Kliki siia Kliki siia
Kas sinu elu saab olema häiritud väljakuulutatud eriolukorra tõttu?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
rally.ee
18. aprill 2005 20:12
Loe kommentaare (11)
Trüki lehekülg

Urmo Aava ja Kosti Katajamäki testisid Ungaris

 Foto: Erakogu12. aprillil testisid Ungaris Budapesti lähedal Suzuki võistlusautot eestlased Urmo Aava ja Kuldar Sikk ning nende tiimikaaslane Kosti Katajamäki. Eestlased läbisid Suzuki Ignisel ligi 90 testikilomeetrit.

29. aprillil juunior WRC sarjas rallihooaega alustavad Urmo Aava ja Kuldar Sikk testisid läinud nädalal Ungaris Fehervari ligidal kruusakattega teedel Suzuki Ignis Super 1600 ralliautot. Varem on sama autoga võistlustel osalenud Monster Sport Europe meeskonnas võistlevad piloodid Guy Wilks ja Per-Gunnar Andersson ning Suzuki Sport Europe tiimis sõitev Kosti Katajamäki.

"Meile on auto aga uus ja testi eesmärk oli sellega kohaneda ning leida erinevaid seadistusi Sardiinia ralliks," selgitas Kuldar Sikk testimise põhjust. "See on nüüd sama modifikatsiooniga auto, millega võistlevad sarjas mõlemad Suzuki koostööpartnerid (MSE ja SSE - toim.) ehk sõitjad Wilks, Andersson ja Katajamäki."

Võrreldes üle-eelmise aasta Ignise mudeliga hindasid eestlased uuemat autot märgatavalt paremaks. "Mootor on võimsam, kere tugevam ja vastupidavam. Seni meie kasutuses olnud võistlusautoga võrreldes on uuemal mudelil palju erinevusi, mis kõik annavad kokku hea koosluse. Lühidalt kokkuvõttes on tegu kiire autoga," lausus Kuldar Sikk, kes testidel istus nii Urmo Aava kui Kosti Katajamäki kõrval.

Urmo Aava sõnul jätsid testid autost positiivse mulje. "Üldiselt on tegu parema autoga. Mootor on võimsam ja on lihtsam sõita, kuna keskmistel pööretel momenti tunduvalt rohkem. See tähendab, et ühte käiku saab kasutada suuremate pöörete vahemikus ning see on sõitja jaoks ülitähtis," märkis Aava.

Nii Aava kui Sikk peavad Suzuki Ignise värskema mudeli plussiks pidurisüsteemi edasiarendust: "Kuuenda käigu pealt annab hästi maha pidurdada. Pidurdusmaad on väiksemad. Auto pidurdab hästi ja kiirendab paremini."

Kolmandat hooaega JWRC sarjas alustavaid eestlasi toetavad sel aastal Kalev, Kohuke, Starter, TSM, Viasat, Japauto, Talter, Status Club ja Shell.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
22.03.2020
VFTS (0)
14.03.2020
Mehhiko ralli 2020 (0)
28.02.2020
Serras de Fafe e Felgueiras ralli 2020 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
07.04.2020 15:00
Superkross, auto24ring, 7.03.2020 (1)
18.03.2020 10:40
wap.rally.ee (0)
01.03.2020 22:33
Tarvastu Karikas 2020 (0)
24.02.2020 08:38
Superkross, auto24ring, 23.02.2020 (0)
11.02.2020 14:26
A1M Otepää 1+1 rahvasprint (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia