Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
02. detsember 2004 17:10
Loe kommentaare (22)
Trüki lehekülg

Superkrossi sarja korraldaja pööras EAL-iga tülli

Eiki Eriste. Foto: Villu TeearuVastuolud superkrossi karikasarja korraldaja Eiki Eriste ja Eesti Autospordi Liidu (EAL) vahel on viinud selleni, et kumbki osapool ei näe enam võimalust senisel moel koostööd jätkata.

Superkrossi sarja korraldaja ja Erki Spordi juhatuse liige Eiki Eriste palus Eesti Autospordi Liidule (EAL) 18. novembril kirjutatud avalduses peatada oma kuulumine ERK Rallikrossi Komiteesse (ERK).

"Seni kuni krossikomiteed juhib ainuisikuliselt Tanel Kutsar, palun minu kuulumine sinna peatada," kirjutas Eriste EAL-i peasekretärile Arno Sillatile ja ERK Rallikrossi komitee esimehele Tanel Kutsarile suunatud pöördumises. 23. novembril otsustas komitee esimees Eriste tegevuse peatada.

Probleemid superkrossi sarja eestvedaja ning EAL-i vahel algasid juba aastate eest. Mullu jõuti kokkuleppele, et superkrossi sõidetakse EAL-i egiidi all ning peetakse ERK supekrossi karikavõistlused. 2003. aasta mais lepiti ERK komitee koosolekul EAL-i tegevjuhi Arno Sillati vahendusel superkrossi sarja organisaatori Eiki Eristega kokku, et superkrossi ja standard klassi autod hakkavad vastama ühistele tehnilistele tingimustele, mis ka samal koosolekul fikseeriti.

"Kahjuks ei ole Eriste tänaseni oma kokkuleppest kinni pidanud ja mis veelgi hullem - ei kontrollita piisavalt ka superkrossis kehtinud tingimustest kinnipidamist," ütles Tanel Kutsar. "Osad võistlejad osalesid 2004. aastal paralleelselt kahes sarjas. Kahjuks ei lubanud erinevused tehnilistes tingimustes võistlejate massilist rännet kahe sarja vahel."

"Komitee nõue oli ühed tehnilised tingimused mõlemale sarjale. Nii oleks jäänud Eesti meistrivõistluste etappide korraldamine komitee pädevusse ja ülejäänud superkrossi sari oleks võinud jätkuda üldtuntud võistlusmäärustiku järgi EAL ja ERK all," ütles Kutsar.

18. novembril toimunud ERK koosolekul keeldus Eriste kategooriliselt tehniliste tingimuste ühtlustamisest ning EAL litsentside tunnustamisest. "Seega ei antud tingimustes võimalik koostööd EAL ja hr Eriste vahel jätkata," märkis Kutsar.

Eriste sellest probleemi ei tee: "Näeme superkrossi paremat tulevikku iseseisva, kuid miks ka mitte konkureeriva sarjana."

Igasugune ühistegevus ERK (EAL) ja superkrossi sarjade vahel loetakse lõppenuks ja seega on EAL seisukohalt superkrossi näol tegemist kinniste klubivõistlustega harrastusspordi tasemel. "Korraldajal ei ole õigust väljastada ka sõitjalitsentse," seisab 18. novembri koosoleku protokollis. "Kui sarja võistlusi ei kooskõlastata alakomiteedes ning ei registreerita EAL-s, siis EAL litsentsiomanikud superkrossi sarjas võistelda ei tohi. Samuti ei tohi EAL haldusalasse kuuluvatel radadel selle sarja võistlusi korraldada, ajutistel radadel plaanitud võistluste kohta esitab EAL märgukirja vastavatele omavalitsustele," oli komitee otsus.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
25.03.2025 20:24
Rahvakrossi EKV IV ja Raassilla Karika I etapp 202 (0)
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
17.02.2025 10:16
Rally Sarma 2025 (1)
29.01.2025 15:43
2025 Monte Carlo Rally (0)
13.01.2025 22:46
Rally Aluksne 2025 video (3)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia