Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
25. märts 2005 16:33
Loe kommentaare (33)
Trüki lehekülg

Karl-Artur Viitra pakub konkurentsi Ford Escortil

Karl-Artur Viitra. Foto: Erakogu2003. aastast autospordiga tegelema hakanud Karl-Artur Viitra kihutab sel hooajal võistlusradadel Ford Escortil. 13-aastane noormees usub, et selle autoga on paremad šansid konkurentsi pakkuda.

"Värvaltrants OÜ korraldas 2003. aasta suvel sponsorürituse ning ma sõitsin seal kardiga. Seal Rainer Aus ütles, et hakka autoga sõitma. Asi pakkus mulle huvi ja sestsaati olen autospordiga tegelenud," räägib Karl-Artur Viitra. "Nüüd on sõidupisik sees."

Esimese võistluse tegi Karl-Artur Viitra 2003. aasta 28. septembril Pärnus Est-ringil autol ZAZ 968M. Zaparožetsiga võttis ta mõõtu seejärel mitmetel jäärajasõidu võistlustel ning Jaanimäe Ringi noorte karikavõistlustel.

Karl-Artur Viitra kinnitas, et Zaparožetsiga ja ema igapäevaautoga konkurentidele kandadele ei astu ning oli vaja uut spetsiaalset võistlusautot. Möödunud aasta oktoobris soetasidki vanemad poja pealekäimisel peresse Ford Escorti. "Detsembris hakati seda "nullist" ehitama ja nii olen sel aastal saanud Fordiga sõita," märkis noormees rahulolevalt. "Ümber harjuda tagaveoliselt esiveolisele ei olnud eriti raske. Ainus vahe on see, kiirused on suuremad."

"Peres meil keegi varem selle alaga tegelenud ei ole. Samuti ei huvita rallisõit mu vanemat venda," rääkis Viitra. "Õnneks suhtuvad vanemad mu huvisse hästi," lisas ligi 20 võistlusel osalenud noormees.

Karl-Arturit võib selles mõttes pidada fanaatikuks, et ta on peres ainus, keda autosport tõsiselt huvitab. "Sõiduhimu on tal väga suur, ainult autos istukski," kinnitas ka Karl-Arturi meeskonnakaaslane Rainer Aus.

2005. aastal osaleb Karl-Artur Viitra Eesti meistrivõistluste rallisprindi sarjas ja teeb koos Ain Rajasega kaasa noorterallidel. Debüüdi tegid Viitra ja Rajas koos Koeru rahvarallil. Rainer Ausi võistlusauto juures mehhaanikuna ametis olnud 29-aastane Rajas kinnitas, et Karl-Artur on lootustandev piloot.

Juunis 14-aastaseks saav Karl-Artur Viitra märkis, et kuigi auto on hea, vajab see veel täiendamist võimsama mootori näol ning kaasvõistleja staatusest konkurendi staatusesse tõusmiseks tuleb tal endal veel tublisti vaeva näha. "Eelkõige keskendun rallidele, kuna see on huvitavam. Sprintidel sõidad kolm korda ühte sama ringi. Sel aastal võistlen põhiliselt kogemuste saamiseks," sõnas Viitra.



Karl-Artur Viitra võistlusauto. Foto: Erik Lepikson
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia