Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Max Mosley usub autoralli MM-sarja edusse
|
Loe lisaks |
|
|
FIA president Max Mosley hinnangul elab autoralli MM-sari valusalt üle Peugeot ja Citroeni lahkumist pärast 2005. aastat, kuid tema sõnul lisandub kulude kärpimise tõttu kindlasti uusi tootjaid.
"Ma olin pettunud, et Peugeot' ja Citroeni emafirma PSA otsustas sarjast lahkuda. Samas oleme juba aastaid korranud, et autoralli maailmameistrivõistlustel osalemine on seotud liiga suurte kulutustega ja see on fakti kinnituseks," lausus Max Mosley (fotol) internetiväljaandele Crash.net. Mosley usub, et uued reeglid annavad nii Peugeot kui ka Citroeni meeskondadele võimaluse naasta.
"Me saame sarja odavamaks teha ja olen kindel, et lisandumas on veel teisi tootjaid, sest kulu ja kasu suhe saab olema paremini paigas kui praegu," märkis Mosley.
See, et autoralli MM-võistlustele võiks tulla Super 2000 reegel, nagu see on maailma turismiautode meistrivõistlustel ja BTCC-s, oli Mosley sõnul kaalumise all enne seda, kui Ford otsustas MM-sarjas jätkata. Ühtlasi on Fordi meeskond ainsana kinnitanud oma pikaajalise pühendumise autoralli MM-karussellile.
"Me kaalusime uue reegli kehtestamist enne Fordi jätkamise otsust päris tõsiselt, sest muidu oleks olnud meil vaid kaks või kolm WRC-autot. Siiski leian, et sammud analoogse lahenduse poole on astutud ning millalgi võetakse mõõtu S2000 tüüpi autodega, kuid millel on WRC-auto mootor."
Mosley tunnistas ka, et ta ei tahaks, et autoralli maailmameistrivõistlused saaksid erasõitjate meistrivõistlusteks. "Me tahame näha nii palju tootjaid kui võimalik. Selleks on mitmeid põhjuseid - esiteks on see meistrivõistlustele parim, kuid see annab proffessionaalsetele sõitjatele rohkem võimalusi."
"Meil on olnud perioode, kui on olnud vaid kaks tootjat ja hulk erasõitjaid. Need ei olnud meistrivõistluste parimad ajad," tõdes Mosley.
|
|
|
|