Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
07. november 2004 3:50
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg

Autoralli MM-sarjas ollakse kulude kärpimise teel

 Loe lisaks
Romet Jürgenson asub võistlema juunioride MM-sarjas

Aasta eest Hyundaile selja keeranud Tänak naaseb tiimi ambitsioonikate plaanidega

Eestlased saavutasid Tuneesia maratonrallil topeltvõidu

Autospordiajakiri rally.ee sai 20aastaseks

Robert Virves: auhind teeb uue hooaja plaanide osas suurema töö ära

Ott Tänak naaseb M-Spordi ridadesse selge sihiga

Eesti vaatajad saavad näha autoralli Euroopa meistrivõistlusi

Robert Virves jätkab võistlemist juunioride MM-sarjas

 Foto: Adam Jurczak
Hoogne autoralli MM-võistluste reformimine FIA poolt jätkub ning tõenäoliselt seisavad suuremad muutused veel ees. "Arvan, et WRC-autode sari kaob ja asemele tuleb midagi odavamat," pakub Urmo Aava.

Tulevast hooajast autoralli MM-võistlustel JWRC sarjas Suzuki meeskonnas võistlev piloot Urmo Aava ütles telekanalile Kanal 2 antud intervjuus, et WRC-autode sari senisel kujul võib kaduda. "Tipus püsimine on läinud liiga kalliks. Vähesed suudavad meeskonda ja autot üleval pidada," nentis Aava.

Sama on kinnitanud FIA (Federation Internationale l’Automobile) president Max Mosley, kelle hinnangul ei jää MM-võistlused ellu, kui kulude kärpimise kardinaalseid samme ei astuta. "Ainus võimalus autoralli MM-võistlusi elus hoida, on teha reeglitesse olulisi muudatusi," ütles Mosley ajakirjale Autosport.

5. novembril pakkus FIA rallikomisjon välja 2006. aastal MM-rallidel osalevate autode tehniliste tingimuste projekti. Reeglimuudatuste lõplik kinnitamine leiab aset detsembris koguneval FIA nõukogu istungil.

S2000 sarja ületuleval aastal tõenäoliselt siiski ei tule ning jätkatakse võistlemist WRC-autodel. Autod muutuvad aga odavameteks, kuna keeruline ja kallihinnaline tehnika ja elektroonika keelatakse.

FIA rallikomitee liikme Jarmo Mahoneni kinnitusel keelustatakse diferentsiaalilukud ja veojõu jagamine elektroonika abil. "Elektroonika kasutamist piiratakse ning kallite erimaterjalide kasutamine keelatakse täielikult," vahendas uudisteagentuur STT Mahoneni sõnu. "Need on siiski ainult planeeritavad muudatused," lisas Mahonen.

"Loobume esimesest ja tagumisest aktiivdiferentsiaalist, kuid jätame keskdiferentsiaali. Antud reeglimuudatus koos teiste meetmetega vähendab auto hinda kuni 50 protsenti," ütles Fordi rallimeeskonna tehnikadirektor Christian Loriaux ajakirjale Autosport.

Loriaux tunnistas ühtlasi, et mootorid peavad tulevikus vastu pidama vähemalt kaks rallit.
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia