Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Alex Nakhapetov
09. märts 2005 23:10
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Aivar Parts: Mulle meeldib, et inimesed tahavad töötada

 Loe lisaks
Eestlased aitavad Venemaal autorallit korraldada

Aivar Parts. Foto: Alex Nakhapetov
Venemaal peetakse sel nädalavahetusel autoralli Kamennõi Pojas 2005. Võistluse juhi kohuseid täidab idanaabrite juures toimuval rallil esmakordselt Aivar Parts, kel ligi 20-aastane autospordiürituste korraldamise kogemus.

Kuidas teile meeldib koostöö ralli korraldajatega?

Meeldib. Meeldib see, et inimesed tahavad töötada. Ütlesin kohe, et ei taha hakata võistlust üksi korraldama. Sedasi on mõistlik, et meile antakse ülesanne, arutame selle koos läbi ja võtame vastu sobiva otsuse ülesande lahendamiseks.

Kas Venemaa teed on sarnased Eestis toimuvatel rallidel kasutatavatele kiiruskatsetele?

Jah, vägagi sarnased. Minu arvates on need isegi keerulisemad, kui Lõuna-Eesti ralli kiiruskatsed. Magnitka katsel on suured trampliinid. Kurvilised metsakatsed nõuavad sõitjatelt suurt meisterlikkust.

Kas teie arvates on võimalik, et Pervouralski ralli saab Venemaa meistrivõistluste etapiks?

Ma usun küll. Suvel on need teed huvitavad ning nende tugev savine põhi ei lase roobastel tekkida. Talvel aga on see piirkond täiesti sobiv meistrivõistlusteks. Siin on olemas kõik vajalik koos tehnikaga. Kuid, mis kõige tähtsam, siin on olemas inimesed, kes tahavad tööd teha ning kes on valmis korraldama ka kõrgema taseme võistlust.

Kuidas on lood lumetormi tagajärgede likvideerimisega?

Võistlustrass on valmis, kuid see erineb sellest, mida ma nägin siin aasta laguses. Nädalavahetusel sadas väga palju lund, kuid praeguseks on tee tehtud isegi veidi laiemaks, kui see oli enne. Tegelikult on see ohtlik, kuna autod lõikavad kurve, kus on varasema tee laiune järsu servaga jääkate.

Kas kõik on õnnestunud plaanipäraselt?

Loomulikult mitte kõik. Kuid võtame arvesse kõiki ettepanekuid ja seni saab tehtuga rahul olla.

Allikas: www.rallyrus.spb.ru
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia