Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Võistlusjuhend
VASK Plekikiisu karikavõistlused jäärajasõidus Tapal
Võistlus on registreeritud EAL-s nr. 16 J
Võistluste koht, ajakava ja korraldaja
1.1 Võistlus toimub 6. veebruari 2005. a Tapa lennuväljal. Ligipääs Tapa-Paide maanteelt, suunav teeviit ca 2 km kaugusel linnast, Järvamaa ja Lääne-Virumaa piirilt. (PS: võrreldes eelmise aastaga on ligipääs lennuväljale muutunud)
1.2 Võistluste ajakava
1.2.1 08.00-09.00 - võistlejate registreerimine klassidele sõiduautod esisillaveoga ja sõiduautod tagasillaveoga, rajaga tutvumine (jalgsi), rehvide kontroll
09.10 - koosolek nimetatud klassidele
09.30 - võistluste algus nimetatud klassidele
Autasustamine
1.2.2 12.00-13.00 võistlejate registreerimine klassidele 4WD, Naised ja Noored, rajaga tutvumine (jalgsi), rehvide kontroll
13.10 - koosolek nimetatud klassidele
13.30 - võistluste algus nimetatud klassidele
Autasustamine
1.3 Võistluste korraldaja MTÜ VASK Plekikiisu.
Kontakt tel 56 640 014, Mart Kork
Võistluste peakohtunik: Mart Kork
Tehniline kontroll: Hannes Aosaar
Sekretariaat: Tiina Kork
Ajavõtt: Villu Teearu
Võistluste juht: Aivar Ojaperv
Võistlusklassid. Tingimused
2.1 Võistlused toimuvad järgmistes klassides:
1. sõiduautod 4WD
2. sõiduautod esisillaveoga
3. sõiduautod tagasillaveoga
4. noored (ainult 2WD/alla 18 eluaasta)
5. naised (ainult 2WD)
2.2 Kõikides klassides lubatakse kasutada ainult LE vastavaid naastrehve.
2.3 Turvavöö peab olema kinnitatud. Kiivri kandmine kohustuslik.
2.4 Kontroll rehvide üle toimub pärast registreerimist ja enne starte. Rehvid peavad vastama tehnilistele tingimustele võistluse igal ajahetkel..
2.5 Nõuded rehvidele:
rehvis mille läbimõõt on
kuni 13" - 90 naastu
kuni 15" - 110 naastu
üle 15" - 130 naastu
17" ja enam - 150 naastu
Kõvasulami läbimõõt on max 2,5 mm, väljaulatuva osa pikkus on max 2 mm.
Võistluste kord
3.1 Võisteldakse EAL VM eeskujul.
3.2 Ringi pikkus 2,2 km, raja laius 5-10 m. Raja servad on tähistatud.
3.3 Klasside stardijärjekord lepitakse kokku võistlejate koosolekul, lähtudes võistlejate arvust.
3.4 Start antakse lipuga. Start paigalt töötava mootoriga. Finiš lendav.
3.5 Valestardi eest trahv 10 sekundit.
3.6 Raja lühendamise eest trahv 10 s, raja oluline lühendamine võrdub diskvalifitseerimisega.
3.7 Võistlejad on kohustatud täitma ohutusnõudeid ja rajakohtunike märguandeid.
3.8 Stardiintervall lepitakse kokku võistlejate koosolekul.
3.9 Sõidetakse 2+1 vooru, arvesse läheb 2 paremat tulemust. .Teises voorus stardijärjekord vastupidine I vooruga. III vooru pääseb iga klassi 6 (kuus) paremat. Kolmanda vooru stardijärjekord vastavalt kahes esimeses voorus saavutatud üldajale. (esimesena stardib kuuenda koha omanik jne). Ilmastikuoludest lähtuvalt võib korraldaja vastu võtta otsuse piirduda kahe sõiduvooruga. Otsusest teavitatakase hiljemalt teise vooru alguses.
3.10 Ühes voorus sõidetakse 2 ringi. (Ühe vooru distantsi pikkus 4,4 km)
3.11 Kohtunikud annavad märguandeid signaallippudega.
3.12 Võistleja peab olema stardikoridoris enne eelmise sõidu lõppemist. Kui auto, millel võistleja osaleb, on samal ajal rajal, siis peab võistleja seisma oma stardijärjekorras koos võistlusnumbriga. Sellisel juhul toimub autode vahetamine stardikoridoris.
3.13 Kui startinud võistleja ei lõpeta 1. vooru sõitu, kuid soovib startida järgmises voorus, omistatakse talle konkreetse klassi viimane aeg +10 s.
3.14 Proteste saab esitada 20 minutit pärast sõitja finišeerimist kirjalikult võistluste peakohtunikule.
3.15 Korraga võib autol nähtav olla ainult 1 stardinumber.
3.16 Võistleja võidakse vastavalt EAL VM eemaldada võistluselt ebasportliku käitumise eest.
3.17 Juhul kui võistlejale jõuab järgi kiirem võistleja on ta kohustatud kiirema mööda laskma koheselt ja kiiremat võistlejat takistamata. Käesoleva nõude eiraja võidakse peakohtuniku poolt diskvalifitseerida.
Tulemused
4.1 Summeeritakse kaks paremat aega.
4.2 Ajavõtt 1/10 sekundilise täpsusega.
4.3 Võrdse tulemuse korral saab eelistuse parima aja saavutanud võistleja. Nende võrdsuse korral arvestatakse teist ja seejärel kolmandat aega.
4.5 Igas masinaklassis autasustatakse 3 paremat.
Dokumendid ja varustus
5.1 Mandaadis esitada juhiluba.
5.2 Noortel osavõtt ainult vanema vastutusel ja autoomaniku nõusolekul.
5.3 Mandaadis peavad kõik võistlejad andma allkirja nõustumaks juhendiga.
5.4. Elukindlustus vähemalt 50 000 EEK.
5.5 Elukindlustus peab sisaldama autospordiriski.
5.6 Registreerimine kohapeal
Osavõtumaks
6.1 Stardimaks
Noored: 100 EEK
2WD esi ja taga, Naised, 4WD: 150 EEK
Autasustamine
7.1 Igas klassis autasustatakse 3 paremat karikatega. Autasustamine toimub pärast võistlust kohapeal. Kui klassis osaleb 5 või vähem võistlejat, autasustatakse ainult võitjat.
Võistlustest osavõtt omal vastutusel. Võimalike õnnetusjuhtumite ja nende tagajärgede eest korraldaja vastutust ei kanna.
Võistluste korraldajal on õigus teha juhendis kohapeal muudatusi lähtuvalt võistlejate arvust, ilmastikutingimustest ja raja seisukorrast!
|
|
|
|