Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
07. november 2004 3:50
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg

Autoralli MM-sarjas ollakse kulude kärpimise teel

 Loe lisaks
Alpine esitles uut elektrilist ralliautot A290 Rallye

In memoriam Toomas Bernstein (30.04.1939–05.05.2025)

Eestlastest võistleb juunioride MM-sarjas Joosep Ralf Nõgene

Mārtiņš Sesks osaleb kuuel MM-rallil M-Spordi Fordiga

Priit Priimägi võtab MM-rallidel üle Michèle Moutoni töö

Suureformaadilisest seinakalendrist leiab ka meie staaridest tehtud pilte

Naistele suunatud rallisõitjate arenguprogrammi finalistid on selgunud

Emilia Abel asus tööle FIA tippjuhtkonnas

 Foto: Adam Jurczak
Hoogne autoralli MM-võistluste reformimine FIA poolt jätkub ning tõenäoliselt seisavad suuremad muutused veel ees. "Arvan, et WRC-autode sari kaob ja asemele tuleb midagi odavamat," pakub Urmo Aava.

Tulevast hooajast autoralli MM-võistlustel JWRC sarjas Suzuki meeskonnas võistlev piloot Urmo Aava ütles telekanalile Kanal 2 antud intervjuus, et WRC-autode sari senisel kujul võib kaduda. "Tipus püsimine on läinud liiga kalliks. Vähesed suudavad meeskonda ja autot üleval pidada," nentis Aava.

Sama on kinnitanud FIA (Federation Internationale l’Automobile) president Max Mosley, kelle hinnangul ei jää MM-võistlused ellu, kui kulude kärpimise kardinaalseid samme ei astuta. "Ainus võimalus autoralli MM-võistlusi elus hoida, on teha reeglitesse olulisi muudatusi," ütles Mosley ajakirjale Autosport.

5. novembril pakkus FIA rallikomisjon välja 2006. aastal MM-rallidel osalevate autode tehniliste tingimuste projekti. Reeglimuudatuste lõplik kinnitamine leiab aset detsembris koguneval FIA nõukogu istungil.

S2000 sarja ületuleval aastal tõenäoliselt siiski ei tule ning jätkatakse võistlemist WRC-autodel. Autod muutuvad aga odavameteks, kuna keeruline ja kallihinnaline tehnika ja elektroonika keelatakse.

FIA rallikomitee liikme Jarmo Mahoneni kinnitusel keelustatakse diferentsiaalilukud ja veojõu jagamine elektroonika abil. "Elektroonika kasutamist piiratakse ning kallite erimaterjalide kasutamine keelatakse täielikult," vahendas uudisteagentuur STT Mahoneni sõnu. "Need on siiski ainult planeeritavad muudatused," lisas Mahonen.

"Loobume esimesest ja tagumisest aktiivdiferentsiaalist, kuid jätame keskdiferentsiaali. Antud reeglimuudatus koos teiste meetmetega vähendab auto hinda kuni 50 protsenti," ütles Fordi rallimeeskonna tehnikadirektor Christian Loriaux ajakirjale Autosport.

Loriaux tunnistas ühtlasi, et mootorid peavad tulevikus vastu pidama vähemalt kaks rallit.
Artikli juurde
15.08.2025
Paide rallil asub võistlustulle ligi 100 ekipaaži
Artikli juurde
15.08.2025
Romet Reimali järgmiseks suureks sihiks on osalemine kodurallil
Artikli juurde
16.08.2025
Rallimeister Patrick Enoki neljas tiitlivõit tuli Soomest
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
27.07.2025
Piiroja rallikross 2025 (0)
16.07.2025
Kihelkonna rahvaralli 11.07.25 (0)
16.07.2025
Lõuna-Eesti ralli 4.07.25 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.08.2025 07:13
FenixBet Crosskartide rallisprint. Kehala. 3.etapp (0)
31.07.2025 22:59
WRC DELFI RALLY ESTONIA 2025 (4)
07.07.2025 10:13
Lõuna - Eesti Ralli 2025 (2)
30.06.2025 23:28
Photos (0)
25.05.2025 15:54
SM Red Devil L�nsirannikon Ralli 2025 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia