusautodel on säilitatud originaalne armatuurlaud, pedaalid, keskkonsool jms. "Isegi kindalaegas on alles," selgitas Bush, "aga eemaldasime matid ja polstrid."

Usutakse, et Austraalia kolmekordne meister Neal Bates ja tema kaksikvend Rick näitavad uute autodega häid tulemusi - näitavad, et Toyota on tagasi rallirajal, et võita.

TTR meeskonna debüüt uuenenud Corollal on planeeritud Austraalia meistrivõistluste etapil, 29.-30. märtsini peetaval Perthi rallil.







N rühma Corolla spetsifikatsioon


Mootori tüüp: vesijahutusega turbomootor
Ehitus: 3S-GTE
Konfiguratsioon: 4 silindrit, põikiasetsev
Klapimehhanism: Twin Cam Multi
Süütesüsteem: järjestikune multi-point sissepritse
Töömaht: 1998 cc
Silinder: 86 x 86 mm
Surveaste: 8,7:1
Maksimaalne võimsus: 180 kW
Väändemoment: 400 Nm
Käigukast: otselülitusega 5-käiguline
Roolisüsteem: roolivõimendi
Esipidurid: 300 mm läbimõõduga ventileeritavad ketaspidurid (4-kolviline)
Tagapidurid: 300 mm läbimõõduga ventileeritavad ketaspidurid (2-kolviline)
Esivedrustus: sõltumatu topelt Macpherson tüüpi vedrustus koos keerdvedrudega, kahekordsed gaasiamortisaatorid
Tagavedrustus: sõltumatu topelt Macpherson tüüpi vedrustus koos keerdvedrudega, kahekordsed gaasiamortisaatorid
Veljed: 15 x 7
Rehvid: Michelin

Gabariidid:
pikkus: 4175 mm
laius: 1695 mm
kõrgus: 1470 mm

Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia