Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Škoda meeskond toob Mehhikos rajale uue Fabia WRC
|
Loe lisaks |
|
|
Škoda rallimeeskond toob Mehhiko rallil rajale uue Fabia WRC 05 võistlusauto. Nn Fabia WRC Evo 2 tehnilised lahendused said rahvusvahelises autoliidus FIA homologeeritud esmaspäeval.
Väliselt on uus auto eelkäiast erinev edasi arendatud aerodünaamika osas, mis loodi Audi tuuletunnelis Ingostadtis. Samuti on Fabia WRC uuel mudelil palju muid muudatusi pisikomponentide osas.
Kaaluvähendamise protsess sai salguse eelmisel aastal ja see andis eelise paremaks kaalujaotuseks. Autol on uus turbolaadur koos väljalaske süsteemiga.
Mõningaid uuendusi tehti Fabia WRC juures juba läiunud aasta oktoobris. Väljalaske toru nihutati vasemalt poolt paremale, mistõttu see ei ole enam üle kardaani. Samuti muudeti tagašassiid, mis andis ruumi veovõllile.
Škoda Fabia WRC 05 võistlusauto esimesed testid viidi läbi enne Rootsi rallit, kui Škoda piloot Janne Tuohino proovis autot Tšehhis lumisel asfaldil. Sel nädalal testisid Fabia Evo kahte kruusateedel Jani Paasonen ja Armin Schwarz.
Škoda Fabia WRC 05
Pikkus: 4002 mm
Laius: 1770 mm
Teljevahe: 2462 mm
Kaal: 1230 kg
Mootor: 1999 ccm, 4 silindrit, 20 klappi, 2xOHC, Garret TR30R turbolaadur koos rõhuhoidjaga
Kompressioon: 8,7:1
Maksimaalne võimsus: 300 hj (221 kw) 5500 pöördel
Maksimaalne väändemoment: 600 Nm 3500 pöördel
Ülekanne: kuuekäiguline käigukast, poolautomaatse vahetusega. Kolm elektrooniliselt kontrollitavat diferentsiaali
Sidur: süsinik, kolme kettaga
Vedrustus: McPherson tüüpi
Amordid: gaas-hüdraulika, eraldi seadistatavad
Rattad: 8,0 J x 18'' (asfalt), 7,0 J x 15'' (kruus), 5,5 J x 16'' (lumi)
Rehvid: Michelin
|
|
|
|