Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
13. oktoober 2004 11:21
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

WRC-autode muutmise ettepanek võib läbi minna

 Loe lisaks
Romet Jürgenson asub võistlema juunioride MM-sarjas

Aasta eest Hyundaile selja keeranud Tänak naaseb tiimi ambitsioonikate plaanidega

Eestlased saavutasid Tuneesia maratonrallil topeltvõidu

Autospordiajakiri rally.ee sai 20aastaseks

Robert Virves: auhind teeb uue hooaja plaanide osas suurema töö ära

Ott Tänak naaseb M-Spordi ridadesse selge sihiga

Eesti vaatajad saavad näha autoralli Euroopa meistrivõistlusi

Robert Virves jätkab võistlemist juunioride MM-sarjas

 Foto: Adam Jurczak
FIA ettepanek jätta autoralli MM-sarjas võistlema WRC autod, kuid modifitseerida nende jõudlust, on leidnud sel hooajal osalevate tehasemeeskondade hulgas suurt vastukaja.

Üks FIA ettepanekutest näeb ette, et jäädakse praeguste WRC-autode juurde, ent viiakse läbi olulisi muudatusi. Projekt näeb ette, et kasutusele võetaks standardiseeritud "ajud" ja turbod ning keelustatass hüdrauliliste diferentsiaalide kasutamine.

"Ma ei näe, et võtaksime tuleviku osas täna kindla seisukoha," lausus Peugeot Spordi direktor Corrado Provera. "Saan aru, et eesmärk on kulutuste vähendamine. Samas ma ei ole tehnikainimene mõistmaks, kas praegused WRC-autod on sarnased nendele, mida Max Mosley tahab 2006. aastast kasutusele võtta. Tegelikult usun, et need on vähem kulukad. Kas see on ka teiste tootjate lisandumise eelduseks? Ma ei tea."

Subaru tiimi pealik David Lapworth märkis, et WRC-autode modifitseerimisega kulud lühiajaliselt suurenevad. Lapworthi arvates on 2006. aastaks kavandatavate uute tehniliste tingimuste muutmisega hiljaks jäädud.

"See maksab sadu tuhandeid! Meie käigukasti võib muuta. See ei ole tehniliselt võimatu, kuid see maksab ja on aeganõudev. Kui uute tootjate poolne huvi on olemas, siis oleme positiivselt meelestatud. Osad reeglid sobiksid lihtsalt, teistega peaksime veel aru pidama," lausus David Lapworth.

Kuigi Ford oli ainus MM-il osalev autotootja, kes toetas S2000 autode ideed, on Fordi Euroopa mootorispordi divisioni direktor Jost Capito valmis arutama WRC-autode muutmist.

"Rääkisin Sardiinias mitmete teiste tootjate esindajatega ja nende sõnul oleks uus WRC-auto senise nuditud variant. Kõik sõltub sellest, mis välja tuleb. Võibolla peaksime valima mingi kuldse kesktee," sõnas Capito.

Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com

Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia