Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Võistlusjuhend
Eesti Moskvich Klubi talvesprint
Võistlus on registreeritud EAL-s nr 36/RS
13. märtsil 2005. a Raplamaal
1. Programm
1.1 Neljapäeval, 3. märtsil avaldatakse internetis võistlusjuhend.
1.2 Pühapäeval, 13. märtsil:
09.00-10.00 Registreerimine
09.00-10.30 Tehniline kontroll
10.00-11.00 Võistlusrajaga tutvumine
11.00 Võistlejate koosolek
11.15 Start esimesele võistlusautole
orient. 17.00 Autasustamine
2. Aeg ja Koht
2.1 Võistlus toimub pühapäeval, 13. märtsil 2005. a. Raplamaal Rapla vallas Kõrgu külas.
2.2 Registreerimine, dokumentide kontroll ja tehniline kontroll võistluspaigas.
2.3 Info võistluse kohta tel 50 87 889.
3. Määrang
3.1 Võistlus on Eesti Moskvich Klubi karikavõistlus.
3.2 Võistlus viiakse läbi käesoleva juhendi järgi.
4. Korraldajad
4.1 Võistluse korraldajad on MTÜ Eesti Moskvich Klubi ja Mustamäe Autokool OÜ.
4.2 Võistluste ametnikud:
Võistluse direktor - Alar Hermanson tel. 50 87 889
Võistluse juht - Tarmo Jänt tel. 51 66 756
Rajameister - Peeter Tarvis
Tehniline kontroll - Rein Toomingas tel. 51 43 030
Peaajamõõtja - Arne Ilves
5. Võistluse kirjeldus
5.1 Võistlustrass on kruusal, pikkusega 1620 m.
5.2 Sõidetakse 3 vooru, stardijärjekord on sama kõigis voorudes.
5.3 Treeningsõite ei toimu, rajaga võib tutvuda võistlusautoga üks kord võistluspäeval 10.00 - 11.00. Võistlusrajaga tutvumiseks loetakse ka teise võistlejaga autos kaasasõitmine.
5.4 Stardijärjestus vooru esimese võistleja stardiajaga avaldatakse Ametlikul Teadetetahvlil.
5.5 Starditakse paigalt, töötava mootoriga, finiš on lendav.
5.6 Stardihetkeks on stardifoori tulede kustumise hetk, aega mõõdetakse 1/10 sek täpsusega. Valestardi fikseerib stardiseadeldis.
5.7 Stardijärjekorra määrab korraldaja, see avaldatakse võistluspäeval Ametlikul Teadetetahvlil.
5.8 Ametlik Teadetetahvel asub stardis.
6. Võistlusautod, tehnonõuded, varustus
6.1 Võistlusautod peavad vastama Liiklusseadusele, EAL Rahvaspordi tehnilistele tingimustele (EAL RR VM p.3.1), Moskvich Liiga kehtivatele tehnilistele tingimustele.
6.2 Võistlusel on kohustuslik talverehvide kasutamine.
6.3 Võistlusnumbrid ja võimalikud reklaamkleebised väljastab korraldaja, need paigaldatakse võistlusautole võistleja poolt enne tehnilist kontrolli.
6.4 Nõuded rehvidele
6.4.1 Rehvid vastavalt Moskvich Liiga tehnilistele tingimustele.
6.4.2 Naastrehvide kasutamise korral on lubatud sõltumata võistlusklassist kasutada ainult TSM määrusele nr 50 "Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded" vastavaid rehve, mis peavad kuni võistluse lõpuni vastama ka järgmistele lisatingimustele:
- naastude arv rehvis kuni 90;
- kõvasulami läbimõõt on max 2,5 mm;
- rehvist väljaulatuva osa pikkus on max 2 mm
6.5 Võistlejate ohutusvarustus peab vastama EAL Rahvaspordi tehnilistele tingimustele.
7. Võistlejad, võistlusklassid
7.1 Arvestust peetakse kolmes eraldi klassis:
7.1.1 Mossepiloodid
7.1.2 Mossekaardilugejad
7.1.3 Mossenaised
7.2 Ühe autoga võib osaleda kuni kolm võistlejat, sellest tuleb teavitada korraldajat registreerumisel.
7.3 Kui võistlusautoga osaleb kaks või enam võistlejat, tohib võistlussõidu ajal olla nähtaval ainult õige stardinumber. Ülejäänud stardinumbrid tuleb võistlejal sõidu ajaks üle teipida (ristikujuliselt) või kinni katta.
7.4 Iga võistleja võib võistelda vaid ühel autol ja ühes arvestusklassis.
7.5 Noorvõistlejal on lubatud osaleda piiratud õigusega juhiloa esitamisel ja koos juhiloaga kaassõitjaga, kes omab ka kehtivat elukindlustuse poliisi vähemalt 50 000 EEK-ile.
8. Mandaadis esitatavad dokumendid
8.1 Võistlejakaart või EAL-i poolt välja antud autosportlase litsents.
8.2 Kehtiv juhtimisõigust tõendav dokument.
8.3 Sõiduki registreerimistunnistus kehtiva tehnoülevaatuse märkega.
8.4 Sõiduki kasutusõigust tõendav dokument (vajadusel).
8.5 Sõiduki kohustusliku Liikluskindlustuse kehtiv poliis.
9. Registreerimine ja osavõtumaks
9.1 Osalustasu võistlejatele 200 krooni võistleja kohta, tasumine sularahas kohapeal.
9.2 Osalejate arv ei ole piiratud.
10. Üldised kohustused
10.1 Võistlejad peavad järgima kohtunike korraldusi kogu võistluse jooksul.
10.2 Võistlusautol peavad korraldaja poolt antud võistlusnumbrid olema ettenähtud kohas ning nähtavad kuni võistlussõidu lõpuni.
10.3 Võistlejate parklas on keelatud liikuda kiiremini kui 20 km/h. Kohtuniku poolt fikseeritud silmnähtava kiiruseületamisega võib kaasneda võistluselt eemaldamine.
10.4 Iga võistleja osaleb omal vastutusel. Võidusõidust tulenevat kahju ei hüvitata võistluse korraldajate ega raja/tee haldajate/omanike poolt.
10.5 Võistlussõidu ajal võistlusrajal liikudes tohib võistlusautos olla ainult selle juht, EAL Rahvaspordi tehnilistele tingimustele vastavas kaitsekiivris ning kinnitatud turvavööga. Võistlusauto eesmised küljeaknad peavad olema suletud.
10.6 Kui võistlusauto on tehnilise rikke tõttu või muul põhjusel peatunud (seiskunud) võistlusrajal ning koheselt sõitu jätkata ei ole võimalik, tuleb võistlejal võimalikult kiiresti autost lahkuda ja teavitada sellest rajakohtunikke/julgestust.
10.7 Igasugune sõit rajal võib toimuda ainult võistlussuunas. Juhitavuse kaotanud, rajal auto esiosaga vastu liikumissuunda pöördunud või rajalt välja sõitnud võistlejal tuleb võistluse jätkamiseks võimalikult kiiresti, võimalikult lähedal väljasõidukohale ja lühimal viisil juhtida auto tagasi võistlussuunda, andes teed rajal liikuvale võistlusautole.
11. Võistluste käik, tulemuste arvestamine
11.1 Võistlejate paremusjärjestus määratakse 2 parema vooru summeeritud tulemuse põhjal - väiksema ajaga võistleja saab parema koha.
11.2 Võrdsete tulemuste korral eelistatakse kiirema vooruaja saanud võistlejat. Selle võrdsuse korral otsustab esimese, siis teise jne. sõidu aeg.
11.3 Valestardi eest karistatakse 10 sekundi lisamisega vooru ajale.
11.4 Vooru aeg kuulub tühistamisele võistlusraja vale läbimise korral, samuti rajatähise sellise puute korral, mille tagajärjel rajatähis nihkub paigast, läheb ümber või muudab oma kuju.
11.5 Kui võistleja ei stardi 20 sekundi jooksul peale stardifoori kustumist, loetakse võistleja katkestanuks antud võistlussõidus.
11.6 Kõik voorud toimuvad samas stardijärjestuses arvestusklasside kaupa:
- Mossepiloodid
- Mossenaised
- Mossekaardilugejad
11.7 Kõik võistlejad on kohustatud reastuma stardieelses tsoonis vastavalt stardijärjekorrale.
11.8 Hilinenud võistlejat starti ei lubata.
11.9 Kõik tulemused vastavalt finišiprotokollidele.
12. Protestid
12.1 Proteste saab esitada võistluse juhile 15 minuti jooksul esialgsete tulemuste avaldamisest ATT-l.
12.2 Protestimaks on 1000 EEK, auto või selle osa lahtivõtmisel 5000 EEK. Protestimaks tagastatakse õigustatud protesti korral hagejale ning protesti lahendamisega seotud kulud katab kostja.
12.3 Tehnilised protestid lahendatakse võistluse tehnilise komisjoni poolt kohapeal, selle võimatuks osutumisel Eesti Moskvich Klubi juhatuse poolt.
13. Autasustamine, auhinnad
13.1 Auhinnad
13.1.1 Klassis Piloodid viiele paremale võistlejale.
13.1.2 Klassis Kaardilugejad kolmele paremale võistlejale.
13.1.3 Klassis Naised kolmele paremale võistlejale.
13.2 Korraldajal ja võistluse toetajatel on õigus panna välja eriauhindu.
14. Lisasätted
14.1 Korraldaja jätab endale õiguse teha mõjuvatel põhjustel muudatusi võistluse toimumise ajas ja kohas, ajakavas ja võistluse käigus.
14.2 Korraldajal on õigus eemaldada võistluselt koos tulemuste tühistamisega käesolevat juhendit mittetäitvad, samuti ebakained, ebasportlikult ja ebaviisakalt käituvad võistlejad.
14.3 Kõik käesoleva juhendiga määratlemata juhtumid lahendab võistluse juht kohapeal.
|
|
|
|